Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet inhoavat tatuointeja naisilla?

Vierailija
04.05.2024 |

?

Kommentit (895)

Vierailija
441/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot tatuoinnit näyttää kuin olisi mustelma tai likaa iholla. 

Oli joku näistä telkkarin ruokaohjelmista menossa jollain kanavalla. Keittiöstä näytettiin sellaista "yleiskuvaa" jossa kaikki ohjelmaan osalliset oli nähtävillä.

Vaikutti siltä, että yhdellä  heistä olisi ollut hyvin likaiset käsivarret, lähikuvassa ne sitten paljastuikin tatuoinneiksi.

Tämä oli ensimmäinen kerta kun näin kyseisen naisen telkkarissa, enkä silloin tiennyt kuka hän oli.

Myöhemmin pääsin tietämään, että kyseessä oli Natalia Salmela. 

Ne kammottavat kaulatatskat ja ruma ääni. Kuulemma vielä helvetin härski käytökseltään. 🤮

Vierailija
442/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta kovin ihme ole, en minäkään tykkää tatskoista miehellä. Puhdas iho on kauniimpi. Valtaosalla on vieläpä niin huono maku, en tahtoisi katsella joka päivä toisen rumia tatuointeja

Niinpä. En minäkään tykkää miehillä mistään tauski-lookista, tatuoinneista tai röökistä huulessa. Mutta en tykkää myöskään niistä, jotka pitävät itseään muita parempana ja haukkuvat esimerkiksi tatuoituja. 

Kyllä tyhmiä saa sanoa tyhmiksi.

Toki. Mutta tatuointiei tee ketään automaattisesti tyhmäksi. 

Ei automaattisesti. Mutta sen verran yöelämässä aikaani vi

Helppoja. Et ymmärtänyt pointtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helppoja. Et ymmärtänyt pointtia"

Niin. Mitä vikaa siinä on jos nainen haluaa seksiä? Ehkä heilläkin on se seksiaddiktio? Vai saako vain mies olla helppo? 

Vierailija
444/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. En ole mies, olen nainen. Ja inhoan tatuointia kaikilla, niin miehillä kuin naisilla. Siis, mulle on aivan taivaan sama, jos joku haluaa nakuttaa mustetta ihoonsa, mutta kaunista se ei minun mielestä ole. Ja ensihoitajana inhoon niitä myös siitä syystä, että joillain on vaikeeta löytää sitä paikkaa tipalle kun nahka on niin täynnä väriä ettei suonta saa näkyviin.

Vierailija
445/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit on yhtä rumia miehillä. 

Vierailija
446/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee sellainen fiilis, että tatskoja kammoava mieson helposti muutenkin kontrolloiva ja ahdasmielinen, ja lisäksi mahdollisesti myös tylsä...

Just joo. 🤣

Vierailija
447/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne sopii paremmin miehille. Siis laadukkaat tatskat. Monilla kuuluisilla futareilla on aika paljon tatuointeja käsivarsissaan. Suurta muotia maailmalla? 

Naisella en juurikaan ole nähnyt kauniita tatuointeja ja ne tatskamuijat joita tunnen ovat järjestäin todella vähän koulutettuja ja aina talousvaikeuksissa. Liekö sattumaa?

Vierailija
448/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vakka kantensa valitse. Eli tatuointeja vihaavat miehet ja naiset pariutuvat keskenään ĵa ne joita ei häiritse tatuoinnit voivat olla tatuoitujen kanssa. Ei luulisi olevan sen vaikeampaa. Nipot keskenään jne. 

Vierailija
449/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmissäni tatuoinnit laskevat automaattisesti käsitystäni kenestä tahansa, jonka mielestä ne ovat soveliaita tai jotka hankkivat sellaisen tai useampia itselleen. Tämän mielipiteen pidän, mikään ei sitä muuta. Mauttomia, alatyylisiä, likaisen näköiseksi tekeviä tyylittömiä mustetikkauksia, näin ne näen ja tiedän, etten todellakaan ole ainoa. Voihan sitä itseään ilmentää vaatteilla,  hiustyyleillä ja pestävillä meikeillä, tyylit ja aatteet muuttuvat ajan mittaan, miksi asioita pitää julistaa ikuisilla leimoilla? 

Vierailija
450/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne sopii paremmin miehille. Siis laadukkaat tatskat. Monilla kuuluisilla futareilla on aika paljon tatuointeja käsivarsissaan. Suurta muotia maailmalla? 

Naisella en juurikaan ole nähnyt kauniita tatuointeja ja ne tatskamuijat joita tunnen ovat järjestäin todella vähän koulutettuja ja aina talousvaikeuksissa. Liekö sattumaa?

Ne jalkapalloilijoiden tatuoidut kädet ovat rumia 🤢

Vierailija
451/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kertoo laumasieluisuudesta, massan mukana kulkevat lampaat ei viehätä minua.

-m

Vierailija
452/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon ulkonäkökeskeisiä ihmisiä täällä D: mutta tokihan se on nykyaikaa

Vierailija
453/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kertoo laumasieluisuudesta, massan mukana kulkevat lampaat ei viehätä minua.

-m

Kerropa miten yksilölliset, pitkään taiteilijan kanssa suunnitellut tatskat tekevät laumasieluksi? Eikö ennemmin laumasieluisuutta ilmennä se, että jättää ne ottamatta, koska pelkää "tason laskua" jonkun silmissä?

Vierailija
454/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miksi pitäisi inhota niitä. Sen kun valitsee naisen jolla ei ole tatskoja ja antaa tatuoitujen olla.

Vierailija
455/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63v ja mietin pitäisikö ottaa lisää tatskoja. Ystävällä on käsivarret täynnä ja hän on jo yli 70 v. Rahaa olisi vaikka värittää koko lihava vartaloni täyteen. Mutta mitä itseisarvoa siitä saisin? Ei kukaan tinderpappakaan saisi siitä parempaa potenssia kuin mitä sininen pilleri voi tarjota jos treffit järjestyvät. Taidan kuitenkin tuhlata rahani lapsenlapsiini ja viedä heidät vaikka Linnanmäelle joka viikonloppu. Muistelevat sitten joskus mummoa joka törsäsi heihin mieluummin kuin tatskoihin. 

Vierailija
456/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on tatuoituja kolmessa polvessa.

Isäni oli merimies niin hänellä oli ns merimiehenhauta. Minkä otti joskus 60 luvulla nuorena poikana valloissa. 

Minulla on tatuointeja. Ne pystyn peittämään vaatetuksellani. Ulkokuorestani ei voi kukaan päätellä että olen tatuoitu. 

Kahdella pojallani myös on. Yksi pystyy peittämään omansa vaatteilla. Toisella on myös käsissä jotenka ei peity.

Ihan tavallisia ihmisiä ollaan.

Vierailija
457/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain naisilla, rumalta ja typeriltä ne näyttää miehilläkin.

Vierailija
458/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli merimies niin hänellä oli ns merimiehenhauta. Minkä otti joskus 60 luvulla nuorena poikana valloissa. 

Minulla on tatuointeja. Ne pystyn peittämään vaatetuksellani. Ulkokuorestani ei voi kukaan päätellä että olen tatuoitu. 

Kahdella pojallani myös on. Yksi pystyy peittämään omansa vaatteilla. Toisella on myös käsissä jotenka ei peity.

Itse pidän kauniina aivan omassa luokassaan ihania selkätatuointeja japanilaisilla. Selkä, olkapäät. Pystyy peittämään pitkähihaisella paidalla. Tai kauniilla kimonolla jos naisesta kyse.

Vierailija
459/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kauniina aivan omassa luokassaan ihania selkätatuointeja japanilaisilla. Selkä, olkapäät. Pystyy peittämään pitkähihaisella paidalla. Tai kauniilla kimonolla jos naisesta kyse.

Ovat kun taideteoksia.

Vierailija
460/895 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää tatutta iseään, kannattaa lihoa, jolloin syntyy lisää ihoa mustattavaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi