Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko iso TURN ON jos mies on vaikkapa selvittänyt osoitteesi?

Vierailija
04.05.2024 |

Varsinkin jos se on salainen. Ja siinä sivussa myös some-profiilit, lemmikit, auton, perhesuhteet ja mahdolliset parisuhteet... Itse olen tosiaan selvitellyt noita eräästä naisesta, ja nyt pitäisi tehdä se lopullinen "approach". Luulen että nuo selvittämäni asiat, tulee ilmi jossain vaiheessa, ja mietin tässä kuinka mahdollisesti nainen reagoi...

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu miehestä. Jos naisen kotiin tullessa pihalla odottaisi paidaton Sami Kuronen aurinkotuolissa niin heti sulaa vahaa 😉

Vierailija
42/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo ainakin naiselle kertoo, että mies on kiinnostunut ja motivoitunut lähestymään naista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika creepyä! Sain tosin joskus mieheltä aikanaan postikortin, kun oli selvittänyt missä asun. Se oli ennen internettiä se. Oltu jo 20 vuotta naimisissa.

Ps.siinä postikortissa oli väärä sukunimi 

Vierailija
44/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu miehestä. Jos naisen kotiin tullessa pihalla odottaisi paidaton Sami Kuronen aurinkotuolissa niin heti sulaa vahaa 😉

Jos Kuronen summonoituisi mun ovelle, niin pelkäisin että joku kaveri on vitsillä ilmoittanut mut johonkin deitti-tosi-tv:seen ja nyt mua haetaan juontajan ja kameroiden kera sinne😂

Vierailija
45/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että moni selvittää, eli tavallaan stalkkaa,  muiden taustoja tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Työntekijä uutta työkaveria, uutta treffikumppania, ystävän vanhempia tai lapsia, sukulaisia, entisiä heiloja. KUKAAN ei vaan kehtaa sitä tunnustaa. 

Vierailija
46/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kiinnostais mistä olis löytänyt minusta yhtään mitään tietoja. Niitä ei nimittäin löydy mistään muualta kuin viranomaisten tietokannoista. Epäilisin silloin henkilöä esimerkiksi tietoverkkorikoksesta ja laittelisin rikosilmoa menemään ja odottelisin korvauksia. <3

Vierailija
47/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nähnyt vaivaa eikä naiset arvosta? 

Vierailija
48/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nähnyt vaivaa eikä naiset arvosta? 

Miksi arvostaisin kun mies oli jo tahollaan varattu? Pidin tuota stalkkeria todella sairaana. 

Vierailija
49/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuissas on turn off, et osaa edes oikeaa muotoa!

Aloitappa alusta ja kirjoita suomeksi!

Anglismit on pärsseestä!

Vierailija
50/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniskö ap:ltä intokakka housuun jos joku olis noin rakkaudellisen kiinnostunut hänestä? 

Vierailija
51/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Kun mies selvittää etukäteen osoitteen, työpaikan, sukulaissuhteet, harrastukset ja entisten miesten nimet ja eron syyt on tämä mies tosissaan suhteen kanssa eikä vain leikittele toisen tunteilla.

Vierailija
52/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi ollut, kun haaveeni oli olla toiselle pakkomielteinen haaveilun kohde. Sitten päädyin suhteeseen miehen kanssa jonka itse olin bongannut etäältä, sitten etsinyt netistä ja stalkannut kaikki tiedot. Selvitin missä hän viettää aikaa ja tutustuin hänen tuttaviinsa, soluttauduin lähemmäs. Muutin lähelle hänen kotiaan. Intensiivisen työskentelun päätteeksi hän viimein lähestyi minua luullen itse nähneensä minut ensin. 

Suhde oli aivan kamala, koska olin tuona aikana rakastunut täysin kuvitelmaan, ulkonäköön, somen valokuviin ja postausten välittämään kuvaan ihmisestä. Hän oli kaikkea muuta kuin olin ajatuksissani elätellyt. Tästä päättelisin, että jos joku tekisi saman minulle, ei hänkään olisi kiinnostunut minusta vaan jostakin mielikuvituksensa tuotteesta. 

Vierailija
53/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä saa selville yllättävän yksityiskohtaista tietoa henkilöstä jos vähän viitsii tutkia. Ja ihan itse ovat näitä juttuja julkaisseet.

Vierailija
54/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on salainen osoite, puhelinnumero ja auton rekkaritunnarit ja minun nimisiäni on ainakin 20 fonectassa eikä yksikään niistä ole minä :)

Miten auton rekkarit voi olla salaiset? Liikenteessä on laitonta ajaa näkymättömissä olevalla rekkarilla tai väärällä rekkarilla.

Vierailija
55/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisi ollut, kun haaveeni oli olla toiselle pakkomielteinen haaveilun kohde. Sitten päädyin suhteeseen miehen kanssa jonka itse olin bongannut etäältä, sitten etsinyt netistä ja stalkannut kaikki tiedot. Selvitin missä hän viettää aikaa ja tutustuin hänen tuttaviinsa, soluttauduin lähemmäs. Muutin lähelle hänen kotiaan. Intensiivisen työskentelun päätteeksi hän viimein lähestyi minua luullen itse nähneensä minut ensin. 

Suhde oli aivan kamala, koska olin tuona aikana rakastunut täysin kuvitelmaan, ulkonäköön, somen valokuviin ja postausten välittämään kuvaan ihmisestä. Hän oli kaikkea muuta kuin olin ajatuksissani elätellyt. Tästä päättelisin, että jos joku tekisi saman minulle, ei hänkään olisi kiinnostunut minusta vaan jostakin mielikuvituksensa tuotteesta. 

Lähes kaikki suhteet alkavat mielikuvasta toiseen joka sitten murenee pikkuhiljaa. Jotkut suhteet kestävä sen jotkut ei. Ne ketkä tuntevat toisensa jo etukäteen hyvin tietävät myös toisen huonot puolet ja suhteen alkaminen on harvinaista.

Vierailija
56/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on salainen osoite, puhelinnumero ja auton rekkaritunnarit ja minun nimisiäni on ainakin 20 fonectassa eikä yksikään niistä ole minä :)

Miten auton rekkarit voi olla salaiset? Liikenteessä on laitonta ajaa näkymättömissä olevalla rekkarilla tai väärällä rekkarilla.

Ohis. mutta rekkareiden tiedot pitäisi olla vain viranomaisten tiedossa. Kiusanteko on liian helppoa noiden avulla. Samoin varkaat käyvät katsomassa lentokenttäparkista autojen rekisterinumeroita joiden perusteella tietävät missä talossa ei todennäköisesti ole ketään kotona.

Vierailija
57/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Lähes kaikki suhteet alkavat mielikuvasta toiseen joka sitten murenee pikkuhiljaa. Jotkut suhteet kestävä sen jotkut ei. Ne ketkä tuntevat toisensa jo etukäteen hyvin tietävät myös toisen huonot puolet ja suhteen alkaminen on harvinaista.

Se on kyllä totta. Mutta jos jotakuta tuntematonta on kytännyt kaukaa ja ajatellut hyvin intensiivisesti jo vaikkapa kuukausia tai pidempään, niin mielikuva toisesta on jo erittäin vääristynyt. Kuvitelma ehtii syvetä aivan älyttömälle tasolle ja muuttua jonkinlaiseksi totuudeksi. Tulee luotua aivan olematon henkilö, johon on jonkinlaisessa omituisessa läheisessä suhteessa. Tämä on mielestäni aivan eri asia kuin sellainen perus tutustuminen ja mielikuvan muuttuminen. 

Vierailija
58/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa hauskaa. Mutta tiedoksi muillekin, rekisterinumeron perusteella annettavat tiedot voi halutessaan salata, jolloin niitä ei anneta maksua vastaan puhelinpalvelussa. Traficomista tein aikoinaan tietojenluovutuskiellon ja ihan ilmaiseksi. Suomi.fi voi salata osoitteen niin sitä ei anneta kenellekään. 

Turvakielto on sitten järeämpi keino, se pitää hakea oikeudesta, mutta noilla jo pärjää pitkälle. Sääli vain noita nimikaimoja, jos heitä on häiritty minun työni takia.

Vierailija
59/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole turn on, vaan turn off!

Vierailija
60/73 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että moni selvittää, eli tavallaan stalkkaa,  muiden taustoja tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Työntekijä uutta työkaveria, uutta treffikumppania, ystävän vanhempia tai lapsia, sukulaisia, entisiä heiloja. KUKAAN ei vaan kehtaa sitä tunnustaa. 

Ei tuo kyllä ihan terveeltä kuulosta. Oletko todella selvittänyt työkavereitasi, ystäväsi vanhempia, sukulaisia ja entisiä heiloja?

Eikö sulla ole omaa elämää. Tosi outoa. Juoruiletko sitten näitä "tietojasi" eteenpäin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi