Mies lähenteli ja ehdotteli, en lämmennyt - nyt syyttää minua iskemisestä
Kun jäi vaimolleen kiinni. Mitä tässä voi edes tehdä?
Tilanne meni niin, että kaverini mies sattui olemaan samassa jääkiekkopelissä viime viikonloppuna ja sen jälkeen samassa yökerhossa. Itse olin ystävieni kanssa molemmissa. Juttelin ohimennen jotain, ja varmaan sitten hymyilin liikaa ja olin liian normaali oma itseni (kiva ja rento ja kaikkien tuttujen seurassa), joten tämä mies varmaan luuli olemattomia.
Nyt sitten minua syytetään varattujen iskemisestä.
Mitä en todellakaan tehnyt. Yökerhossa kun mies alkoi ehdotella, sanoin selvästi, että tämä ei ole ok enkä ole millään tasolla kiinnostunut. Annoin asian olla, mutta välttelin häntä loppuyön. Oli sitten ilmeisesti tullut katumapäälle ja ajatteli että jos ehtii ensin, tilanne kääntyy minun syykseni.
Onko teille kenellekään käynyt samalla tavalla? Uskoiko kukaan sinua loppujen lopuksi?
Kommentit (9)
Jos kuulisin tuollaisen tarinan miehen puhumana, että joku nainen epätoivoisesti yrittänyt häntä iskeä, mutta hän kieltäytyi, niin ajattelisin, että täyttä skeidaa. Eiköhän 99% ihmisistä siinä ajattelisi, että se mies on ollut se iskijä ja nainen kieltäytynyt. Joten kerro vain asiallisesti muille, että iskijä oli mies ja sinä et halunnut häntä, mistä mies suuttui, niin kyllä tutut sinua uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tapahtunut ja syyttää? Miten kuulit tästä? Kuuliko vaimo? Jätä omaan arvoonsa.
Oli kertonut kaverilleen että olisin ollut ihan "kuumana" miestä kohtaan. Siis niin ällöttävää ja inhottavaa. Hän yritti koskea kun odotin vuoroani tiskillä, ja tanssilattialla tuli liian lähelle. Tässä kohtaa myös ehdotti jatkoja.
Kaverini sitten laittoi wtf-viestiä.
Ap
Uskomattoman noloa tuolta "mieheltä". Kerro vaan rehellisesti mitä tapahtui. Totuus voittaa aina.
Tulee mieleen tilanne missä olin töissä baarissa. Pöydän ohi kulkiessani mieshenkilö puristi takapuolestani. Hänen vastapäätä istui nainen, joka oli (tuli myöhemmin ilmi) hänen vaimonsa. En nostanut asiasta meteliä, koska ajattelin, että joudun vain riidan välikädeksi. Nainen nyt kuitenkin näki tilanteen ja tuli hetken päästä haukkumaan minua, että olin yrittänyt iskeä hänen miestään ja "tarjonnut" pers....hänen kourittavaksi. Joo, niinpä niin.... Olisi pitänyt vaan alkaa solvata miestä heti ja aiheuttaa vaikka ero. Nyt minä sain haukut ja olin syyllinen miehen viettelemiseen...
Millähän lailla mies on kuvaillut sinun iskemistäsi? Hymyilit liikaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Millähän lailla mies on kuvaillut sinun iskemistäsi? Hymyilit liikaa? :D
No siis minulla on tästä vähän trauma, kun on tultu sanomaan useamman kerran muiden toimesta, että hymyilen liikaa ja olen liian "kiva". Kuulostaa tyhmältä, mutta näin on sanottu muiden naisten toimesta ainakin viisi eri kertaa, eri tilanteissa. Oma ajatukseni meni heti sinne, että nyt olen ollut liian helppo. Tyhmää, tiedän. Ap
Mitään ei tapahtunut ja syyttää? Miten kuulit tästä? Kuuliko vaimo? Jätä omaan arvoonsa.