Missä vaiheessa huomasit menettäneesi pelin painon suhteen?
Kommentit (46)
En missään vaiheessa. 57 v ja parhaillaan menossa pieni kurinpalautus normaalipainon sisällä, kun huomasin vaatteiden alkavan hiukan kinnata. Elämä on valintoja.
Kun tuli ikää 30 v ja raskaus. Raskauskilot ei lähde millään, ennen olen aina ollut luonnostaan alipainon rajalla.
synnyin lihavana ja sellaiseksi jäin :(
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli ikää 30 v ja raskaus. Raskauskilot ei lähde millään, ennen olen aina ollut luonnostaan alipainon rajalla.
Nämä on niitä kuuluisia tekosyitä.
Olen 47-vuotias ja normaalipainon ylärajoilla. Niin kauan kuin olen normaalipainoinen, en ymmärrä miksi katsoisin toivon menetetyksi. Koko elämän samana pysyvä bmi ei välttämättä palvele terveyttä. Vanhuutta kohti mentäessä pitäisikin olla pikkuisen rasvaa ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Se on ruokavaliosta kiinni.
Koko elämäni. Äitini on sanonut minulle lapsesta asti, että kunhan et tuosta liho. Tämän takia olen aina tuntenut itseni lihavaksi. Välillä laihdutan ja sitten into taas loppuun.
Painan 63 kg ja vielä jos sais kuuteenkymmeneen kiloon pudotettua. Olen 170 cm pitkä.
Toivottavasti en menetä. Katson äitini kärsimistä kun hänellä on lähes 70kg ylipainoa ja se on sydänvian kanssa hirveä yhdistelmä. Terveellistä ylipainoa ei ole ja tällä tarkoitan 10+ ylipaino kiloja. Painostaan kannattaa stressata ja huolestua viimeistään kun bmi on 27 paikkeilla. Vanhana, sairaana ja ylipainoisena elo on helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onhan se köyhyyskin oma valinta
Olen lihonut parin vuoden aikana 15 kg. Masennuin, ja toivottomuus sai syömään. Viikko sitten totesin, että peli on menetetty.
Mutta sitten huomasin, että polvet eivät enää kestä, ja kohta liikunta muuttuu liian tuskalliseksi. Nyt olen laihduttanut kolme päivää, ja vyötärö kapenee silmissä, jo nyt. Kukaan ei voi estää palaamasta pelikentälle.
Kannattaa miettiä arkisia käytännön asioita mitkä helpottuu laihtuessa, eikä haaveilla esim. onnellisemmasta elämästä, mikä ei ole yhtä realistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kirjaimellisesti ranneliikkeestäsi kiinni. Koko ikänsä ylipainoiset on täysin sokeita sille miten paljon he syö. Kotona ne annoskoot on opittu. Vauvat ei ole ylipainoisia. Lapset syöttää lihaviksi heidän vanhemmat. Kukaan ei synny ylipainoisena, mutta se ruokasokeus opitaan kotona ja myös suoliston bakteerikannan pilaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Liikun 5 x viikossa ja syön terveellisemmin kuin koskaan ennen raskautta, en juo alkoholia enkä syö herkkuja. Ennen raskautta pystyin syömään mitä tahansa lihomatta. Joku hormonaalinen muutos tässä on tapahtunut. Aion kyllä jatkaa laihduttamista, mutta on ollut järkytys huomata, että enää ei voi syödä kuin alle puolet siitä, mitä pystyi ennen raskautta syömään.
Ei peli saa koskaan olla menetetty. Tai sitten se on menetetty, jos kokee, että peli on menetetty. Mutta eihän se niin ole.
Ei tässä mitään ole menetetty. Jatkuvasti kehittelen uusia pelitaktiikoita, kun elämäntilanteet muuttuvat, ja kulutus välillä kasvaa, toisinaan vähenee. Joskus massaa kertyy lihaksiin, toisinaan läskeihin, ja sitten se taas vähenee. Eräänlaista peliähän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun 5 x viikossa ja syön terveellisemmin kuin koskaan ennen raskautta, en juo alkoholia enkä syö herkkuja. Ennen raskautta pystyin syömään mitä tahansa lihomatta. Joku hormonaalinen muutos tässä on tapahtunut. Aion kyllä jatkaa laihduttamista, mutta on ollut järkytys huomata, että enää ei voi syödä kuin alle puolet siitä, mitä pystyi ennen raskautta syömään.
No eihän sulla sitten ole peli menetetty jos olet asian tiedostanut ja teet sille jotain.
Lääkkeet nosti painoa 5v sitten mutta tämän vuoden puolella pudottanut jo 2,5kg. Ei sitä montaa ylikiloa edes ollut.
64v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kirjaimellisesti ranneliikkeestäsi kiinni. Koko ikänsä ylipainoiset on täysin sokeita sille miten paljon he syö. Kotona ne annoskoot on opittu. Vauvat ei ole ylipainoisia. Lapset syöttää lihaviksi heidän vanhemmat. Kukaan ei synny ylipainoisena, mutta se ruokasokeus opitaan kotona ja myös suoliston bakteerikannan pilaaminen.
Se on kirjaimellisesti ranneliikkeestäsi kiinni. Koko ikänsä köyhät ovat täysin sokeita sille miten paljon he kuluttavat rahaa. Kotona ja koulussa ne rahankäytön ja rahan saamisen perusteet on opittu. Vauvat ei ole köyhiä eivätkä rikkaita. Lapset opettaa köyhiksi tai rikkaiksi heidän vanhemmat. Kukaan ei synny köyhänä tai rikkaana, mutta se rahasokeus opitaan kotona ja myös lompakon rahakannan pilaaminen ja yli varojen eläminen.
Siinä vaiheessa kun oli pakko soittaa tohtori Now'lle...
Hakeudu ammattilaisen pakeille ap niin lähtee sullakin paino laskuun.