Missä vaiheessa huomasit menettäneesi pelin painon suhteen?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laihduttanut yli 10kg, mutta huomaan että laihdun ihan eri tavalla kuin nuorempana (nyt 40) Vatsaan, käsivarsiin ja reisiin jää rasvaa vaikka nuorempana samassa painossa ei ollut. Tissit kyllä pienenee. Mukavaa.
Vyötäröseudun saa kiinteäksi kotikonsteinkin esimerkiksi painollista hulavannetta pyörittämällä (n. 10-15 minuuttia päivä). Hulavanteita on erilaisilla painoilla, itselläni om 1,5 kg painolla . Käsivarsien ojentaja(allit)- ja hauislihaksia saa niitäkin treenattua kotioloissa hyvin vaikka 2-3 kg:n käsipainoilla, netistä löytyy ohjeita/videoita. Jalkarasva palaa ja lihakset kasvaa reipastahtisella kävelyllä ja myös porrasnousut tejevåt hyvää lihaksille. Kuntosalitreenit ovat tietenkin myös vaihtoehto kiinteytykseen ja lihaskunnon ylläpitoon ja itse olen nykyään huomannut, että on helpompi käydä tekemässä ne treenit kuntosalilla muutamana päivänä viikossa kuin ryhtyä toimeen kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli ikää 30 v ja raskaus. Raskauskilot ei lähde millään, ennen olen aina ollut luonnostaan alipainon rajalla.
Liikun 5 x viikossa ja syön terveellisemmin kuin koskaan ennen raskautta, en juo alkoholia enkä syö herkkuja. Ennen raskautta pystyin syömään mitä tahansa lihomatta. Joku hormonaalinen muutos tässä on tapahtunut. Aion kyllä jatkaa laihduttamista, mutta on ollut järkytys huomata, että enää ei voi syödä kuin alle puolet siitä, mitä pystyi ennen raskautta syömään.
Vähän epäilen ruokasi "terveellisyyttä"
Salaattia, marjoja ja proteiinina kalaa, kanaa, raejuustoa, rahkaa. Normaali laihduttajan ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli ikää 30 v ja raskaus. Raskauskilot ei lähde millään, ennen olen aina ollut luonnostaan alipainon rajalla.
Liikun 5 x viikossa ja syön terveellisemmin kuin koskaan ennen raskautta, en juo alkoholia enkä syö herkkuja. Ennen raskautta pystyin syömään mitä tahansa lihomatta. Joku hormonaalinen muutos tässä on tapahtunut. Aion kyllä jatkaa laihduttamista, mutta on ollut järkytys huomata, että enää ei voi syödä kuin alle puolet siitä, mitä pystyi ennen raskautta syömään.
Vähän epäilen ruokasi "terveellisyyttä"
Salaattia, marjoja ja proteiinina kalaa, kanaa, raejuustoa, rahkaa. Normaali laihduttajan ruokavalio.
Näitähän laihduttajalle tietty tyrkytetään, eri asia se terveellisyys :)
Peli ei ole ikinä menetetty. Elä tässä päivässä. On turha haaveilla siitä, että olisit onnellisempi hoikempana, se ei auta sinua laihtumaan nyt. On turha myös keksiä kuvitelmia siitä ettet pystyisi olemaan hoikempi ja uskoa niihin. Syö tänään terveellisemmin. Tee vaikka 5 minuuttia kuntoiluharjoituksia. Ajan kuluessa huomaatkin tekeväsi 15 minuuttia ja se ei enää tunnu vaikealta.
Mikä tekee sinusta niin erityisen, että olisit tuomittu epäonnistumaan, kun miljoonat muut onnistuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laihduttanut yli 10kg, mutta huomaan että laihdun ihan eri tavalla kuin nuorempana (nyt 40) Vatsaan, käsivarsiin ja reisiin jää rasvaa vaikka nuorempana samassa painossa ei ollut. Tissit kyllä pienenee. Mukavaa.
Vyötäröseudun saa kiinteäksi kotikonsteinkin esimerkiksi painollista hulavannetta pyörittämällä (n. 10-15 minuuttia päivä). Hulavanteita on erilaisilla painoilla, itselläni om 1,5 kg painolla . Käsivarsien ojentaja(allit)- ja hauislihaksia saa niitäkin treenattua kotioloissa hyvin vaikka 2-3 kg:n käsipainoilla, netistä löytyy ohjeita/videoita. Jalkarasva palaa ja lihakset kasvaa reipastahtisella kävelyllä ja myös porrasnousut tejevåt hyvää lihaksille. Kuntosalitreenit ovat tietenkin myös vaihtoehto kiinteytykseen ja lihaskunnon ylläpitoon ja itse olen nykyään huomannut, että on helpompi käydä tekemässä ne treenit kuntosalilla muutamana päivänä vii
Uinti on hyvä keino kiinteyttää kroppaa. Sen huomasin itse aika nopeasti. Harmi vain kun kolmivuorotyö rajoittaa uimaan pääsemistä kun halli ei ole auki samalla tavalla kuin isoilla paikkakunnilla.