Mitä jos saat tietää tyttöystäväsi panneen nuorena sen parhaan tyttökaverinsa kanssa ja ne on edelleen parhaita kavereita?
Selitys kuuluu, että halusivat nuorena vähän kokeilla miltä lesboilu tuntuu, mutta parin kuukauden jälkeen totesivat, että haluavat miestä.
Sitten ne ovat kuitenkin säännöllisen epäsäännöllisesti aina kuitenkin harrastaneet seksiä, kun ovat olleet viihteellä. Vannoo etti ole koskaan pannut sinä aikana kun olette seurustelleet, mutta epäilet asiaa, kun ovat kuitenkin tyttöporukassa käyneet juhlimassa ja välillä jääneet yöksi keskenään.
Miltä tuntuu ajatus, että tyttöystäväsi panee selkäsi takana sen parasta kaveria ja ne ovat oikeasti keskenään henkisesti ja fyysisesti yhdessä ja sinä olet vain seksiä varten?
Kommentit (13)
Kertoisin, että itse asiassa minäkin käyn silloin tällöin imettämässä jormaani miehillä, ja että hyvä kun voidaan olla suhteessa avoimia ja ennakkoluulottomia.
Niin kauan kun suhde pysyy ystävyyssuhteena seksillä höystettynä, niin oh yeah. Jos en pääsisi mukaan (mikä olisi tietty hyvin epätodennököistä), niin ainakin haluaisin kuulla kaikki mehukkaat yksityiskohdat graafisella kuvailulla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisin kolmen kimppaa ja suhteen jakamista.
Tämä on vähän kuin se englanninkielinen vitsi jossa mies sai naapurin mukavalta lesboparilta syntymäpäivälahjaksi Rolexin ja harmitteli kun ne eivät taineet tajuta mitä hän pyysi.
Toope, ei naiset mitään pane,naisia pannaan.
On koettu, tein ehdotuksen niille ja järjestelyt sujui hyvin, nyt on 2 lasta ja autaan yhdessä.
ne fistaa toisiaan, haluan katsellla
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi näin Kauhajoella
Oliko toinen Anja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko toinen Anja?
Yep, se lyhyt pienirintainen söpöliini.
Vierailija kirjoitti:
Martina ja Sofia?
Voisit ehdottaa, että tulevat teille touhuamaan. Laita sitten tuoleja ikkunan taakse valmiiksi ja voit myydä täällä lippuja tapahtumaan.
Minulla ainakin kiinnostus kyseiseen naiseen vain kasvaisi. Suorastaan etsin bi-naista, eikä edes välttämättä tarvi saada threesomea, bi naiset vain yleisesti vaikuttavat olevan keskimäärin seksuaalisesti avoimempia ja kokeilunhaluisempia. Ei enää koskaan liittoon kokeilunhaluttoman naisen kanssa.
Ehdottaisin kolmen kimppaa ja suhteen jakamista.