Naisystävän käytös tuntuu epäreilulta
En keksinyt parempaakaan otsikkoa ja kirjoitan tänne koska kaipaan nopeasti ulkopuolista näkemystä asiaan.
Olemme seurustelleet nyt noin vuoden. (Olen 25 ja hän 23)
Asumme eri paikkakunnilla ja opiskelukiireiden takia näemme nykyään harvemmin, vaikka molemminpuoleinen innostus on pysynyt samana. Niin olen ainakin tulkinnut. Kaikki on muuten ihan hyvin, mutta yksi juttua minua häiritsee ja se on se, että naisystäväni jatkuvasti tuntuu löytävän itsensä tilanteista missä joku toinen on kiinnostunut hänestä. Eikä siinä itsessään mitään, hän on todella sosiaalinen ja mukava niin ei ihmekään, että häntä on helppo lähestyä.
Se, mikä tässä minua häiritsee on, että hän tuntuu toisinaan väkisin ajavan itsensä tällaisiin tilanteisiin antamalla muille miehille merkkejä tai signaaleja mahdollisesta kiinnostuksesta. Hänen työkaverinsa pyysi häntä keilaamaan ja naisystäväni suostui. Ei siinä mitään. Työkaveri kävi kuitenkin keilaamisen ohessa fyysisesti läheiseksi ja vaikka naisystäväni jyrkästi torjui hänen lähestymisyritykset, suostui hän silti seuraavana päivänä kahville samaisen miehen kanssa.
Nyt hän vietti Vappua miespuolisen opiskelukaverinsa kanssa ja naisystäväni tiesi, että tällä opiskelukaverilla on mahdollisesti tunteita häntä kohtaan. Naisystäväni myös kertoi minulle avoimesti, että he ovat osoittaneet vapun aikana kiinnostusta toisiaan kohtaan ja flirttailleet. Otin asian puheeksi ja kerroin miten minua vaivaa se, miten hän toimii johon hän vastasi ettei voisi kuitenkaan koskaan kuvitella suhdetta kenenkään muun kuin minun kanssani, koska vain meidän välillä on tietynlainen yhteys.
En tiedä olenko nyt turhan herkkänahkainen vai mitä tästä pitäisi ajatella?
teksti oli hieman sekava ja pitkä eikä suomi ole äidinkieleni joten pahoittelen kaikkia mahdolisia virheitä etukäteen
Kommentit (163)
Naurattaa nää suomalaiset juntit jotka kititsee ettei ap voi olla ulkomaalainen koska kirjoittaa niin hyvin suomea :D Jäikö koulut välistä?
Ikävää käytöstä sinua kohtaan. Jos jaksat, tee samaa hänelle ja jos hän alkaa valittamaan käytöksestäsi, niin nosta kissa pöydälle.
Tosin fiksumpaa on vaan antaa hänen mennä ja etsiä uusi ja mukava, normaalilla itsetunnolla varustettu nainen. Itse painiskelen hieman vastaavan pulman kanssa ja paljon onnellisempi olisin, jos olisin jättänyt pelin kesken jo 10 v sitten.
Hän on huomionkipeä väärissä tilanteissa.
En pitäisi tuollaisesta, koska arvostan uskollisuutta.
Olet pelkän tuottamasi tekstin perusteella todella charmikas eli mikäli et ole ryssinyt asioita itse täysin ja tämä on oikeasti versio tapahtuneista etkä ole jättänyt mitään oleellista, mahdollisesti omia mokiasi, pois, niin et kyllä menetä mitään jos heivaat tuollaisen jännänaisen pois elämästäsi,,
Vierailija kirjoitti:
Ikävää käytöstä sinua kohtaan. Jos jaksat, tee samaa hänelle ja jos hän alkaa valittamaan käytöksestäsi, niin nosta kissa pöydälle.
Tosin fiksumpaa on vaan antaa hänen mennä ja etsiä uusi ja mukava, normaalilla itsetunnolla varustettu nainen. Itse painiskelen hieman vastaavan pulman kanssa ja paljon onnellisempi olisin, jos olisin jättänyt pelin kesken jo 10 v sitten.
ap on jo ratkaissut tilanteen, heivasi naisensa pois. kantsii lukea edellinen sivu.
joo joo ja minä olen japanin keisari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Tän on kirjoittanut joku tylsistynyt 40-vuotias naishenkilö. 25-vuotias puhuisi tyttöystävästä ei naisystävästä.
Voi olla hyvinkin provo, sitä en kiellä mutta tämä vähän särähti korvaan. Itsekin nimittäin puhun miesystävästä? Aikuisia kuitenkin?
N20
Minä puhun poikaystävästä edelleen, vaikka olen 35 ja poikaystävä 44. Naisystävät ja miesystävät kuulostavat ikäihmisten jutuilta. Ehkä voisin sanoa miesystäväksi jotain itseäni 20 vuotta vanhempaa siippaa.
En nyt parisuhteiden puolesta osaa sanoa, mutta pariin naiseen olen törmännyt jotka käyttäytyvät hieman epäloogisesti kun ensin on esim. puolituttu mies ahdistellut eikä nainen ole tästä pitänyt mutta pian onkin mies taas kutsuttu kylään tai nainen lähtenyt johonkin tämän miehen seurassa. En vaan ole ymmärtänyt että miksi epämiellyttävän miehen seuraan pitää kuitenkin hakeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä taas naista puolustellaan.. kun on niin nuori (joo, 23 on tosi nuori) ja epävarma. Miettikää kun aloittaja olisi nainen ja hänen miesystävänsä tekisi noin. Voi sitä lynkkauksen määrää..
Ja juuri tähän tmä provo pyrkii. Aika moni menee... jatkakaa toki.
Minä näen asian tässä ketjussa toisin. Suurinosa ihmisistä näkee aloittajan vilpittömän huolen tilanteesta ja on nuoreksi ihmiseksi kyllä hyvin tunnetaitoinen kertoen omista tuntemuksistaan, ajatuksistaan ja epäilystään varsin avoimesti.
Erona muuten useimpiin provoihin on se, että ap vastaa kommentteihin ja selvästi läsnä keskustelussa. Vaatii aika paljon panosta provolta. Jos on, hyvin hieno aihe 5/5. Aiemmin mainitsinkin syyt.
Toivon tällaiselle nuorelle ihmiselle onnea tulevaisuuteen. Hän vaikuttaa tasapainoiselta ihmiseltä, joka löytää ennemmin tai myöhemmin hyvän parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä taas naista puolustellaan.. kun on niin nuori (joo, 23 on tosi nuori) ja epävarma. Miettikää kun aloittaja olisi nainen ja hänen miesystävänsä tekisi noin. Voi sitä lynkkauksen määrää..
Minä näen asian tässä ketjussa toisin. Suurinosa ihmisistä näkee aloittajan vilpittömän huolen tilanteesta ja on nuoreksi ihmiseksi kyllä hyvin tunnetaitoinen kertoen omista tuntemuksistaan, ajatuksistaan ja epäilystään varsin avoimesti.
Erona muuten useimpiin provoihin on se, että ap vastaa kommentteihin ja selvästi läsnä keskustelussa. Vaatii aika paljon panosta provolta. Jos on, hyvin hieno aihe 5/5. Aiemmin mainitsinkin syyt.
Toivon tällaiselle nuorelle ihmiselle onnea tulevaisuuteen. Hän vaikuttaa tasapainoi
Kiitos paljon !
- aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovin tutulta. Nuorempana oli ihan samanlainen tyttöystävä. Luulin ensin että se on sitä, kun hän vain oli niin nätti ja saisi siksi kovasti huomiota. Totuus on, että ihan perus-pirkkokin saa parikymppisenä kyllä huomiota, jos vain vähänkin flirttailee. Eikä miehet lähtökohtaisesti ketään väkisin vonkaa. Jos flirttailevalle miehelle sanoo suoraan päin naamaa, että voitko lopettaa, ei kiinnosta yhtään, olen varattu ja poistuu sen jälkeen paikalta, niin kyllä se on harvassa ne miehet ketkä jää roikkumaan. Mutta kun sitä ei tietyt nuoret naiset halua sanoa. Heistä on niin kivaa ja imartelevaa, kun miehet piirittää ja oma poikaystäväkin on mustasukkainen.
Jos tyttöystäväsi kerran nauttii huomiosta, niin anna nauttia rauhassa. Jätä se ja jatka elämääsi. Mutta näin vanhempana herrasmiehenä voin kertoa, että ne roolit vielä muuttuu. Parikymppisenä naista haluaa joka toinen ukko. Mutta odotahan kun se pyörä
Ei ole, jos miehellä on pieniä lapsia. Seksiseuraa toki saa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)
Älä valehtele. Juttelu on täysin eri asia kuin flirttailu ja kiinnostuksen osoittaminen.
Ei kuulosta siltä että hän välittäisi sinusta. Etsi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Pelinainen. Ei kannata jatkaa suhdetta.
Olen täysin samaa mieltä. Tuntui kuin ap olisi kirjoittanut minun ex-naisystävästäni. Hän myös flirttaili muiden miesten kanssa ja hakeutui heidän seuraansa. Ikä ei kuitenkaan täsmää ja tiedän muutenkin että kyse ei ole hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon tällaiselle nuorelle ihmiselle onnea tulevaisuuteen. Hän vaikuttaa tasapainoi
Juuri näin! Minusta AP:n kirjoituksessa ei ole mitään mikä viittaisi provoiluun. On vain harvinaisen tunneälykäs kuten sanoit noin nuoreksi ja vieläpä mieheksi, johtuneeko epäilykset siitä.. mene ja tiedä.
vaimo on samanlainen tyhjäpää, mulla ei sais olla edes ystävänä naisia mutta hänelllä ei ole mitään ongelmaa hymyillä samassa porukassa hänelle tunteensa tunnustaneen kanssa, vielä sillai limasesti "en mää koskaan tahdois rikkoo teijän suhdetta lässyn lässyn"
Hommaa japanilainen nainen. Ei näitä suomaisia lut kia kannata muuta kuin panna jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)
Japani. Ja joo totta kai saa. Ei kyse ollut nyt siitä vaan siitä, miksi naisystäväni toimii näin ja antaa muillekin miehille vääriä signaaleja? Vai onko kyse nyt jostakin omasta epävarmuudestani ja onko mulla oikeutta tuntea oloni mustasukkaiseksi tälläisestä
- aloittaja
Kirjoitat kyllä paremmin kuin moni, jonka äidinkieli on suomi.
Häkellyttävän fiksu AP jos olet muka OIKEASTI 25. Eiköhän tätäkin joku elämää nähnyt kirjoittele