Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestin viime vaaleissa Persuja. Kadun sitä, mutta en tiedä minkä puolelle loikata

Vierailija
03.05.2024 |

Onneksi tässä on vielä kolme vuotta aikaa miettiä, mutta ongelma vain on se, että mikään puolue ei tunnu oikealta mulle.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, näissä asioissa on priorisoitava ne asiat jotka ovat tehneet Suomesta hyvän paikan elää. Puhun tottakai sosiaaliturvasta. Suomessa on säännöllisesti talvisin 20-30 astetta pakkasta. Kodittomuus ja nälkään ajaminen poliittisilla päätöksillä on näissä oloissa julma ihmisoikeusrikos jota ei saa päästää tapahtumaan. On siis äänestettävä niitä vasemmistopuolueita jotka haluavat ylläpitää tätä turvaverkkoa hankalia aikoja vastaan. Ei saa vaihtaa vasemmistosta pois vaikka joku heidän päätöksensä kuinka kiukuttaisi. Sellainen lapsen tinttarallaa-kohtaus ei tee muuta kuin pelaa aina oikeistosikojen pussiin sinun etuasi vastaan. 

kukas ton kaiken maksaa, taikaseinä?

Et tunnu tajuavan. Ilman ihmistä ei ole koko markkinaa. Tämän hallituksen keinoilla tap, et, aan lypsävä lehmä. Orpopurri ajaa

ei vaan vasemmisto ei tajua. Reaalitaloutta ei voi ylläpitää kestävästi kasvattamalla jatkuvasti julkisen velan velkasuhdetta ja pumppaamalla rahaa talouteen. Taikaseinärahat joudutaan oikeasti maksamaan ja tulevat sukupolvet joutuvat ne kustantamaan. Tätä vauhtia tosin lainottajat sanelevat ehdot ja siinä vaiheessa vasennuksen itkut loppuvat lopullisesti.

On se kumma, kun nykyään vasemmiston ihannevaltioita ovat äärivelkaantuneet Etelä-Euroopan valtiot kuten Italia ja Kreikka. Lähimmät verrokkimaat Ruotsi, Tanska ja esimerkiksi Viro eivät kelpaa enää ihannevaltioiksi, koska ne ovat tehneet rakenneuudistukset eivätkä velkaannu

Vierailija
62/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikeasti positiivisesti yllättynyt persujen hallitustyöhön ja siihen kuinka suoraselkäisesti ne toimi myös tuossa vornasen sooloilussa.

Just vastaavalla tavalla pitää tässä yhteiskunnassa suhtautua ihan kaikenlaiseen prseilyyn ja rikollisuuteen tekijän taustasta riippumatta.

Toki parasta olisi kun kukaan ei perseilisi/tekisi rikoksia mutta se ei liene realistinen ajatus. 

Olen muuten pettynyt PS:n hallitustyöhön kaikkien vaalilupausten rikkouduttua mutta kokoomuksen siipien alle luikahtaneena niiden oli pakko ottaa järkevä ja ainoa oikea linja näitä eräitä hölmöilijöitä kohtaan. Puolueita joilla linja pitää ovat lähinnä vasemmistoliitto ja kokoomus. Demaritkin suurelta osin. Muut puolueet ovat aikamoisia tuuliviirejä. Noista kolmesta sitten se mikä kolahtaa omaan arvomaailmaan.

Takinkääntäjiä tässäkin asiassa. Puhutaan yhtä  ja mieti itse miten jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, näissä asioissa on priorisoitava ne asiat jotka ovat tehneet Suomesta hyvän paikan elää. Puhun tottakai sosiaaliturvasta. Suomessa on säännöllisesti talvisin 20-30 astetta pakkasta. Kodittomuus ja nälkään ajaminen poliittisilla päätöksillä on näissä oloissa julma ihmisoikeusrikos jota ei saa päästää tapahtumaan. On siis äänestettävä niitä vasemmistopuolueita jotka haluavat ylläpitää tätä turvaverkkoa hankalia aikoja vastaan. Ei saa vaihtaa vasemmistosta pois vaikka joku heidän päätöksensä kuinka kiukuttaisi. Sellainen lapsen tinttarallaa-kohtaus ei tee muuta kuin pelaa aina oikeistosikojen pussiin sinun etuasi vastaan. 

Suomessa ei ole nähty sellaisia ihmisoikeusrikkomuksia kuin edellisen vasemmistohallituksen aikana ja moni äänestää hampaat irvessä Kokoomusta tai Perussuomalaisia, koska ovat pienempi paha.

Vierailija
64/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, itse äänestin 2019 sdptä ja hävettää yhä. 

Vierailija
65/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla olen huomannut että Kokoomus ei meidän puolella ole, kiristystä toisensa jälkeen. Tämä hallitus on ollut suuri pettymys, tulevasta en tiedä. 

Hoitajana on kyllä vaikeaa. Oikeisto tarjoaa leikkauksia ja vasemmisto pakkorokotuksia.

Eihän ketään enää rokoteta pakosti. Miksi valehtelet? 

Niin sai myös irtisanoutua. Nyt sitten kärvistellään hoitajapulassa.

Vierailija
66/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes aina äänestänyt Kokoomusta mutta nyt tuli stoppi. Ei ole kauheasti vaihtoehtoja. Liike Nyt ehkä, mutta se on liian pieni pärjätäkseen. 

Vierailija
67/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla olen huomannut että Kokoomus ei meidän puolella ole, kiristystä toisensa jälkeen. Tämä hallitus on ollut suuri pettymys, tulevasta en tiedä. 

Hoitajana on kyllä vaikeaa. Oikeisto tarjoaa leikkauksia ja vasemmisto pakkorokotuksia.

Ne ovat ohi nyt. Aika mennä eteenpäin. 

Oma historia on käsiteltävä ennen kuin voidaan mennä eteenpäin. Saksalaiset tämän tietävät. Katsotaan onko demareilla jonain päivänä selkärankaa pyytää anteeksi tekemiään asioita.

Vierailija
68/68 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes aina äänestänyt Kokoomusta mutta nyt tuli stoppi. Ei ole kauheasti vaihtoehtoja. Liike Nyt ehkä, mutta se on liian pieni pärjätäkseen. 

No pienpuolueilla ei ole valtaa vaikuttaa, mutta ainakin on sentään eduskunnassa. Esim kuinka moni Suomen kansa ensin puolueesta valittiin eduskuntaan viime vaaleissa? Ei yhtään. No eipä se kyseinen puolue enää ole olemassakaan, mutta silti. Jos monipuolisista edes yksi saa kansanedustajan paikan, on se voittoa sille kyseiselle minipuolueelle.

Saihan persutkin jytkyn 2011 vaaleissa, kun uusia paikkoja tuli lisää 34 joten ken tietää, vaikka Harkimo saisi ehkä ensi vaaleissa kaverin tai muutaman eduskuntaan seurakseen. 

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi