Sain ruokajaosta tänään kokonaisen lohen
Jossa päiväys oli 23.11.
nyt on lohifileet pakkasessa ja kalakeitto tehty huomiselle. Hintaa näytti vonkaleella lapun mukaan olleen reilu 25€.
Muuten tulikin sitten vaan leipää ja pullaa ja litra maitoa.
Kommentit (53)
Ah, mä kun avasin tän ketjun kun odottelin väninää siitä, että joku ei osaa perata kalaa ja hyi kun tuli sisuskaluineen kaikkineen :D
Pahus, olen lähes pettynyt.
Miten voi olla fileet pakkasessa mutta kalakeitto tehty??
Vierailija kirjoitti:
Ah, mä kun avasin tän ketjun kun odottelin väninää siitä, että joku ei osaa perata kalaa ja hyi kun tuli sisuskaluineen kaikkineen :D
Vielä ehtii, vielä ehtii
Alapeukuttaja varmaan alapeukutti "vaan leipää, pullaa ja litra maitoa", koska eivät nekään mitään vaan ole.
Kynsiiköhän täällä monikin parrastaan hilsettä näppäimistölle?
Vierailija kirjoitti:
kalakeittoa ei tehdä fileistä, siten.
Vierailija kirjoitti:
Kalakeitto onnistuu hyvin lohen ruodosta ja päästä ja muusta fileroinnin romppeesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska kalakeitto keitetään ruodoista ja muista perkeistä, ei fileistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtii, vielä ehtii
Jep, älkää nyt pettäkö mua. Popparit on jo menossa kohti mikroa, nyt vaan tarvitaan se palstatappelu viihdykkeeksi!
Siinä oli vähän päiväystä paranneltu..
Olen onnellinen sun puolesta. Minäkin olen köyhä ja olen jokaisesta löydöstäni kiitollinen!!
Mitä, eikö tällä kertaa tullutkaan vuokallista kananmunia??? Nyt olen kyllä pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Keitto tehdään päästä ja selkäruotoon jäävästä lihasta eli kaikesta muusta kuin ne fileet. Jos joku fileeraa nahattomaksi, niin en tiedä laittavatko nahat liemeen. Periaatteessa kait voisi, mutta itse jätän nahat fileisiin.
Paskapuhetta. Eikä kukaan uskokaan.
Hyi hitto, menisi suoraan roskiin.
Se on kuin lottoa seisomalla parin tunnin jonossa pakkasessa. Useimmiten voittaa kaaliraastetta, leivän ja rahkapurkin. Kerran elämässä voittaa lohen.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä missään ole sisälmyksiä enää. Muikutkin on putsattu, saati sitten lohet.
Kaivoin vanhan höyrypesurin varastosta ja pesin kaikki keittiön kaakeliseinät. Kyllä nyt kiiltelee puhtaana.
Onkohan kylmäketju pitänyt? Usein niissä on jääkaappituotteet lämpimässä, kuinka monta tuntia, sitä ei ilmoiteta.
Kateelliset alapeukuttaa.