Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyt matkustamaan ajassa ja tapaamaan menneen ajan henkilöitä. Mitä haluaisit heille sanoa?

Vierailija
03.05.2024 |

Aloitan, olen faaraon luona, joka kieltäytyy päästämästä Mooseksen kansaa lähtemästä Egyptistä :

"Ei tuska, sinähän ihme jääräpää vänkääjä olet! Se on sellanen juttu, että jos tuo porukka ei pääse lähteen, niin sitten Egyptiä kohtaa aikalailla pasca kohtalo"

Toinen, Rooman joku keisareista apostolien aikaan "Ai saatana! Luuletko sie ukko, et mie alan ympyräisiä kiviä keräämään ja tanssimaan sinun pillis mukkaan? Lähetä vaan sotaoikeuteen mutta pie mielessäs, et siin lähtee muutama ukko ensin!"

( voit seikkailla missä tahansa ajassa muttet 1900 etkä 2000 luvulla jkr. )

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin sanomassa Aatulle, että älä hyvä mies lähe Venäjälle talvea vasten ja unohda se Stalingrad.

Mä kävisin sanomaan sen yhden taidekoulun pääsykokeiden pitäjille, että päästäkää toi Aatu opiskelemaan. Vaikka säälistä, ihan sama, kunhan pysyy piirtämässä ja maalaamassa lopun elämäänsä.

Silloin ei olisi ollut Stalinin Neuvostoliitolle sen pysäyttämiseen/ heikentämiseen riittävää vastavoimaa. Kylmä tosiasia on, että Aatu pelasti suurimman osan Eurooppaa venäläisten törkeältä sorrolta. Näin on siitä huolimatta, ettei Saksallakaan ollut tarjota kuin sortoa. Historia on perin kummallista.

Itse kävisin ehkä tapaamassa Karl Marxia riittävän nuorena. Juteltavaa meillä ei olisi, mutta asetta käyttäisin.

Vierailija
42/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Titanic laivan kapteenia kieltäisin lähtemästä satamasta minnekään.

Riittäisi kun vakuuttaisit kapteenin olemaan kaahaamatta kuin mieltä vailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, Mooseshan kertoi faraolle juuri sen mitä haluaisit sanoa. Miksi hän kuuntelisi sinua, jos ei Moosesta, joka kuitenkin kuulemma teki kaikenlaisia taikatemppuja viestinsä uskottavuuden vahvistamiseksi?