Kuolleen Milon äiti vaatii päästä heti vapaaksi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010330880.html
Mitäs mieltä Muusamammasta? Antaisitko armon käydä oikeudesta?
Kommentit (156)
Mistä syystä tuommoiset ihmiset eivät anna lapsensa pois? Kyllä lasu järjestää homman nopeasti jos vain ilmoittaa että ei itse pysty tai ei kiinnosta hoitaa muksua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä tuommoiset ihmiset eivät anna lapsensa pois? Kyllä lasu järjestää homman nopeasti jos vain ilmoittaa että ei itse pysty tai ei kiinnosta hoitaa muksua.
kato kun jäisi elarit ja lapsilisät saamatta
Muusapaska voisi mädäntyä kiven sisässä ikuisesti. Matkalla helvettiin tuo narttu
Vierailija kirjoitti:
Muusa ei ole syyllinen vaan hänen eksänsä
On tasan tarkkaan syyllinen! Toi tuollaisen velmakkeen kotiinsa, ei reagoinut, kun lasta pahoinpideltiin.
Mistä vetoa että Muusan äityli oli aikoinaan samanlainen h u u m e h u o r a kuin tyttärensä. Samaa sukua, samaa maata
En antaisi armon käydä oikeudesta tuolle naiselle. Miksi hän mitään armoa ansaitsisi?
Mun puolesta tuo narkkarihoratsu voitaisiin lähettää vaikka Siperiaan, ilman paluulippua
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että Muusan äityli oli aikoinaan samanlainen h u u m e h u o r a kuin tyttärensä. Samaa sukua, samaa maata
Sisko ainakin näyttää kuvien perusteella niin l o r t o l t a kuin olla ja voi
Miksi tuollaisilla höyrymoppaajilla on vientiä mutta kiltillä ja mukavalla miehellä ei yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusa ei ole syyllinen vaan hänen eksänsä
Lapsi oli myös huostaanotettu, Muusa ei todellakaan ollut mikään hyvä tai sopiva vanhempi lapselle. Mun puolesta voi mätääntyä 4 seinän sisällä.
Tuomio ei tullut kuitenkaan huostaanotosta.
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella laitatte tänne henkilöiden nimiä ja uhkailette?
Kalahtiko kalikka, Muusa? Harmittaako joutua lusimaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Millä oikeudella laitatte tänne henkilöiden nimiä ja uhkailette?
Miltä tuntuu olla Suomen vihatuin nainen, kannattiko?
*utkalle kivulias loppuelämä. Mukava katsella lämmintä kesää kiven sisästä, ei pääse narkkaamaanjahuoraamaan :)