Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten määritellään aloite?

Vierailija
04.05.2024 |

Tätäpä minä tässä pohdin. Täytyy tosi suora olla että minä tajuan aloitteen, joten mietin onkohan multa mennyt tilanteita ohi. Esimerkiksi jos mies tulee ihan vaan jutelemaan niin näitä (ei baarissa ja selvinpäin) ajatteleeko tehneensä aloitteen? Ei kai sentään?

N46

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloite on kyllä ihan selvä kiinnostuksen ilmaisu eli esim juoman tarjoaminen ja se, että kiinnostuu ja kyselee henkilökohtaisuuksia ja kertoi itsestään, puhelinnumeron pyytäminen ym. Juoman voi tarjota kyllä muutenkin ilman kiinnostusta. 

Vierailija
2/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi liikaa koska tuo voi pahasti häiritä kaikkea kohtaamista. Parasta on ihan vaan moikkaaminen ja törmäily ja muutaman sanan vaihtaminen jos työympyröissä tulee vastaan. Pääasia että on aitoa ystävällisyyttä. Tuollaisen kyvyn pohjalta voi sitten tapahtua jokin luonteva tuttavuus. Nimenomaan siltä pohjalta että tästä ei tarvitse tulla mitään mutta sehän se jännyys onkin jos vaikka tulisi.

Mitä jäykemmin ajattelee suhteenmuodostusta sen huonompi yleensä lopputulos. Ainakin jos etsii suhdetta missä molemmat ovat omia itsejään ja rehellisyys on keskeinen arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavalllista että otetaan kynä ja paperia, sitten paperi tiputetaan henkilökohtaiseen aloitelaatikkoon.

Niin se maailma pyörii

Vierailija
4/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ihmisestä. Mulle täytyy olla tosi suora, en osaa tulkita muuten miksikään muuksi kuin kaverilliseksi kiinnostukseksi. 

Vierailija
5/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloite on kyllä ihan selvä kiinnostuksen ilmaisu eli esim juoman tarjoaminen ja se, että kiinnostuu ja kyselee henkilökohtaisuuksia ja kertoi itsestään, puhelinnumeron pyytäminen ym. Juoman voi tarjota kyllä muutenkin ilman kiinnostusta. 

Just, no sitten ei yksikään mies ole minulle tehnyt ikinä aloitetta. Silti olen ollut koko aikuisikäni suhteessa. Outoa.

Vierailija
6/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, no sitten ei yksikään mies ole minulle tehnyt ikinä aloitetta. Silti olen ollut koko aikuisikäni suhteessa. Outoa.

No oletko itse tehnyt aloitteen? Jotenkinhan se toinen  tai sinä on ilmaissut kiinnostuksen, että siitä on ymmärtänyt, että on kiinnostunut? 

Vierailija
7/7 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo itsestään? Eihän tuo ole mitenkään erikoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi