Nyt täällä palstailee selvästi joku joka on taitava kirjoittamaan ja sotkee totta ja satua taidokkaasti yhteen. Hauskaa - monet hyvät naurut
Nyt täällä palstailee selvästi joku joka on taitava kirjoittamaan ja sotkee totta ja satua taidokkaasti yhteen. Hauskaa - monet hyvät naurut tänä aamuna. Ihania ja terveitä mielipiteitä rivien välistä - miesten maailmasta vaikka usein kirjoittaa 'naisena'!
Lukeminen rivien välistä kannattaa - alkaa tämäkin haukuttu palsta loistaa Naantalin auringon ja tähtien lailla! Siihen lukemiseen sitten vähän omaa mielikuvitusta ja kokemusta mausteeksi niin soppa on valmis.
Te ette varmaan muista kun radiosta tuli lastenohjelma Mikko-setä - todella vanhojen sukupolvien juttu - tuskin sun aikana? Sitten oli joku satuja piirtävä Kyllitäti - ei koskaan kiinnostanut, mutta nyt tämä... Iltasatuja jo paljon elämässä kokeneille eli ikää tarttee jo olla...
Kuka tää palstatähti vois olla?
Kukaan muu huomannut?
Kommentit (65)
Se olen tietenkin minä. Olen nääs älykkäin.
Olen huomannut, että varsinkin politiikan aiheissa tätä sekoitusta ilmenee ja silkkaa valehtelua. Joskus miettinyt sitä tekeekö ne tätä tarkoituksella vai onko muuten vaan puutteelliset tiedot.
Ooh! Oisko täällä joku trolli? Ei kai? En usko.
Et varmaan ap itteäs kehu, kun kukaan muu ei ole sun trollauksista vaikuttunut?
Ap näköjään luulee itseään poikkeukselliseksi kirjoittajaneroksi ja yrittää mainostaa omia sepustuksia joita kukaan ei noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki
En pysty... liian paljon ja liian pitkiä juttuja... vaikea poimia jotain yksittäistä esimerkiksi... Tekee lyhyitä ja pidempiä aloituksia ja sit kirjoittaa niihin itsekin vastauksia välillä ap:nä välillä noin vain...
Onko paikalla ketään miestä joka olisi puhjennut seksuaalisesti kukkaan hieman vanhemmalla iällä? Tai naista, jolla olisi ollut tällainen mies jonka olette saaneet lopulta rentoutumaan. Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.
Missä kukkaan puhjenneita miehiä?
Ap:llä taitaa olla muutakin päästään hukassa kuin vain faktat. Aikoinaan on ollut lastenohjelma nimeltä Markus-sedän lastentunti jota juonsi Markus Rautio.
Minulla ainakin tipahtaa kiinnostus tämän yhden aloittajan kirjoituksista, joka kirjoittaa usein "tuttavien katoinkohdellusta lapsesta" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki
En pysty... liian paljon ja liian pitkiä juttuja... vaikea poimia jotain yksittäistä esimerkiksi... Tekee lyhyitä ja pidempiä aloituksia ja sit kirjoittaa niihin itsekin vastauksia välillä ap:nä välillä noin vain...
Onko paikalla ketään miestä joka olisi puhjennut seksuaalisesti kukkaan hieman vanhemmalla iällä? Tai naista, jolla olisi ollut tällainen mies jonka olette saaneet lopulta rentoutumaan. Kaikki vinkit olisivat tervetulleita.
Raumalla.
T: Iso-D
Kukkaan puhjenneita miehiä on paljon. Loppujen lopuksi kaikki työntää horsmaa.
ap vaikuttaa niin älykkäältä että kannattaisi mennä kadulle istuskelemaan (toivottavasti joku ajaa yli).
🤣 "Pikkuisen" meni nyt säälittävän puolelle valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki
Miksi jäljität ihmisten IP-osoitteita? Olet kajahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkki
Raumalla.
T: Iso-D
Ja Miamissa!
Siis tämä ei ole mikään tavis-trolli... tämä on mielipidevaikuttaja ja yrittää salaisesti kertoa miesten maailmasta miehen pään oikeita ajatuksia... ja yrittää vaikuttaa oikeasti tai sitten terapoi itseään ties mistä p-stä...
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä taitaa olla muutakin päästään hukassa kuin vain faktat. Aikoinaan on ollut lastenohjelma nimeltä Markus-sedän lastentunti jota juonsi Markus Rautio.
Mä tässä just ihmettelinkin, että kuka on Mikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä just ihmettelinkin, että kuka on Mikko?
Tämä on IHAN VAHINKO... SOTKIN MARKUKSEEN... en ole koskaan elänyt sitä aikaa...
Paljon pahempiakin palstahulluja täällä on kuin Satutäti. Hänen jutuissaan on sentään vähän päätä ja häntää, mitä ei voi sanoa läheskään kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Kukkaan puhjenneita miehiä on paljon. Loppujen lopuksi kaikki työntää horsmaa.
Tulppaanit keväällä ekana nousee 0)
Kerro esimerkki