Onko iso TURN ON jos mies on vaikkapa selvittänyt osoitteesi?
Varsinkin jos se on salainen. Ja siinä sivussa myös some-profiilit, lemmikit, auton, perhesuhteet ja mahdolliset parisuhteet... Itse olen tosiaan selvitellyt noita eräästä naisesta, ja nyt pitäisi tehdä se lopullinen "approach". Luulen että nuo selvittämäni asiat, tulee ilmi jossain vaiheessa, ja mietin tässä kuinka mahdollisesti nainen reagoi...
Kommentit (73)
Ei minkäänkokoinen turn on vaan totaalisen täydellinen turn off.
Miksi olet stalkannut naista? Mitä diagnooseja löytyy?
Arvostaisin, jos mies kyselisin minulta nuo asiat ihan naamatusten.
En kyllä tuommoisesta innostuisi. Taitaa olla karkoittava vaikutus naisiin!
Lähtisi kyllä nopeasti ilmoitus miehestä poliisille. Mulla on työn takia salainen numero ja osoite. Ensimmäisenä tuollaisesta miehestä tulisi mieleen, että on joku entinen asiakas ja haluaa kostaa mulle tekemäni päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella pelottavaa. Minusta oli jo creepyä sekin, kun deittiapissa tapaamani mies etsi minut Facebookista käsiinsä ja laittoi siellä viestiä. Olin jo torjunut hänet kerran, mutta hän ei suostunut uskomaan sitä joten alkoi pommittaa FB:ssä. Todella ahdistavaa.
Ööööh. Eihän aapee ole ottanut edes yhteyttä.
Kannattaa jotenkin sattumalta törmätä.
Minä kyllä ymmärrän aapeen uteliaisuuden. Veikkaan kyllä, että moni on ottanut ihastuksissaan yhtä lailla selvää. Eri asia on, mitä ja miten sitten etenee jatkon.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisi kyllä nopeasti ilmoitus miehestä poliisille. Mulla on työn takia salainen numero ja osoite. Ensimmäisenä tuollaisesta miehestä tulisi mieleen, että on joku entinen asiakas ja haluaa kostaa mulle tekemäni päätöksen.
Juu. Sinulle tulisi nuo jutut mieleen. Jollekin tavalliselle ei. Ja aapee miettii, että miten fiksusti toimisi jatkon.
Ehkä onnistuu, ehkä ei. Ei tarvi jahdata.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ainakin on hypokondria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Sinulle tulisi nuo jutut mieleen. Jollekin tavalliselle ei. Ja aapee miettii, että miten fiksusti toimisi jatkon.
Miten fiksua on kuvitella selvittäneensä salaisen osoitteen ja puhelinnumeron? Siinähän säilyttelee nimikaimojen tietoja.
Muiden tietojen selvittäminen somesta voi onnistuakin, jos tämä nainen on aktiivinen somessa.
Eri
Nainen kun tulee töistä kotiin niin mies odottaa kukkien ja suklaarasian kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ainakin on hypokondria.
Selvitä ensin sivistyssanan merkitys ennen kun käytät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella pelottavaa. Minusta oli jo creepyä sekin, kun deittiapissa tapaamani mies etsi minut Facebookista käsiinsä ja laittoi siellä viestiä. Olin jo torjunut hänet kerran, mutta hän ei suostunut uskomaan sitä joten alkoi pommittaa FB:ssä. Todella ahdistavaa.
Tämä on tapahtunut minulle myös, en kyllä ollut deittipalstalla vaan livenä tapasin henkilön joka tätä teki. Mies oli sitäpaitsi myös naimisissa ja pieniä lapsia. Todella creepyä, hänn oli selvittänyt minusta ihan kaiken minkä irti sai, oli pakko blokata joka paikassa.
Helsinkiläinen suomalaisjuntti, ettei edes jostain ulkkiksesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kun tulee töistä kotiin niin mies odottaa kukkien ja suklaarasian kanssa 😍
Sitäkin on yksi mies yrittänyt, en lämmennyt tälle.
Kyllähän monet ovat uteliaita ihastuksen suhteen mutta liian pitkälle ei kannata mennä eikä missään tapauksessa kehuskella sillä. Minäkin (nainen) käyn välillä googlaamassa mitä exille kuuluu, ei se ihmisestä mitään psykopaattia tee.
Stalkkerit ovat yllättävän yleisiä, vaikka se johtuukin siitä, että heillä tuo on toistuva toimintatapa eli vainoavat useita naisia. Jouduin nuorena tyttönä muuttamaan pois, koska naapuritalossa oli stalkkeri. Näin ikkunasta, kun odotti mua pihamaalla ja seuraili kadulla eikä tuolloin edes ollut mitään lähestymiskieltoja. Siitä lähtien olenkin pitänyt salaista puhelinnumeroa ym. tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle normaalille naiselle kyllä tulee mieleen, ettei kyseinen mies ole normaali.
Kannattaa katsoa vähän mitä somessa itsestään julkiseksi laittaa. Kyllähän niitä ihmiset katsovat ja ei siinä mitään. Osoitteen ja puhelinnumeron selvittäminen menee sitten jo yli, varsinkin jos meinaa sinne kotiovelle tupsahtaa.
2015 kun tuli kulttuurien yhteentörmäyksiä niin jossain a-studiossa täti selitti kuinka arabikulttuurissa mies seuraa naista kotiin ja jää pihalle odottamaan milloin nainen poistuu kotoa. Muka ihan ok ja suomalaiset naiset eivät vaan ymmärtäneet tätä mistä syntyi väärinkäsityksiä.
Joo, stalkkaajahan se onkin kuuminta hottia. Palttiarallaan yhtä turn on kuin tuollainen kriminaali joka lähestyy tinderissä ja alkaa kysellä työasioista kovinkin yksityiskohtaisesti.