Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen vastaa hetken kysymyksiin.

Vierailija
24.01.2007 |

En ole kaiken tietävä ja en yritä olla asiantuntija, mutta jos jollain on kysyttävää, vastaan mielelläni.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaassa on kaikki täydellisen ihanaa ja samalla kumminkin monella on läheisiä, jotka eivät ole sinne päässeet. MIten joku voisi nauttia olostaan, jos läheinen olisi ikuisesti paholaisen pätsissä.

Vierailija
22/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Minusta se on pelkkä teoria, eikä suinkaan aukoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattas miettiä ehkä vähän tarkemmin ja tutustua muihinkin uskontoihin, tai syventää sitä omaa uskosi. Muutenhan tuo kuulostaa vaan huumeelta eikä Jumalan etsinnältä.

Vierailija
24/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itkua eikä surua. Olemme kotona Jumalan luona. Kaikkea ei voi käsittää. Kuolemankin edessä olemme jokainen yksin. Sairaanhopitajana olen nähnyt monen rukoilevan lopun lähestyessä. Taivaassa taitaa olla moni, ketä emme olisi uskoneet olevan ja päinvastoinkin.

Vierailija
25/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kannattas miettiä ehkä vähän tarkemmin ja tutustua muihinkin uskontoihin, tai syventää sitä omaa uskosi. Muutenhan tuo kuulostaa vaan huumeelta eikä Jumalan etsinnältä.

muihin uskontoihin. Kaikki ovat mielestäni surkeita kopioita Kristinuskosta! Minä ihminen perin taivaan Jumalan ARMOSTA, ilman omia tekoja. Itse olen ainakin niin vajavainen, etten muuhun kykenisikään, vaikka parhaani yrittäisin. Silti uskon monen hindun pääsevän taivaaseen juuri puhtaan omantunnon kautta. Olen onnellinen Kristuksesta, joka kuoli syntieni tähden. Minulla ainakin tuli joskus voimakas synnintunto ja Jeesus poisti tämän. En halua etsiä epäjumalia, kun oikea on löytynyt!

Vierailija
26/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taivas oppi on kans tosi vanhaa pakanauskonnon perua, eihän juutalaisetkaan usko että ihminen menee taivaaseen.

Vierailija
27/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on niin suuri, että voi armahtaa Hitlerinkin hänen katuessa! Mielestäni kaikissa uskonnoissa oleva usko taivaasta on merkki sen olemassaolosta. Me kun olemme olleet kaikki alunperin Jualan kanssa suorassa yhteydessä ennen synnin tuloa maanpäälle Aatamista ja Eevasta.

Vierailija
28/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmekö siis tapaa siellä kauan kaipaamiamme kuolleita siten, että emme heitä muista ja tunne siksi täällä tuntemaksemme. Tuohan on kamala ajatus. Miten on?

Vierailija
29/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika mielenkiintoista. Ehkäpä se apina on kanssa kehittynyt pikkuhiljaa jostain muusta " oliosta" . Totta, että tyhjästä ei varmaan ole mitään tullut. Mutta eikö se kuulosta nimenomaan tyhjästä syntymiseltä jos yhtäkkiä maailmaan tupsahtaa Aatami ja Eeva sen kylkiluusta? Sekös vasta outoa on. Itse uskon kyllä tieteeseen eniten, sillä se on todistettua. Miksi muuten löytyy koko ajan jotain fossiileita, viimeksi mm. se ihmisapina?

Vierailija
30/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ja siunausta kaikille!

Vierailija
31/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy siihen joku looginen syy olla, miksi hänet kuvataan silloin niin isoksi. Osaa jo itse istua jne.

Vierailija
32/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mistä tiedät että taivas ja helvetti on ja sinne mennään?

Vierailija
33/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täytyy siihen joku looginen syy olla, miksi hänet kuvataan silloin niin isoksi. Osaa jo itse istua jne.

Vierailija
34/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joten mistä tiedät että taivas ja helvetti on ja sinne mennään?

Vierailija
35/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetettiin liikkeelle Kristuksen syntymän jälkeen. Seurasivat tähteä ja matkassa kesti varmaan jonkin aikaa. Siksi Kristus oli ehtinyt jo hiukan isommaksi ennen kuin tietäjät pääsivät perille.

Vierailija
36/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uskontojen huipentuma. Muut uskonnot, pakanallisetkin ovat tavoitelleet samaa Totuutta, jonka vasta kristinusko on pystynyt tavoittamaan.

Vierailija
37/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.37.

Vierailija
38/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on uskontojen huipentuma. Muut uskonnot, pakanallisetkin ovat tavoitelleet samaa Totuutta, jonka vasta kristinusko on pystynyt tavoittamaan.

Ja mistä sinä sen niin tiedät kun et ole muihin uskontoihin edes perehtynyt?

Vierailija
39/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pyrkimys liikaan tietämiseen ja asioiden järkeilyyn on nimenomaan se, mikä tappaa uskon. Usko ja tieto ovat ihan eri tason asioita. Ja itse asiassa - mitä on tieto paitsi niin vahvaa uskoa, ettei enää edes tiedosta että kyse on edelleen vain uskosta, eikä absoluuttisesta tiedosta.

Itse ajattelen, ettemme pysty Jumalasta tietämään oikeastaan mitään, kaikki on arvailua ja uskoa, mutta se on kaikki mitä meillä on ja siksi arvokasta.

Vierailija
40/52 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mistä sinä sen niin tiedät kun et ole muihin uskontoihin edes perehtynyt?

En ole ap, vaan toinen uskovainen. Ap lähti lastensa kanssa ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi