Onko iso TURN ON jos mies on vaikkapa selvittänyt osoitteesi?
Varsinkin jos se on salainen. Ja siinä sivussa myös some-profiilit, lemmikit, auton, perhesuhteet ja mahdolliset parisuhteet... Itse olen tosiaan selvitellyt noita eräästä naisesta, ja nyt pitäisi tehdä se lopullinen "approach". Luulen että nuo selvittämäni asiat, tulee ilmi jossain vaiheessa, ja mietin tässä kuinka mahdollisesti nainen reagoi...
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu miehestä. Jos naisen kotiin tullessa pihalla odottaisi paidaton Sami Kuronen aurinkotuolissa niin heti sulaa vahaa 😉
Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko turn OFF?
Hetkinen
Suomen Joe Goldberg
Some profiilin katsominen menee.. Mutta lemmikit ja auto kuulostaa tosi oudolta. Mitä niillä tiedoilla edes teet? Varmaan pengot naisen roskiksen ja tutkit mitä sieltäkin löytyy?
Hyi, tuli mieleen yks nettituttu joka oli piirtänyt mun kuvani!
Tuo olisi hyvin hyvin hyvin outoa ja vähän pelottavaakin. Tunnetteko laisinkaan ennestään?
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kuvani oli mies piirtänyt. Sain sen kehustettynä kun sitten omasta mielestäni sattuman kautta tutustuimme. Oli ihan liikuttava ele, kunnes mies hyvin pian alkoi käyttäytyä omituisesti ja mustasukkaisesti. Päätin kaveruuden siihen ja estin miehen kaikkialla. Kun purin piirroksen ja kehykset koska halusin heittää sen roskiin, näin että paperin taakse olikin kirjoitettu vaikka mitä ahdistavaa ja vinksahtanutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että moni selvittää, eli tavallaan stalkkaa, muiden taustoja tekemättä siitä sen kummempaa numeroa. Työntekijä uutta työkaveria, uutta treffikumppania, ystävän vanhempia tai lapsia, sukulaisia, entisiä heiloja. KUKAAN ei vaan kehtaa sitä tunnustaa.
Ei tuo kyllä ihan terveeltä kuulosta. Oletko todella selvittänyt työkavereitasi, ystäväsi vanhempia, sukulaisia ja entisiä heiloja?
Eikö sulla ole omaa elämää. Tosi outoa. Juoruiletko sitten näitä "tietojasi" eteenpäin?
Kommentoimasi on hyvä esimerkki tilanteesta, missä hyvinkin vinksahtaneita juttuja tekevät kuvittelevat muidenkin tekevän samaa, eivät vain tunnusta. Täällä esimerkiksi on vuosia väitetty (tod.näk. yksi ja sama kaveri), että kaikki miehet haluavat teinejä ja kerran näin sellaisenkin, että kaikki miehet muka haluavat rxzkata naisia eli haaveilevat sellaisesta.
Ystävän vanhempien ja sukulaisten tai työkavereiden asioiden penkominen on vielä kevyttä noihin verrattuna. (Miksi ihmeessä ystävän vanhemmat ja sukulaiset kiinnostavat? Uuden työkaverin vielä jollain lailla ymmärtää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kuvani oli mies piirtänyt. Sain sen kehustettynä kun sitten omasta mielestäni sattuman kautta tutustuimme. Oli ihan liikuttava ele, kunnes mies hyvin pian alkoi käyttäytyä omituisesti ja mustasukkaisesti. Päätin kaveruuden siihen ja estin miehen kaikkialla. Kun purin piirroksen ja kehykset koska halusin heittää sen roskiin, näin että paperin taakse olikin kirjoitettu vaikka mitä ahdistavaa ja vinksahtanutta.
Mitä sinne oli kirjoitettu? Kuulostaa joltain kauhuleffalta koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinne oli kirjoitettu? Kuulostaa joltain kauhuleffalta koko juttu.
Ei sentään mitään väkivaltaisia uhkauksia tai sellaista, mutta mm. vuodatti miten ihastunut on ja miten hän varmasti on mielestäni ruma ja oksettava, ja että hän saattaa tehdä jotain itselleen jos laitan hänet friendzonelle. Siitä tuli tosi ahdistava olo, kun tosiaan oli ihan kavereina tutustuttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta todellakin teen kuvahaun kuvakaappauksella ja katson Linkedinin ja mitä löytyy facesta ennen kuin lähden treffeille tuntemattoman kanssa. En nyt sentään ala numeroa tai osoitetta selvittämään.
Mun ex pitää noissa 20 vuotta vanhaa kuvaa, joissa on hoikka ja urheilullinen mies.... Oikeasti se on ylipainoinen juoppo, mutta ei missään somekuvissa, koska ne kuvat on vanhoja. Se myös on kusettanut itselleen ylimääräisiä titteleitä ja toimenkuvia.
Someprofiilit on ainoa minkä hyväksyisin. Itsekin stalkkaan ihmisten somet. Mutta nuo muut mainitsemasi menisi jo sairaalloisen puolelle.