Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleen Milon äiti vaatii päästä heti vapaaksi

Vierailija
04.05.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010330880.html

Mitäs mieltä Muusamammasta? Antaisitko armon käydä oikeudesta? 

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoittaako tämä keskustelu nyt sitä että naistakin saa syyllistää siitä minkälaisten miesten kanssa pyörivät?

Kumma kun silti aina poistelette ketjut missä minä syyllistän myös naisia heidän väkivaltaisista miehistä?

Vierailija
62/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rissanen on Suomen rumin akka sekä ulkoisesti että sisäisesti. Toivottavasti tap paa itsensä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoittaako tämä keskustelu nyt sitä että naistakin saa syyllistää siitä minkälaisten miesten kanssa pyörivät?

Kumma kun silti aina poistelette ketjut missä minä syyllistän myös naisia heidän väkivaltaisista miehistä?

Ime isäsi munaa!... Ai niin se tapahtuikin jo

Vierailija
64/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusa kitukoon ikuisesti helvetin tulessa, samoin ukkonsa

Vierailija
65/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se vaan on heikko käsitys vastuunkannosta. Tähän on tultu kun naiset nostettu jalustalle erityisasemaan.

Vierailija
66/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusa on niin ruma ettei kelpaa muille kuin narkille ja juopoille 🤮

67/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto että ovat yhdessä? Saavatko pitää yhteyttä?

Tämä kiinnostaa. Mistä käynyt ilmi? Ovatko somessa edelleen?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
68/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se vaan on heikko käsitys vastuunkannosta. Tähän on tultu kun naiset nostettu jalustalle erityisasemaan.

Häivy inkkeli

Vierailija
69/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan saaneet selkäänsä linnassa? Toivottavasti

Vierailija
70/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se voi pahalta tuntuakkin niin nainen on itse vastuussa millaisten miesten kanssa pyörii. Reaktiostasi päätellen tunsit huonoa omatuntoa. Kiinnostutko kenties jänniksistä ja sitten ihmettelet kun kohtelu on sen mukaista?

Vierailija
71/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huumehuo ra kuuluisi hullujenhuoneelle. Samoin kuin äitinsä ja siskonsa 

Paha, mutta hyvä. Kyllä, huutonauran!

Vierailija
72/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on kova hinku Rissasella aineisiin ja kesä pilalla kun joutuu lusimaan 😁

Vierailija
73/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se voi pahalta tuntuakkin niin nainen on itse vastuussa millaisten miesten kanssa pyörii. Reaktiostasi päätellen tunsit huonoa omatuntoa. Kiinnostutko kenties jänniksistä ja sitten ihmettelet kun kohtelu on sen mukaista?

Vaikka se voi pahalta tuntuakin niin inkkeli ei naista saa, ei nyt eikä tulevaisuudessa

Vierailija
74/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussu ei näytä päivääkään alle 50-vuotiaalta hutsukalta.

Vierailija
75/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei jatkossa edes oksenna tuohon saastaan päin. Vetäköön itsensä narukiikkuun tai kuolkoon aineisiin, täysin turha hapenkuluttaja

Vierailija
76/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vankilassa olekaan kivaa?

Ei pidä tehdä jekkuu, jos ei kestä kakkuu. Vai miten se meni?

Vierailija
77/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se voi pahalta tuntuakin niin inkkeli ei naista saa, ei nyt eikä tulevaisuudessa

Saa naisia kun hankkii huumeita ja höyrymopin.

Vierailija
78/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa naisia kun hankkii huumeita ja höyrymopin.

Haluat siis jonkun sairaan narkin naiseksesi?

Vierailija
79/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei jatkossa edes oksenna tuohon saastaan päin. Vetäköön itsensä narukiikkuun tai kuolkoon aineisiin, täysin turha hapenkuluttaja

Me miehet annetaan anteeksi tuollaiset asiat ja tarjotaan perheonnea niinpaljon kuin tällaiset naiset vaan haluaa uusia lapsia.

Vierailija
80/156 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se kurjaa, kun älypuhelinholisti (!) ei pääse käyttämään sellaista posessa.