Miksi hetero-oletettu mies käyttää kynsilakkaa?
Älkääkä heti tulko sanomaan, että "Mitä väliä?", "Anna jokaisen tehdä, mitä haluaa". Kyse ei ole nyt tästä, että tuomitsisin vaan haluan vilpittömästi ymmärtää, miksi heteromies nykypäivänä haluaa käyttää kynsilakkaa. Sen olen huomannut, että aivan äijäheteroporukoissa tätä ilmiötä ei ole, mutta jos kaveriporukassa on esimerkiksi queer-ihmisiä niin samalla miehillekin alkaa tulla väriä kynsiin. Meinaan vaan, että korreloiko teidän mielestä kynsien värjääminen seksuaalisuuden kanssa? Mun mielestä vaan ei voi olla sattumaa, että heteromiehet kokevat nyt kynsien värjäämisen jotenkin omaksi jutukseen vaan musta tuntuu ennemminkin, että tällä halutaan varovasti ilmaista oma ei-heterous.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei käytä kynsilakkaa eikä muitakaan tyttöjen juttuja. Homoa hommaa tuollainen.
Onks tää sitä samaa sakkia, jotka virtsaavat istualtaan? Melkoisia neitejä.
Niin? Mitä pahaa neitimäisyydessä? Mitä haet tällä toteamuksellasi?
Miehen ei kuulu olla neiti vaan mies. Sori nyt vaan mutta neitimäistä miestä ei voi ottaa tosissaan. Ei naarasleijonakaan ota tosissaan urosleijonaa jolla ei ole harjaa.
Vierailija kirjoitti:
MIehet naisistuvat ylipäätään kovaa vauhtia ja kynsien lakkaus on siitä yksi indikaattori.
Eiköhän se ole edelleen hyvin pieni osa. En mä ainakaan juuri missään näe naisellisia miehiä. Joskus niitä voi tuntua olevan paljon kun kaikli räväkäimmät tapaukset hakeutui julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei käytä kynsilakkaa eikä muitakaan tyttöjen juttuja. Homoa hommaa tuollainen.
Kynsilakalla on siis sukupuoli? Oletpa edyksellinen.
Kyllä tietyillä jutuilla on yleensä sukupuoli jos se ilmenee maskuliinisena tai feminiinisenä. Itse naisena en ymmärrä myöskään tätä miesten kysnilakkavillitystä. Ehkä seuraavaksi miehet alkaa käyttää korkokenkiä. Ei kyllä nappaa...
Miehet käytti joskus muinaisuudessa korkokenkiä ja myös 1970-luvulla. Ja ainakin 1980-luvulla jotkut miehet lakkasivat kynsiään ja meikkasivat - Hui!
Joku taisi käyttää jopa peruukkia aikoinaan. Esimerkiksi The Bounty -nimisen laivan kapteeni William Bligh. Samoin hänen förstinsä käytti.
Minun mielestä kynsilakka on mielenkiintoinen juttu miehellä. Jos vaikka treffeillä miehellä olisi kynsilakkaa, se vetoaisi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Entäs naiset jotka ei meikkaa tai käy kauneushoidossa ja haluavat olla luonnollisia? Onko se sitten miehistä puuhaa?
Meikaamaton ja ns luonnollinen nainen on ihan ok mutta jos nainen alkaa kasvattaa lihaksia ja bodaamaan niin siinä menee raja. Tai jos haluaa leikata itselleen siilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kuulu olla neiti vaan mies. Sori nyt vaan mutta neitimäistä miestä ei voi ottaa tosissaan. Ei naarasleijonakaan ota tosissaan urosleijonaa jolla ei ole harjaa.
Mitä tarkoitat tosissaan ottamisella? Miksi pitäisi ottaa joku toisen sukupuoli tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa kenties rikkoa perinteisiä sukupuolirooleja? Eli m*dättää...
No todennäköisesti, mutta miksi? Kaikella toiminnalla on yleensä motiivi. Tuskin naiset siitä vaikuttuvat, että mies käyttää kynsilakkaa.
Ap
Minuun tekisi vaikutuksen tämmöinen sukupuoliroolituksia vastaan taisteleva rohkea uros.
Samoin. Ja onhan nyt kynsilakkaa aina käyttäneet myös miehet. Joku persu ei vaan ole tätä tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ylempi voima määrää tämän asian, että sukupuoli määrää millainen sun pitää olla, jos taas ei tunne itseään täysin perinteiseksi sukupuolen edustajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakkaa käyttävät miehet ovat nyt vähintään 40 vuotta havainneet, että sillä saa parhaat naiset.
Eikös Esko Eerikäinen ole edelleen sinkku?
Minusta värikäs kynsilakka heteromiehen kynsissä näyttää oudolta, vaikka olen yrittänyt asennoitua siten, ettei se haittaisi. Musta kynsilakka miehellä on ok, mutta jostain syystä karsastan näitä punaisia, sinisiä, keltaisia, kirjavia ym. kynsiä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tietyillä jutuilla on yleensä sukupuoli jos se ilmenee maskuliinisena tai feminiinisenä. Itse naisena en ymmärrä myöskään tätä miesten kysnilakkavillitystä. Ehkä seuraavaksi miehet alkaa käyttää korkokenkiä. Ei kyllä nappaa...
Miehet käytti joskus muinaisuudessa korkokenkiä ja myös 1970-luvulla. Ja ainakin 1980-luvulla jotkut miehet lakkasivat kynsiään ja meikkasivat - Hui!
Joku taisi käyttää jopa peruukkia aikoinaan. Esimerkiksi The Bounty -nimisen laivan kapteeni William Bligh. Sa
No toi alkaa mennä kyllä panettelun puolelle, kun ihmisiä mainitaan julkisella foorumilla nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että mua naurattaa ajatus leijonista savannilla ottamassa toisiaan tosissaan :D
Ehkä seuraavaksi miehet alkaa käyttää korkokenkiä. Ei kyllä nappaa...
- jännä kommentti kun miehet on lakanneet kynsiä yleisesti jo 80-luvulta asti. 40 vuotta... odotatko oikeasti että joku tulee tämän takia vielä korkokengissä vastaan? Miten sulla on tämä odotusaika mennyt? Kiliseekö päässä vai kuleksiiko muuten ihan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs naiset jotka ei meikkaa tai käy kauneushoidossa ja haluavat olla luonnollisia? Onko se sitten miehistä puuhaa?
Meikaamaton ja ns luonnollinen nainen on ihan ok mutta jos nainen alkaa kasvattaa lihaksia ja bodaamaan niin siinä menee raja. Tai jos haluaa leikata itselleen siilin.
Mä en ymmärrä mitä se sulle kuuluu mitä muut tekee. Edellenkään sun ei tarvi pitää kaikista tyyleistä mutta miksi sun pitää saada päättää muiden asioista?
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla kiinnostunut vain naisista, mutta oma identiteetti on muunsukupuolinen tai fluidi
Saattaa saattaa, mutta kynsilakan kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menee sitten sukupuolenvaihtoon, jos ei osaa olla Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kynsilakkaa käyttävät miehet ovat nyt vähintään 40 vuotta havainneet, että sillä saa parhaat naiset.
Eikös Esko Eerikäinen ole edelleen sinkku?
Minusta värikäs kynsilakka heteromiehen kynsissä näyttää oudolta, vaikka olen yrittänyt asennoitua siten, ettei se haittaisi. Musta kynsilakka miehellä on ok, mutta jostain syystä karsastan näitä punaisia, sinisiä, keltaisia, kirjavia ym. kynsiä miehellä.
Siis mustan värinen kynsilakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taisi käyttää jopa peruukkia aikoinaan. Esimerkiksi The Bounty -nimisen laivan kapteeni William Bligh. Sa
Josta seurasi kapina laivalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että mua naurattaa ajatus leijonista savannilla ottamassa toisiaan tosissaan :D
Jos urosleijonalla ei ole harjaa, niin tuskin se leijona itse sitä on repinyt pois. Tässä nyt herää se ajatus, että jos miehelle tai naiselle käy hänestä riippumattomasta syystä jotain, mikä vähentää hänen miehisyytyä/naiseutta, niin sitten häntä ei tarvi ottaa tosissaan ja häntä saa syyttää asiasta.
Ex käytti kynsilakkaa ja oli bi joka petti kundinkin kanssa
Tällä tavalla on varmaan aikoinaan kauhisteltu, kun naiset ovat ruvenneet käyttämään housuja hameiden sijaan.