Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän käytös tuntuu epäreilulta

Vierailija
04.05.2024 |

En keksinyt parempaakaan otsikkoa ja kirjoitan tänne koska kaipaan nopeasti ulkopuolista näkemystä asiaan. 

Olemme seurustelleet nyt noin vuoden. (Olen 25 ja hän 23)

Asumme eri paikkakunnilla ja opiskelukiireiden takia näemme nykyään harvemmin, vaikka molemminpuoleinen innostus on pysynyt samana. Niin olen ainakin tulkinnut. Kaikki on muuten ihan hyvin, mutta yksi juttua minua häiritsee ja se on se, että naisystäväni jatkuvasti tuntuu löytävän itsensä tilanteista missä joku toinen on kiinnostunut hänestä. Eikä siinä itsessään mitään, hän on todella sosiaalinen ja mukava niin ei ihmekään, että häntä on helppo lähestyä.

Se, mikä tässä minua häiritsee on, että hän tuntuu toisinaan väkisin ajavan itsensä tällaisiin tilanteisiin antamalla muille miehille merkkejä tai signaaleja mahdollisesta kiinnostuksesta. Hänen työkaverinsa pyysi häntä keilaamaan ja naisystäväni suostui. Ei siinä mitään. Työkaveri kävi kuitenkin keilaamisen ohessa fyysisesti läheiseksi ja vaikka naisystäväni jyrkästi torjui hänen lähestymisyritykset, suostui hän silti seuraavana päivänä kahville samaisen miehen kanssa. 

Nyt hän vietti Vappua miespuolisen opiskelukaverinsa kanssa ja naisystäväni tiesi, että tällä opiskelukaverilla on mahdollisesti tunteita häntä kohtaan. Naisystäväni myös kertoi minulle avoimesti, että he ovat osoittaneet vapun aikana kiinnostusta toisiaan kohtaan ja flirttailleet. Otin asian puheeksi ja kerroin miten minua vaivaa se, miten hän toimii johon hän vastasi ettei voisi kuitenkaan koskaan kuvitella suhdetta kenenkään muun kuin minun kanssani, koska vain meidän välillä on tietynlainen yhteys. 

En tiedä olenko nyt turhan herkkänahkainen vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

teksti oli hieman sekava ja pitkä eikä suomi ole äidinkieleni joten pahoittelen kaikkia mahdolisia virheitä etukäteen 

Kommentit (163)

Vierailija
101/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)

Aloituksesta olin ymmärtävinäni, että kyse ei ollut pelkästä juttelusta vaan suorastaan lähentelystä. Tavallinen suomalainen nainen ei kovin usein "ajaudu" sellaisiin tilanteisiin, joihin aloittajan naisystävä päätyy eli selvästi muustakin kuin juttelusta kiinnostuneen miehen seuraan.

Vierailija
102/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että suostui kahville, vaikka mies oli lähennellyt, on red flag. Pistä kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haloo !! Nyt valoja vähän päälle.. sanon sinulle selvällä suomen kielellä: tuo nainen ei rakasta sinua eikä tule koskaan rakastamaankaan.

Vierailija
104/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajalla on jotenkin tosi outo tapa kirjoittaa. Monet autistiset ystäväni kirjoittavat samalla tyylillä. Autismista voisi johtua myös se; ettet ymmärrä sinua kohdeltavan väärin.. 🤔 Onko sulla diagnoosia? 

Vierailija
105/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ihastunut omaan viehätysvoimaansa ja kokeilee sitä nyt joka paikassa. 

Vierailija
106/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako tyttöystäväsi japania? Ehkä hän ei ymmärrä suomea samalla tavalla kuin sinä. Voitteko kommunikoida myös äidinkielellänne

Vierailija
107/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako tyttöystäväsi japania? Ehkä hän ei ymmärrä suomea samalla tavalla kuin sinä. Voitteko kommunikoida myös äidinkielellänne

Kiitos päivän nauruista! Miten luetunymmärtäminen voi olla tätä tasoa :D 

Vierailija
108/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyttöystävä* kun olette noin nuoria!!

Vierailija
109/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittajalla on jotenkin tosi outo tapa kirjoittaa. Monet autistiset ystäväni kirjoittavat samalla tyylillä. Autismista voisi johtua myös se; ettet ymmärrä sinua kohdeltavan väärin.. 🤔 Onko sulla diagnoosia? 

m i t ä

Vierailija
110/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)

Miten tuollainen flirttailu ja signaalien antaminen suhteen ulkopuolisille liittyy mitenkään suomalaisuuteen? Tuo on yksinkertaisesti äärettömän huonoa käytöstä ja pelailua. Se että kertoo noista asioista kumppanilleen ei tee siitä yhtään rehdimpää, hän siirtää vastuutaan asioista muille. Hän itse toiminnallaan luo tilanteita, jossa luodaan tuollaista sotkua ympärille. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää.

Vierailija
111/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa nimenomaan luki, että ap:n äidinkieli ei ole suomi. Mielestäni kyllä puhuu parempaa suomea kuin moni moni muu. 

Vierailija
112/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma nainen joka hakee hyväksyntää ulkopuolelta. Olin itse samanlainen. Tuohon ei auta kuin henkinen kasvu, et valitettavasti voi kauheasti asiaan vaikuttaa.

Vierailija
113/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala viettämään aikaa toisten naisten kanssa ja voit myös flirttailla vähän. Miten naisystäväsi reagoi? Sanoisin kyllä että ei jatkoon tuo nykyinen naisystäväsi. Jossain tilanteessa tulee menemään liian pitkälle. 

Vierailija
114/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kanssaai säälistä ja ei tahdo erota koska pelkkää yakuzaa..?

Vierailija
115/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se emakko.

Käy ja sano äidillesi, mitä emakko!

Vierailija
116/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Vierailija
117/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaewa mo shindeiru

Vierailija
118/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on loruillut tänne ennenkin. Viimeksi olen nähnyt saman teeman tarinan, mutta siinä esimies soitteli kotiin ja naisen äänensävy muuttui jne. Esimies halusi naisen työmatkalle kanssaan jne.

Vierailija
119/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi on loruillut tänne ennenkin. Viimeksi olen nähnyt saman teeman tarinan, mutta siinä esimies soitteli kotiin ja naisen äänensävy muuttui jne. Esimies halusi naisen työmatkalle kanssaan jne.

Lisään vielä, että kyseessä on ihan suomalainen työtön. Voi olla nainen tai mies, mutta veikkaan tylsistynyttä naista.

Vierailija
120/163 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Tän on kirjoittanut joku tylsistynyt 40-vuotias naishenkilö. 25-vuotias puhuisi tyttöystävästä ei naisystävästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi