Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26% on sitä mieltä, että kukkakaalin lehdet saa repiä irti ennen tuotteen punnitusta

Vierailija
03.05.2024 |

sanottiin jossain is:n artikkelissa

Tajuatteko, että ne lehdetkin voi syödä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 89 prosentin mielestä "kiistakapula" kuuluu laittaa hihnalla omien ostostensa perään.

Se on melko loogista koska seuraava ei voi tietää laittaako edellä oleva vielä ostoksia tiskille, luulisi että edellä oleva tietää paremmin milloin on ostoksensa linjalle laittanut?

Mä jätän aina hajuraon edellisen ostoksiin. Siihen mahtuu vielä, jos kassalla tulee joku akuutti ostostarve.

Vierailija
22/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäen tietenkin että ne lehdet on fresh. Kotiin kukkakaalit kuitenkin saapuvat sellasenaan kuin ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sellaisia hyviä, syötäviä lehtiä niistä poista, vaan ne huonot ja nahistuneet. 

Vierailija
24/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinhän se on, mutta olisi kätevää jos ne saisi nyppiä heti punnituksen jälkeen, jotta niiden repiminen ei sotkisi pienessä keittiössä. 

Vierailija
25/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä revin lehdet kukkakaalista, näin tekee kaikki tuntemani myös. 

Mknä lautan kkapulan ostosten jälkeen. En laita edellisen jälkeen. Tänäänkin edellinen asiakas joutui kiusalliseen tilanteeseen kun minun ostokseni tulivat hänen kuitilleen ja sitä piti hänen peruutella. 

Miten vammainen pitää olla ettei tajua jättää väliä edelläolevan ostoksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi