Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos saat tietää tyttöystäväsi panneen nuorena sen parhaan tyttökaverinsa kanssa ja ne on edelleen parhaita kavereita?

Vierailija
03.05.2024 |

Selitys kuuluu, että halusivat nuorena vähän kokeilla miltä lesboilu tuntuu, mutta parin kuukauden jälkeen totesivat, että haluavat miestä.

Sitten ne ovat kuitenkin säännöllisen epäsäännöllisesti aina kuitenkin harrastaneet seksiä, kun ovat olleet viihteellä. Vannoo etti ole koskaan pannut sinä aikana kun olette seurustelleet, mutta epäilet asiaa, kun ovat kuitenkin tyttöporukassa käyneet juhlimassa ja välillä jääneet yöksi keskenään.

Miltä tuntuu ajatus, että tyttöystäväsi panee selkäsi takana sen parasta kaveria ja ne ovat oikeasti keskenään henkisesti ja fyysisesti yhdessä ja sinä olet vain seksiä varten?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin kolmen kimppaa ja suhteen jakamista.

Vierailija
2/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, että itse asiassa minäkin käyn silloin tällöin imettämässä jormaani miehillä, ja että hyvä kun voidaan olla suhteessa avoimia ja ennakkoluulottomia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun suhde pysyy ystävyyssuhteena seksillä höystettynä, niin oh yeah. Jos en pääsisi mukaan (mikä olisi tietty hyvin epätodennököistä), niin ainakin haluaisin kuulla kaikki mehukkaat yksityiskohdat graafisella kuvailulla.

Vierailija
4/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin kolmen kimppaa ja suhteen jakamista.

Tämä on vähän kuin se englanninkielinen vitsi jossa mies sai naapurin mukavalta lesboparilta syntymäpäivälahjaksi Rolexin ja harmitteli kun ne eivät taineet tajuta mitä hän pyysi.

Vierailija
5/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toope, ei naiset mitään pane,naisia pannaan.

Vierailija
6/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koettu, tein ehdotuksen niille ja järjestelyt sujui hyvin, nyt on 2 lasta ja autaan yhdessä.

Vierailija
7/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin Kauhajoella

Vierailija
8/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne fistaa toisiaan, haluan katsellla

Vierailija
9/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko toinen Anja?

Vierailija
10/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko toinen Anja?

Yep, se lyhyt pienirintainen söpöliini.

Vierailija
11/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja Sofia?

Vierailija
12/13 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehdottaa, että tulevat teille touhuamaan. Laita sitten tuoleja ikkunan taakse valmiiksi ja voit myydä täällä lippuja tapahtumaan.

Vierailija
13/13 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kiinnostus kyseiseen naiseen vain kasvaisi. Suorastaan etsin bi-naista, eikä edes välttämättä tarvi saada threesomea, bi naiset vain yleisesti vaikuttavat olevan keskimäärin seksuaalisesti avoimempia ja kokeilunhaluisempia. Ei enää koskaan liittoon kokeilunhaluttoman naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi