Hikeni haisee ihan kammottavalle nykyään. Oikein sellaiselle imelälle ja voimakkaalle.
Hyi kauhea. Ymmärrän jos krapulassa mutta nykyään koko ajan todella ällöttävä ja imelä hienhaju. Hikoilen aika paljon.
Mitä!?
Kommentit (26)
Mistä oikein pistävä haju oikein sitten tulee kun välttämättä edes kovin likainen kun kostea hiki vielä melko harmiton?
Täällä myös etikkainen hienhaju! Ihankuin sitä olisi sänkyyn loroteltu. Mistä se johtuu? Tietääkö joku oikeasti?
Huomasin asiaa ihmetellessäni, että olen nyt monena päivänä syönyt vähän valkosipulia. Mausteet tulevat ihosta läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet naisilla saavat hienhajun voimistumaan.
Voiko vaihdevuodet alkaa jo alle 30v? On tullut jo harmaita hiuksia, keho on selvästi alkanut heikentymään ja rapistumaan. Huomaan että vanhenen ennenaikaisesti. Selvästi sairauksia puhkeamassa. Ap
Se gerijoku? En muista sairauden nimeä.
Minulla on myös yläselkään ja hartioihin että rintoihin tullut pieni näppyjä, olisko hikinäppylöitä? Haisen ja voi saamari tätä minun kehoani.
Voiskohan johtua että olen syönyt nyt enemmän sokeria kai. Olen oikeastaan syönyt aika päin helvettiä jos totta puhutaan. En edes viitsi ajatella..
Ja alkoholi välillä lisäksi. Niin kai se johtuu jotenkin tästä bakteerien määrästä mitä kehoni on nyt saanut. Oli antibioottikuurikin pari viikkoa sitten. Ap