Miksi hetero-oletettu mies käyttää kynsilakkaa?
Älkääkä heti tulko sanomaan, että "Mitä väliä?", "Anna jokaisen tehdä, mitä haluaa". Kyse ei ole nyt tästä, että tuomitsisin vaan haluan vilpittömästi ymmärtää, miksi heteromies nykypäivänä haluaa käyttää kynsilakkaa. Sen olen huomannut, että aivan äijäheteroporukoissa tätä ilmiötä ei ole, mutta jos kaveriporukassa on esimerkiksi queer-ihmisiä niin samalla miehillekin alkaa tulla väriä kynsiin. Meinaan vaan, että korreloiko teidän mielestä kynsien värjääminen seksuaalisuuden kanssa? Mun mielestä vaan ei voi olla sattumaa, että heteromiehet kokevat nyt kynsien värjäämisen jotenkin omaksi jutukseen vaan musta tuntuu ennemminkin, että tällä halutaan varovasti ilmaista oma ei-heterous.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä minä käytän kynsilakkaa koska tykkään katsella värikkäitä kynsiä 🙂
Omat kädet on aina lähellä ihailtavina. :)
Mielestäni kukanenkin saa lakata kyntensä minkä väriseksi haluaa. Mutta totta on, että uskallusta ja varsinaista hullun rohkeutta se vaatii ainakin lähteä lakattujen kynsien kanssa vaikka viikonloppuna baariin. Siellä saattaa nimittäin törmätä mihin tahansa testosteroneissaan rypeviin känniääliöihin, jotka ottavat asiakseen "ojentaa" semmoista miestä. Eräs tuttavani joutui kokemaan tämän rajulla tavalla, hänet pahoinpideltiin pahoin kolmen edellä mainitun kaltaisen hyypiön takia ja vain siksi, että oli lakannut kyntensä. Semmoinen on tämä maailma. Valitettavasti.
Olen heteromies, minulla on 3 tytärtä iältään 4-8. On kuule kynnet lakattu ja välillä meikit naamassa. Ne tosin jaksan pestä pois välillä.
Hetero-oletettu miesoletettu klassinen kitaraoletettu tässä, käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa kenties rikkoa perinteisiä sukupuolirooleja? Eli m*dättää...
No todennäköisesti, mutta miksi? Kaikella toiminnalla on yleensä motiivi. Tuskin naiset siitä vaikuttuvat, että mies käyttää kynsilakkaa.
Ap
Masentava ajatus että kaiken pitäisi tehdä vaikutus naisiin. Sama toisin päin. Todella surkea elämä jos kaikessa on kyse vaikutuksen tekemisestä vastakkaiseen sukupuoleen.
Kynsien lakkaaminen on kaikenlisäksi tosi helppoa ja halpaa ja lakan saa heti halutessaan pois. Joten kyse on kyllä hyvin pienestä asiasta. Itse olen nainen ja olen kerran kokeillut ripsien pidennyksiä. Ei ollut oma juttu, mutta tulipa testattua. Kai nyt miehetkin voi kokeilla uusia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei käytä kynsilakkaa eikä muitakaan tyttöjen juttuja. Homoa hommaa tuollainen.
Eli ei siis voi olla homo, jos ei käytä kynsilakkaa? Eipä minun tuttavapiirissäni yksikään homomies käytä kynsilakkaa ovat siis heteroita?
No, onneksi kaikkien maailman miesten ei tarvitse olla juuri sinun silmissäsi haluttavia.