Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suoratoisto palvelu suomeen (mielipiteitä)

Vierailija
03.05.2024 |

Suomeen tulossa TREE VIDEO yhdysvalloista TREE VIDEO on saanut jo ison suosion saksassa ja nyt suosiota oletetaan myös suomeen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi on sigma

Vierailija
22/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjoja on esim gossip girl, frendit, family guy ja Remppa ja Muutto Vancouver

Eli mitä uutta se tuo? Nuo mainituthan ovat tarjolla jopa ilmaiskanavilla jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun käytätte suoratoistoa tai muuten vaan olette netissä, jossain palvelinkeskuksessa hurisee palvelin ja kuluttaa sähköä tuottaen samalla hiilipäästöjä. 

Sama homma sinullakin. Myös av-palstalla olo kuluttaa sähköä, jos et tiennyt :D

Vierailija
24/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni: ap:n pitäisi opetella kirjoittamaan oikein.

Vierailija
25/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun käytätte suoratoistoa tai muuten vaan olette netissä, jossain palvelinkeskuksessa hurisee palvelin ja kuluttaa sähköä tuottaen samalla hiilipäästöjä. 

Enemmän hiilipäästöjä tulee kun te vegaanit syötte avokado joka on kulkenut maailman ympäri

Samalla kannattaa syödä toinenkin avokado

Vierailija
26/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei ole 😆vinosilmäpaskaa kuten Netflixissä, voisin tilata.

Vierailija
27/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hiilipäästöjä tulee kun te vegaanit syötte avokado joka on kulkenut maailman ympäri

Minä kirjoitin tuon mitä lainasit. Hiilijalanjälkeni oli viimeksi kun testasin 2,8 tonnia vuodessa. Tee perässä, niin jutellaan sitten asiasta uudelleen. =)

En ole vegaani, vaan syön ainoastaan  kotimaisia ruoka-aineita, ainoat poikkeukset tästä ovat kahvi, kaakao ja mausteet, sekä oliiviöljy. Ostan enimmäkseen pakkaamattomia raaka-aineita ja teen ruokani itse alusta asti. En syö mitään eläimiä, joita on syötetty soijalla (kaikki suomeen tuotu soijarehu menee sioille, kanoille ja viljellylle kalalle, naudat ja lampaat syövät nurmea, nurmirehua ja kotimaisia valkuaislähteitä), koska soijan vuoksi kaatuu sademetsää ja tapetaan sademetsien hakkuita vastustavia aktivisteja. 

Minä käytän elektroniikan loppuun asti, enkä osta uutta puhelinta/tietokonetta vain siksi että on tullut uusi malli. Edellistä puhelintani (älytön sekin) käytin 12 vuotta ja edellistä tietokonettani 11 vuotta. Käytän vain julkisia kulkuneuvoja, en omista pesukonetta (talossa pesutupa) tai tiskikonetta (yhden hengen talous tiskaa helposti käsin). Ostan vaatteeni (poislukien alusvaatteet) kirpputorilta, koska uusien vaatteiden laatu on heikko. 

Suomalaiset ovat "hienosti" laskeneet viimeisen vuosikymmenen aikana omaansa 7 tonnista noin 4 tonniin. Sinunkin hiilijalanjälkesi on luultavasti siis ainakin 1,2 tonnia vuodess aenemmän kuin minun.

Ja muuten: Jos maailman hiilipäästöt jaettaisiin tasan ihmisille, olisi jokaisen henk. koht. osuus 2,5 tonnia vuodessa. Minä olen lähempänä sitä kuin sinä.

Vierailija
28/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tuon mitä lainasit. Hiilijalanjälkeni oli viimeksi kun testasin 2,8 tonnia vuodessa. Tee perässä, niin jutellaan sitten asiasta uudelleen. =)

En ole vegaani, vaan syön ainoastaan  kotimaisia ruoka-aineita, ainoat poikkeukset tästä ovat kahvi, kaakao ja mausteet, sekä oliiviöljy. Ostan enimmäkseen pakkaamattomia raaka-aineita ja teen ruokani itse alusta asti. En syö mitään eläimiä, joita on syötetty soijalla (kaikki suomeen tuotu soijarehu menee sioille, kanoille ja viljellylle kalalle, naudat ja lampaat syövät nurm

Ketä kiinnostaa sun hiilipäästösi? 

Vierailija
29/29 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vegaani, vaan syön ainoastaan  kotimaisia ruoka-aineita, ainoat poikkeukset tästä ovat kahvi, kaakao ja mausteet, sekä oliiviöljy. Ostan enimmäkseen pakkaamattomia raaka-aineita ja teen ruokani itse alusta asti. En syö mitään eläimiä, joita on syötetty soijalla (kaikki suomeen tuotu soijarehu menee sioille, kanoille ja viljellylle kalalle, naudat ja lampaat syövät nurm

Nukahdin toisen lauseen jälkeen. Herätä sitten, kun osaat kirjoittaa ketjun aiheesta eli uudesta suoratoistopalvelusta.