Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita pilalle hemmoteltuja miehiä? Omani on varakkaan äidin ainoa lapsi, ja voi jeesus

24.01.2007 |

...kun ei tämä mies osaa hoitaa mitään asioita eikä ottaa vastuuta oikein mistään. Äijä on kuitenkin jo 36-vuotias. Saanut kaiken kotoa ja rahaa tulee kirjekuorissa. Ei tajua veroilmoituksesta, vähennyksistä tms. mitään, ja vaikka olemme naimisissa, ei kerro minulle mitään tuloistaan, veloistaan tms. Oman työelämän kanssa on vähän niin ja näin.

Mamman kanssa viettäisi kaikki lomat, kun mamma maksaa kaiken. Mamman mielestä poika on Jumala, minun esittämäni arvostelu johtuu vain omasta katkeruudestani tms.

Onko tällaista muilla? Olen ihan ymmälläni. Ensin en tajunnut mistä tämä kaikki johtuu, mutta vähitellen silmäni ovat avautuneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut löytää KULTASUONEN??? Ainakin taloudellisessa mielessä?

2/5 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen on vaikea joskus tajuta kuviosta, miten väärin se on myös miestäsi kohtaan. Hänhän vaikuttaa vain saavan kaiken ja olevan kiittämätön paskiainen, mikä hän tietysti onkin.

Siinä kaipaisivat anoppi ja poika perheterapiaa molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni kuuluu " samaan kategoriaan" . Hänenkin äiti tyrkyttää sitä rahaa aina, ja määräilee muutenkin mitä saamme ostaa. Koska asumme mieheni vanhempien omistamassa asunnossa, en voi ostella tänne mitä haluan. Aina pitää olla anopin lupa. Nytkin haluan ostaa uuden lampun keittiöön, koska siellä on niin pimeää huonon lampun takia. Anoppi sanoi että hän ostaa kun saamma kohta uuden keittiönpöydän, niin pitäähän uusi lamppu katsoa sen mukaan että se sopii pöytäänkin. Voi luoja!!!

En tajua miten jaksan asua tässä vielä 2-3 vuotta anopin määräiltävänä???!!!??? Auttakaa ja antakaa neuvoja!!! Anoppiin kun järkipuhe ei tehoa!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/5 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos lähdet anopin osteluintoon mukaan ja ostatat hänellä kalleinta ja parasta tyyliin Artekin pöytä ja Artekin lamppu- kun kaikilla tutuillakin on...

Eli menet peliin mukaan- jos kerran rahaa on, niin parasta sitten( vaikka moni varakas onkin pihi).

---

Miehelle kannattaa varmaan laittaa kortit pöytään vaivihkaa- eli mitä SINÄ todella haluat-mieti tarkkaan mitä sanot, koska varakkuudessakin on etunsa.

---------

Tuttavani oli naimisissa TODELLA varakkaan ja pihin miehen kanssa, mutta hän otti ilon irti-

oli kanarian matkaa, kylpylälomia, day spa hierontoja ja kalleinta kampaamoa, kotisiivooja ja lastenhoitaja- tyyliin " isi maksaa" ja isi maksoi.

---

Eli joko sopeutuu tai ei sopeudu. Sopeutumisessakin on etunsa. Anoppi-osasto on sitten erikseen. Eräs vaihtoehto on muuttaa erilleen anopin läeltä ja sekin maksaa. Napanuora ainakin katkeaisi...

--------

Tomeruus ja napakkuus omien rajojen vedossa yleensä palkitaan- lasten syntymän myötä ( onko teillä lapsia???) anopin todellinen avustusinto paljastuu-

moni heistä ei jaksa/ ehdi hoitaa lapsenlapsia- varsinkin jos anopilla on rakennekynnet...ja puudelikoira...-tyyliin...

---

VOIMIA!

Miehen pitää valita joko vaimoa tai äiti-

oveluus ( ei liika suoruus siis) yleensä on valttia näissä miehen käsittelyasioissa.

Vierailija
5/5 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa ostella anopille mitään kallista, koska olen vielä opiskelija tämän kevään. Eli en voi antaa takaiswin samalla mitalla-tyyliin.

Tiedän että varakkuudessa on todella etunsa. Meillä on etuja sen suhteen, mutta aikanaan nekin loppuu.... Ja koska olen itse myös hieman pihi rahoistani yritän nauttia näistä eduista, vaikkei ne aina silti mit' ' n herkkua olekaan, kun talossa on vain omat vaatteet ja parit kokkivälineet. =( =( =( =( =(

Miehelläni ei ole vielä napanuora katkennut, eikä varmaan helpolla katkea mikäli on anopista kiinni. Mieheni ei kestä sitä paapoamista äidiltään, mutta suora puhekaan ei mene anopille perille. Eli mitä tehdään anopin suhteen??????

Ja meillä ei ole vielä lapsia. TOivon todella että napanuora katkeaa ensin anopin ja miehen välillä ennen lapsiemme syntymää. Parin vuoden päästä olemme muuttamassa pois tästä asunnosta ja muutamme vuokralle jonnekin tampereen eteläpuolelle... siihen asti joudun kuintenkin kuuntelemaan anopin tahtomisiaan. Uuteen kämppää ei hänellä ole sitten nokan koputtamista mihinkään asiaan. JOs jokin asia ei anoppia miellytä, nielköön sen omassa hiljaisuudessaan tai lähteköön kotiaan!!!!! JA mieheni on tästä samaa mieltä!!! Tällä hetkellä mieheni kannustaa minua jaksamaan äitiään.... aina ei vain tahdo silti jaksaa..... ja kuinka kauan minulla pitäisi hermot riittää????? Ainahan ne jossain vaiheessa poksahtaa, kun tarpeeksi venyttää, vai???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi