Katsooko kukaan muu enäö Suomen surkein kuski-ohjelmaa?
Mun mielestä on kiva katsella toisten toilailuja.
Se hollantilainen (vai minkä maalainen se nyt olikaan) mieskuski on hauska. "Oliko tässä joku ongelma?". 😄
Kommentit (22)
Hirveetä kuraa, luultavasti teeskentelevät osaamatonta, ei kai näillä oikeasti ole ajokorttia ja jos on niin ilmoitus poliisille ja kortti pois!
Katsooko kukaan kanavaa jossa tulee samat mainokset 7 min välein. Ihmetyttää että joku ostaa kallista mainosaikaa telkkuun tuotteelleen ja kuvittelee että kyllä se mainos siellä muiden joukossa nyt erottuu. Sallikaa mun nauraa, niin mennyttä maailmaa XD
En pidä katsomisen arvoisena. Joskus yhdestä osan nähneenä, vakuutuin siitä, ettei ole sen arvoinen, että kuluttaisin siihen vapaa-aikaani. Katsokoon ken tykkää, mutta jotkut "näyttelee" tolloa kuskia.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vasta 4.5.
No mä pystyin katsomaan ekan jakson jo viime sunnuntaina Katsomosta. Ja siellähän se on edelleen katsottavissa. Ap
Katselin pari kertaa, minusta siinä on jotenkin sellaista turhaa eläytymistä. Että tyypit jotka haluaakin lopettaa ajamisen vetää hirveetä showta voittaakseen kisan.
Katsoin kerran yhden jakson. Kauheeta kuraa. Inhoan tuollaisia tekohauskoja ohjelmia.
Katsoisin, mutta joutuu tekemään jotkut käyttäjätunnukset/kirjautumaan, joten en sitten katso. Jotain aiempia kausia olen katsonut ja ne oli kyllä hauskoja, tavallaan käsittämättömiä, kun aattelee sitä, että osallistujille sentään oli myönnetty ajokortit joskus. Ihmettelin myös, mikä voi olla, jos ei kertakaikkiaan opi joitain järjellä ajateltavia helppoja asioita.
Miksi tolla yhellä tuomarilla ei ole enää sitä poliisin univormua?
Just katson uusinnan uusintaa. Tylsä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on vaihtanut muihin hommiin.
Katsoin kauan sitten, mutta kyllästyin. Kokelaat pantiin tekemään temppuja, jotka olisivat liian vaikeita keskivertokuskeillekin. Kuskit olivat huonoja, mutta heidät pantiin näyttelemään vielä huonompia. Kirkumista oli liikaa. Juontajan vaihtaminen oli virhe. Puusta veistetyt asiantuntijat olivat tuskallista katsottavaa. Minulle riitti, kun mukaan tuotiin kielitaidoton, kiljuva ja umpityhmä ulkomaalainen. Ilmeisesti myöhemminkin on etsitty mukaan ns. eksotiikkaa eli kaavutettuja osallistujia. Ei sitä ihan joka paikkaan tarvitsisi tunkea.
Hauskasti on kun on ne vesimukit katolla ja akat kirkuuu kun vettä tulee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo enää haalarihommissa? Vaihtanut ammattia?
Hauskempaa ja viihdyttävämpää katsottavaa tämä tavis kuskien autoilu (toilailu) on kuin katsoa puhkikuluneiden joka kanavilla esiintyvien julkkisnäyttelijöiden sketsisarjoja.
Hauska ohjelma. Jos itse osallistuisin, niin olisin taatusti voittaja. Ajokortti kyllä on, mutta ei sitä kortilla ajeta. Jostain syystä sattui olemaan inssiajossa hyvä päivä. Tätini sai muuten ajokortin maaseutupitäjässä kahdeksannella kerralla. Ehkä surkea ajotaito on sukuvika?
Itse tykkäsin siitä ota rahat ja juokse... harmi ettei sitä enää tule uusia jaksoja. Myös se alkuperäinen leijonan luola oli ihan kiva ohjelma. Kuppilat kuntoon Jyrki Sukulan luotsaamana oli paras nämä seuraajat ei samalla tavalla sovellu rooliin.
Just kattoin. Mikä saamarin kotkottaja tämä P. Penttala on. Aivan hirveä ääni, ja mikä tuomari/asiantuntija kuvittelee olevansa. Keskitason alapuolella selvästi kuljettajana. Sopisi hyvin tohon ryhmään surkeimmaksi. Jaksaako kukaan tosiaan häntä kuunnella?
En juurikaan katso, mutta olisi kiva itse päästä tekemään noita ajokokeita.