Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi ajatella, että liikakilot kuuluu äidiksi tulemiseen ?

Vierailija
24.01.2007 |

Katselin eilistä Neloselta tullutta ohjelmaa,kuin äitiys muuttaa naisen vartaloa. Jäi vähän sellainen kuva, että ylikilot ja läski kuuluvat raskauteen ja äidiksi tuloon. Ne kaikki naiset yrittivät sitten pienten vauvojen äiteinä taistella mahaläskejä pois.

Musta läskien kertyminen ei kuulu millään tavalla raskauteen eikä raskautta voi syyttää läskien kertymisestä. Itse siinä syö liikaa ja enemmän kuin kuluttaa. Itse " tarkkailin" syömisiä myös raskauksien aikana, eikä ylikiloja tullut. Vaikka oli alkuraskaudesta nälän tunne, niin en ahtanut roppakaupalla pizzaa ja pihvejä kuten kaverini (joka nyt voivottelee, että kun raskaudessa kertyy aina väkisin kiloja!).

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

..ruotsalainen ystäväni söi lasagnea 24/7 odotusaikana ja lihoi 42 kg... ;oD

kaksi vuotta siinä sitten meni mutta kilot lähti järkisyömisellä ja jumpalla.

Vierailija
22/22 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen aikana kaikki pois.. Eli " normaalia" lihomista.. ;)

Ja onko lihominen suomalainen ominaisuus?? :D Tuskin. Suomessa tosin elintaso muuttunu nykysin siihen että KAIKKI naiset tuppaa oleen pyörylöitä, jos et ole sitä lapsena, teininä, raskauden jälkeen tai nelikymppisenä niin kuulutko johonkin pieneen kohderyhmään -joilla on jotain lihavia vastaan??

Ihan ettei enää hiihdetä 50 kilsaa kouluun (yhteen suuntaan) vaan isi vie sinne uudella punasella urheiluautolla! Pelataan tietokonetta ja pleikkaa. Tässä äidit antaa mallia miten stättäillään.. :D

Jos SINUSTA liikakilot ei kuulu raskauteen: Se on SINUN MIELIPIDE. Ei muuta. Mutta raskaana ollessa tarttee syödä VÄHÄN enempi ettei itselle jää puutostilaa. Jos imetyksen jälkeen jää liikakiloja -se on kaikki ollut turhaa syömistä. Näin mulle on sanottu neuvolassa.

Vähän voisi avartaa maailmankuvaansa: Tai sitten voi tosiaan miettiä onko tää suomalaisten ongelma vai onko kaikki muut rodut laihempia? Ja onko ulkomaalaset naiset parempia sängyssä (ihan vaan kettuiluna; koska tästäkin on puhuttu.. )! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi