Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

26% on sitä mieltä, että kukkakaalin lehdet saa repiä irti ennen tuotteen punnitusta

Vierailija
03.05.2024 |

sanottiin jossain is:n artikkelissa

Tajuatteko, että ne lehdetkin voi syödä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 89 prosentin mielestä "kiistakapula" kuuluu laittaa hihnalla omien ostostensa perään.

Vierailija
2/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Lidlissä kauppias laittaa kukkakaalipinon viereen laatikon, johon lehdet voi repiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä revin lehdet kukkakaalista, näin tekee kaikki tuntemani myös. 

Mknä lautan kkapulan ostosten jälkeen. En laita edellisen jälkeen. Tänäänkin edellinen asiakas joutui kiusalliseen tilanteeseen kun minun ostokseni tulivat hänen kuitilleen ja sitä piti hänen peruutella. 

Vierailija
4/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Lidlissä kauppias laittaa kukkakaalipinon viereen laatikon, johon lehdet voi repiä.

Niitä voi sitten varmaan ostaa kukkakaalin hinnalla?

Vierailija
5/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä voi sitten varmaan ostaa kukkakaalin hinnalla?

Vai saako niitä ottaa ilmaiseksi siitä laatikosta?

Vierailija
6/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 89 prosentin mielestä "kiistakapula" kuuluu laittaa hihnalla omien ostostensa perään.

Se on melko loogista koska seuraava ei voi tietää laittaako edellä oleva vielä ostoksia tiskille, luulisi että edellä oleva tietää paremmin milloin on ostoksensa linjalle laittanut?

Vierailija
7/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Lidleissä ole kauppiasta vaan myymäläpäällikkö.

Vierailija
8/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan höpsis nyt taas.

Vierailija
9/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorin myös panaanit ennen punnitusta, en syö kuiteskaan kuorineen

Vierailija
10/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuorii varmaan appelsiinitkin kaupassa ennen punnitsemista. 

Vierailija
11/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanit on saatava ostaa ilman kuoria. Ja kananmunat.

Vierailija
12/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanit on saatava ostaa ilman kuoria. Ja kananmunat.

Senkus ostat.

Vierailija
13/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako banaanin kuoria ennen punnitsemista?

Vierailija
14/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mknä lautan kkapulan ostosten jälkeen. En laita edellisen jälkeen. Tänäänkin edellinen asiakas joutui kiusalliseen tilanteeseen kun minun ostokseni tulivat hänen kuitilleen ja sitä piti hänen peruutella. 

jos sinua ei haittaa odotella sitä, että kassa kutsuu esimiehen paikalle ja sitten peruutellaan ostoksia ja takana muut mulkoilevat vihaisesti sinua, niin mikäs siinä.

Vierailija
15/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä poistaessa asiakas vaan tekee myyjän työn ilmaiseksi. Ennen ainakin S-marketissa hevi-henkilö ne siisti veitsellä ennen myyntiin laittamista ihan siinä myymälän puolella ja vei itse lehdet asianmukaiseen bioroskikseen.

Vierailija
16/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos sinua ei haittaa odotella sitä, että kassa kutsuu esimiehen paikalle ja sitten peruutellaan ostoksia ja takana muut mulkoilevat vihaisesti sinua, niin mikäs siinä.

Syy ei ole minun, koska sen edellisen homma oli laittaa se kalikka.

Vierailija
17/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuorin myös banaanit ennen punnitusta, sillä enhän minä niillä kuorilla mitään tee.

Vierailija
18/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on melko loogista koska seuraava ei voi tietää laittaako edellä oleva vielä ostoksia tiskille, luulisi että edellä oleva tietää paremmin milloin on ostoksensa linjalle laittanut?

No näkeehän sen sokeakin onko kori tai kärry jo tyhjä. Oletko jotenkin vajaa, vai sokeakin??

Vierailija
19/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Prismassa. 👌🏼

Ap:lle sanon, että ei kukaan ihminen halua syödä niitä kellanruskeiksi nahistuneita, repeytyneitä suojuslehtiä. Olisivat edes tuoreita.

Asiaa sivuten: oletteko tulleet ajatelleeksi, että banaanien hinnassa on puolet (50%) kuorta ja kantaa, joita kukaan ihminen ei todellakaan syö! Banaanit eivät siten ole mitenkään edullisia, vaikka siltä näyttäisi.

Pahin virheostos on ollut perulaiset granaattiomenat. Punnitsin syötävät siemenet (mehuineen) ja poisheitettävän osuuden. Syötävää oli yksi kolmasosa eli n. 30% maksetusta painosta. 

Vierailija
20/25 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes ajatellut tuollaista. Joskus ostamistani revin kotona pois mutta tajusin sitten että nekin voi hyöty käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme