Mistä seuraa nelikymppiselle?
Nyt viimeisimmän eron jälkeen olen päättänyt olla hakematta seuraa Tinderistä. Siellä olin 5 v sitten ja törmäsin vain seksiä hakeviin sitoutumiskyvyttömiin miehiin. Ainoa, joka oli valmis sitoutumaan oli exäni, joka 5 v suhteen aikana paljasti vahvasti narsistisia piirteitä.
Haussa siis normaali tervehenkinen mies. Missä sellaisiin törmään Pk-seudulla? Harrastuksissa, mutta missä? Huomenna ajattelin lähteä ulos nauttimaan elämästä. Yökerhoja ja -kukkumista en jaksa, mutta onko Helsingissä esim. jotain terassia (baari tai kahvila), jossa voisi törmätä muihin neli-viisikymppisiin? Entäs Porvoossa? Sielläkin voisin päivällä piipahtaa, jos ja kun sää on aurinkoinen. Johonkin konserttiinkin voisin kuvitella meneväni yksin. Eli siis seuraa minulla ei ole mukana.
Kommentit (21)
Vaikeaa on. Itse 46v ja ollut tinderissä kun muualla en tapaa miehiä. Miehet hakee vaan hetken seuraa, sitoutuminen ei kiinnosta, ainakaan mun kanssani
Ei niitä ole täällä pk-seudulla vapaina. Täällä on nääs melkoinen ylitarjonta sinkkunaisista. Lisäksi 4- ja 5-kymppiset miehet katselevat lähinnä 3-kymppisiä. Monet jopa haaveilee vielä lapsistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa ahteriin.
Tämä on hyvä neuvo
Onko kokeiltu?
Konkreettisia vinkkejä ei nyt oikein tullut. Eli tarkennan kysymystä: missä terassilla, kahvilassa, harrastuksessa, näyttelyssä pyörii nelikymppisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole täällä pk-seudulla vapaina. Täällä on nääs melkoinen ylitarjonta sinkkunaisista. Lisäksi 4- ja 5-kymppiset miehet katselevat lähinnä 3-kymppisiä. Monet jopa haaveilee vielä lapsistakin.
No ne eronneet neli-viisikymppiset, joihin olen törmännyt muuten (ei treffimielessä) eivät kyllä halua lapsia. Puhun nyt niistä, joilla jo entuudestaan on lapsia kuten minulla. Yleensä lapset alkavat viisikymppisellä olla jo aikuisia. Lapsettomia en edes harkitse, koska tosiaan saattavat vielä reilusti nelikymppisenä saada päähänsä, että lapsia vielä on saatava (ymmärrettävää).
Vierailija kirjoitti:
Tuttavien kautta.
Tämä se taitaa olla. Itselläni ei ole tuttavia, niin hiljaista on.
Vierailija kirjoitti:
Konkreettisia vinkkejä ei nyt oikein tullut. Eli tarkennan kysymystä: missä terassilla, kahvilassa, harrastuksessa, näyttelyssä pyörii nelikymppisiä?
Kai niitä voi olla missä terassilla tahansa. Ongelma lienee, että siellä on varattuja, kaveriporukoita, juoppoja, täysin eri asioista kiinnostuneita, ei-haku päällä olevia jne ihmisiä. Se voi olla vaikea savotta osua oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla
Siellä, äläkä välitä siitä, että siellä muka vaan treenataan. Ota nyt ittees kädestä kiinni! Herätys!
Olen 45 ja menin viikko sitten Tinderiin. Viestiä puskee kovaan tahtiin, eikä kaikki todellakaan tunnu olevan vain seksin perässä. En kyllä edes tykkää niistä, joiden profiili vihjaakaan siihen suuntaan. En ole vielä uskaltautunut tapaamaan ketään, joten voihan ne fiksutkin paljastua tavattaessa seksihulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja menin viikko sitten Tinderiin. Viestiä puskee kovaan tahtiin, eikä kaikki todellakaan tunnu olevan vain seksin perässä. En kyllä edes tykkää niistä, joiden profiili vihjaakaan siihen suuntaan. En ole vielä uskaltautunut tapaamaan ketään, joten voihan ne fiksutkin paljastua tavattaessa seksihulluiksi.
Joo, tämä on koettu silloin 5 v sitten. Tulihan niitä yhteydenottoja ihan mielettömästi ja treffeille pääsi monta kertaa viikossa. Taisi olla itselläkin takana 30-50 deittiä ennen kuin helmi (eli tämä narsistimies) löytyi. Mutta ihan jo nyt tiedoksi, että harvalla ne treffit mihinkään vakavaan johtaa. Se oli Tinder juuri ennen koronaa, ja tuskin tervehenkisemmäksi on meno muuttunut.
Minusta on selkeämpää tavata ihmisiä livenä. Siinä lähestyy ne, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita. Tinder-deiteillä voikin kiinnostus livenä lopahtaa, kun kyse on ilmeistä, eleistä, puhetavasta pelkän naaman ja vartalon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä voi olla missä terassilla tahansa. Ongelma lienee, että siellä on varattuja, kaveriporukoita, juoppoja, täysin eri asioista kiinnostuneita, ei-haku päällä olevia jne ihmisiä. Se voi olla vaikea savotta osua oikeaan aikaan oikeaan paikkaan.
Mitä enemmän liikkuu paikoissa, missä muutkin ihmiset, todennäköisyys pariutumiseen kasvaa. Nykyisen mieheni tapasin ravintolan terassilla eri seurueessa. Meillä oli vähän katsekontaktia ja lähtiessäni kävin pyytämässä häneltä puhelinnumeron. Mietin varmaan viikon ennen puhelinsoittoa, mutta hän kutsui minut saunomaan ja siitä se lähti.
Sama homma. Ja kun kaikki fiksut ja omaa silmää miellyttävät ovat onnellisesti varattuja, niin haastavaa on. Kohta jo 5v sinkkuna.