Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden raskauden jälkeen maha roikkuu

Vierailija
24.01.2007 |

Mulla takana ihan peräkkäin kaksi raskautta ja VALTAVAT vatsat. Maha nahka roikkuu tuossa edessä farkkujen päällä. Muuten olen ihan normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa 3xviikossa. Eletty elämä näkyy kropassani, rinnat roikkuvat mutta silti koen olevani naisellinen. Itsetuntoni ei ole mennyt muuttuneen kroppani vuoksi, vaikka muutos entiseen onkin iso ja huomattava. Miten teillä muilla? Tunnetko olevasi muukalainen omassa kropassasi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulldogin ruttunen kuono ei kyllä kuulosta yhtään naiselliselta ja seksikkäältä, anteeksi vain :(

Vierailija
2/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei todellakaan maha roiku!! jumppaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162cm ja lyhyt selkäinen. Lapset yli 4kg molemmat.

Vierailija
4/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eka vasta. Luin jostain plastiikkakirurgin palstalta, että vatsalihakset ovat loitontuneet toisistaan sivuille ja sitä ei voida korjata kuin kirurgisesti, eli voimistelu ei auta. EN halua leikkaukseen. Mieheni ei tiedä, ettei voimistelu auta ja kehottaa hienotunteisesti tekemään vatsalihasliikkeitä.

Vierailija
5/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitäkin pari vuotta jo. maha ei roiku, mutta ei se pienikään ole :D lihoamis tyylini on sellainen että näytän ihan raskaana olevalta. vieraatkin ihmiset kyselevät että on ko toinen pieni tulossa

Vierailija
6/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsanahka on kuin buldogin-kuono... aivan hirveä ja imetykset on saaneet rinnat roikkuun. Kunniamerkkejä äitiydestä

Mutta siltikin minä olen naisellinen seksikäs nainen

Vierailija
7/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nahka on repeilevää ja läsähtävää sorttia, ei siihen mitkään jumpat auta. Vai onko sulla kakkonen tietoa jumppalajista, joka kutistaa nahkaa?

Vierailija
8/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painaa n50kg

Vierailija
9/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tyypin joka laihdutti vauvakiloja pois jumpalla, sillä oli vatsalihakset erillä toisstaan kun alotti mutta sai kurottua niitä lähemmäs toisiaan. että kyllä jumppa auttaa

Vierailija
10/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät auta, vaikka mitä tekisin ei auta ei, nyt kulkenyt kuntosalilla ja mun treenari sanoi että ei sille voi tehdä mitään, lihaksistossa jotain siirtynyt

Vierailija
11/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisella jumpalla olet vatsasi saanut kuriin? minkä ikäset lapset ja minkäkokoiset oli syntyessään?

ap utelee

Vierailija
12/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pilatesta 2-3krt/vko+ kotijumppaakin välillä. lapset noin 3 kiloisia eli ei kovin isoja. lapset nyt 2 v ja 9kk

t.2

Vierailija
13/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, eli vähän pienempiä kuin mun lapsukaiset syntyessään. Mulla koko raskauskilot tuntui kertyvän vain vatsan alueelle, ja eteenpäin. Takaapäin ei näkynyt yhtään että olisin ollut raskaana. Maha oli tuossa suoraan edessä vain ja venyytti sit tuon lärpäkkeen...

Vierailija
14/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän läskiä lähtee, sitä enemmän nahka roikkuu, siis sellaisella isolla poimulla tuossa pikkuhousujen päällä! Ja sellainen lerppa että kaksin käsin saa ihan kunnon otteen. Ei ole auttanut treeni, ei laihdutus, nahka on ja pysyy ja lähtee ilmeisesti vain kirurgin veitsellä. Alasti tai esim. bikineissä en kehtaa olla kuin oman perheen nähden. Olisihan se kiva jos vatsa ei löllyisi tuossa, mutta ei se elämää pilaa, onhan se seurausta kahdesta upesta tapahtumasta :)

Taitaa riippua paljon siitä kudostyypistä? Olen aina saanut herkästi raskausarpia, murrosiässä ja raskauksien aikana, nahka " repesi" ihan kunnolla joka paikasta. Olen jo tyytynyt kohtalooni...

Vierailija
15/21 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärysmittani on ihan toinen kuin ennen raskauksia. Lantio on leventynyt todella paljon, eikä sitä taida mikään palauttaa ennalleen?

Vierailija
16/21 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha

Vierailija
17/21 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma vaimoni ei ole synnyttänyt. Kyllä lähtis halust, jos hän muuttuisi  roikkuvaksi ihrakasaksi!!!

Vierailija
18/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 20:58"]

Onneksi oma vaimoni ei ole synnyttänyt. Kyllä lähtis halust, jos hän muuttuisi  roikkuvaksi ihrakasaksi!!!

[/quote]

siis voi helvetti ! just tuon ajatus pelon takia en näyttäydy miehelle, näin hän ajattelee ja ei ole nähny mua alasti synnytyksen jälkeen...oikeasti, miehet ajattelee noin..kiitos kunsaatte tuntemaan rumaksi ,  :(

ja sulle jumppa mamma, kaikki ei oo samanlaisia ! jotkut tarvitsee kirurgia, ja luuletko että sen tiedostaminen tuntuu hyvältä sun kaltaisen takia ! ei ole kivaa olla se huonommat vartalo muutos kortin saava .. mä olen yksi niistä, ja tuntuu tosi, tosi tosi helvetin pahalta !! ei ole rahaa ja olen vasta 30.haistakaa paska kaikki vähättelijät, helpolla pääsevät palautujat, toivottavasti saatte pahan arven kasvoihin te jotka sen ansaitsette.

Vierailija
19/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vatsa tarvitsee veistä, sille ei saa tehtyä muuten mitään. En häpeä mieheni edessä, hän rakastaa kuulemma roikkuvaa mahaanikin, mutta mä inhoan sitä. En pysty pukeutumaan tiettyihin mekkoihin, sopivista housuista vatsa aina pursuaa jne. Nakuna on aivan turha esittää seksikästä löysän ja roikkuvan vatsan kanssa, mä en pysty siihen.

Vierailija
20/21 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, nuorin 1,5v. Vatsa on muuten hyvä, ei pömpötä, on kiinteä ja litteä, mutta on siinä ylimääräistä nahkaa. Se näkyy toki vain kumartaessa, lankussa ja joissain seksiasennoissa, jos seison, makaan tai istun, vatsa on ihan ok. Mä olen siis tosi hoikka. Kyllä tuo itseä harmittaa, mutta en anna liikaa häiritä. Ja kehtasin jopa uuden miehen edessä riisuutua :)