Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoleinen ystävä

Vierailija
02.05.2024 |

Tämä iänikuinen aihe mutta tarvitsen järkeviä mielipiteitä. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 27 vuotta. Ja ystävät ovat aina olleet yhteisiä ja toinen otettu mukaan ( jos haluaa) uusiin ystävyys suhteisiin. Nyt miehelläni on läheinen ystävyys suhde työkaveriin joka häntä nuorempi ja eronnut. Tämän kanssa mieheni on puhunut parisuhteemme ongelmista sekä omista tunteistaan minua kohtaan ja kuulemma on saanut apua mikä tietysti positiivinen puoli... Samaan aikaan suhteemme säröilee mieheni puolelta hän ei kuulemma viihdy ja jotain puuttuu. Ja sivuhuomautuksena seksiä ja läheisyyttä on tähän seikkaan molemmat ovat tyytyväisiä. No reilu 3 kk jälkeen mieheni ilmoitti että hän haluaa jatkaa kanssani ja ymmärtää että minä en pidä hänen uudesta ystävästään että pitää hänet vaan työkaverinaan. Kännissä itkee minulle että miten tärkeä tämä ihminen on hänelle mutta minä olen tärkeämpi... ja pieniä valheita paljastuu ei isoja mutta sellaisia mitkä satuttaa. Eli ystävyys vaan jatkuu yhtä tärkeänä. En tiedä miksi mutta on petetty olo henkisellä tasolla. Olenko liian vaativa kun haluan rajoittaa ystävyyttä vähän ja loukkaannun kun hän on miehelleni todella tärkeä, koen että minäkin ansaitsisin kuulla ne sanat. En saa yhtään kysyä missä olit mitä teit se johtaa siihen että hänen mielestään ahdistan liikaa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mieheni ilmoitti että haluaa jatkaa"

Ei halua.

Paskaa puhui, ei vaan uskalla sanoa totuutta koska syyttäisit ja raivoaisit.

M42

Vierailija
22/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen kun omallakin työpaikalla sellainen parikymppinen nuori ja kaunis sinkkunainen pisti miesväen päät pyörälle ja siinä ei miehellä vaikuttanut oliko sinkku vai ukkomies. Ainakin kaksi ukkomiestä oli aivan lääpällään, toinen jäi kuppailemaan aina strategisiin kohtiin että "vahingossa" törmäisi naiseen ja yritti tehdä kaiken maailman ovenpielivenytyksillään vaikutusta mikä oli aika huvittavan näköistä. Toisen ukkomiehen kanssa taas jäivät töiden jälkeen parkkipaikalle keskustelemaan pitkäksi toviksi aina kun muut jo oli häipyneet haipakkaa kotiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni oli tuollainen työystävä. Voi taivas mitä touhua. Olin itse sairaalassa hengenvaarassa niin juttelivat maratonipuheluita koko sen ajan. Hoitaja ei saanut yhteyttä, kun olisi ilmoittanut voinnistani. Tuuttas varattua tuntikaudet.Selvisi myöhemmin. Ihan vain hyvä ystävä. No lähtivät sitten salaa viihteelle yhdessä. Menivät hotelliin yöksi. Sekin oli vain ystävyyttä. Silloin minulle riitti. Ja en ole katunut.

Vierailija
24/24 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on polygamisti. Päästä menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi