Suurin kaupunki Suomessa, jossa et ole käynyt?
Minulla 13. suurin, eli Lappeenranta.
Linkissä lista Suomen kunnista väkiluvun mukaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_kunnista_v%C3%A4kiluvun_m…
Kommentit (109)
Kyllä noi on käyty, mutta Salossa ja Porissa vain hyvin pikaisesti. Kahvikupillisen verran.
Vaasassa en ole koskaan käynyt. Ei ole ollu minkään takia asiaa juuri sinne ja varsinaista matkustelua huvin vuksi en ole koskaan harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla en ole käynyt kuin lentoasemalla, mutta jos sekin lasketaan niin sitten Pori (10.).
Lentoasema on kyllä niin Vantaalla kuin olla voi, joten kyllä lasketaan.
Niin Hesan lentokenttähän se on - eihän kukaan tule lentoasemalta käydäkseen Vantaalla. Mutta se nyt piti jonnekin jättömaalle työntää niin olkoon Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehen suku idästä, oma suku länsirannikolta. Etelässä asutaan, keskisuomessa mökki ja Lappiin reissataan usein. Listalta kaikki paikat käytynä
Sillä listalla on kaikki Suomen kunnat, yli 300. Ja olet käynyt kaikissa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noi on käyty, mutta Salossa ja Porissa vain hyvin pikaisesti. Kahvikupillisen verran.
Mitkä "noi"? Linkin takaa löytyvätkö? Siellä on listattuna yli 300 paikkakuntaa.
Viipuri, jos huomioidaan vanhat rajat, ja miksei huomioitaisi.
Vierailija kirjoitti:
11. Kouvola.
Kotka, Salo ja Järvenpää olisivat seuraavaksi suurimmat, joissa en ainakaan muista käyneeni. Tässä näkyy varmaan kotipaikkani eli Oulu, en tunne ketään ko. kaupungeista.
Komppaan pohjoissuomalaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla en ole käynyt kuin lentoasemalla, mutta jos sekin lasketaan niin sitten Pori (10.).
Lentoasema on kyllä niin Vantaalla kuin olla voi, joten kyllä lasketaan.
Lähinnä sitä meinasin, jos aloittaja on tarkoittanut, että kaupungeissa olisi vierailtu enemmänkin kuin läpiajoliikenteenä.
Jyväskylä, tai jos se lasketaan, että kerran tankkasin siellä, niin Kuopio.
Vierailija kirjoitti:
Viipuri, jos huomioidaan vanhat rajat, ja miksei huomioitaisi.
Bergen ja Riika mulla, jos vanhat rajat huomioidaan ja miksi ei huomioitaisi.
Muhoksesta ei ole minkäänlaista mielikuvaa. Saattaa olla, että joskus on tullut ajettua läpi.
joensuu, en ole muistaakseni käynyt Lappeenrannassakaan, enkä Vaasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen suku idästä, oma suku länsirannikolta. Etelässä asutaan, keskisuomessa mökki ja Lappiin reissataan usein. Listalta kaikki paikat käytynä
Sillä listalla on kaikki Suomen kunnat, yli 300. Ja olet käynyt kaikissa?
Mää olen käyny kaikissa mutta en välttämäti keskustassa. Jkylä varmaan suurin sellainen.
Rovaniemi. Periaatteessa myös Seinäjoki, mutta olen ajanut junalla sen läpi.
En ole tainnut koskaan käydä Salossa, mutta varmaan olen siitä läpi kulkenut kuitenkin.
Lohja tai Rauma. Lohjasta en ole ihan varma olenko ohi ajanut, mutta Raumassa en varmastikaan ole käynyt vaikka Porin vieressä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Lohja tai Rauma. Lohjasta en ole ihan varma olenko ohi ajanut, mutta Raumassa en varmastikaan ole käynyt vaikka Porin vieressä onkin.
Raumalla, ei Raumassa.
Tampere