Miehelle riittää yhdessäoloksi pelkkä seksi?
Meneekö se tosiaan niin? Jotain muuta suostuu tekemään yhdessä naisen mieliksi.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset sopivat huonosti yhteen, toinen tykkää jääkiekosta, kaljasta, makkarasta, biljardista, hevi-musiikista, väkivalta elokuvista, moottoriurheilusta... ja toinen korkokengistä, siideristä, fetajuustosta, Antti Tuiskusta, romanttisista komedioista juoruilemisesta ja pikkulapsista.
Ennen tarvittiin jälkeläisiä ja seksiä.
Nyt tarvitaan enää seksiä ja sitä ei valtaosa miehistä ilman vakituista parisuhdetta saa. Siksi naiset ja miehet ovat yhdessä ja edelleen naiset ihmettelevät, miksi jokainen mies viimeistään 30 vuotiaana kertoo totuuden ja lopettaa sen väkinäisen kodin leikkimisen ja rupeaa tekemään sitä, mitä hän on oikeasti halunnut aina tehdä.
Minä tykkään PS5:sta, scifi-leffoista, katsoa sarjoja sohvalla, käydä rock-keikoilla ja metsässä kävelyllä. Mutta olenkin varmaan sen takia ikisinkku kun en tykkää siideristä ja korkokengistä,
Asenteesi vuoksi olet ikisinkku. Ei mikään mainitsemasi asioista ole turn off naisessa. Teen itse noita kaikkea satunnaisesti, muut asiat tärkeämpiä. Sillä ei ole edes väliä, vaikken pitäisi jostakin noista, kun ainoa asia mikä millä on merkitystä parisuhteen syntymisen kannalta on kemia. Toisin sanoen seksuaalinen vetovoima.
m
Minuakin kiinnostaa joissain miehissä vain seksi. Kuumaa salaista seksiä. Täälläisen miehen olen napannut ja todella tyytyväinen että se on seksiä, vain.
Sitten on se jonka kanssa elän kotona.
Pelkkä seksi riittää jos nainen tekee osansa kotitöistä eikä ole ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se parisuhteessa on touhu, tehdään asioita toisen mieliksi jotta itsekin välillä saadaan sitä mitä halutaan.
Parisuhde on 80% toisen miellyttämistä ja kompromissejä ja 20% on sitten jotain omaa. Suunnittelematta ei tehdä mitään parisuhteessa. Tällä tarkoitan sitä, että ei sitä vaan lähdetä viikoksi mallorcalle, niin että aamulla huudetaan ovelta, nähdään viikon päästä heippa. Suhteissa on vähemmän onnellisia hetkiä kuin ilosia hetkiä. Kaksi ihmistä jakaa elämän suunnittelemalla koko aika jotain ja ajattelemalla toista, koska sitä toista pitää myös ajatella, jos päättää jotain. Sanoin kaverille yks päivä, että lähetäään pelaa tennistä. Hän sanoi joo vois kai sitä mennä, mutta pitää soittaa vaimolle onks sillä mitään. Olin hiljaa ja mietin mielessä, että aivan, ei sitä tennistäkään pääse pelaa ilman, e
Niin, toisella voi olla ajatuksena vaikka tehdä jotakin pakollista tai tärkeää. Jos haluaa elää vain itselleen, sitten on sinkku. Vaikka aika äkkiä se vapaus peleta tennistä silloin kun haluaa muuttuu yksinäisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tehdään muutakin. Mökkeillään ja matkustellaankin.
Matkanjärjestäjä ja -opas onkin nykyään toivomuslistalla siivoamisen ja kokkailun ohella.
Vierailija kirjoitti:
Itse haen naisesta ruuanlaittajaa, siivoojaa, pyykinpesijää ja seksiä. Siinäpä se, M45
Haha, onnea etsintään. T vanha vaimo N45, lähdössä taas koko kesän kalareissuun
Ehkä pitkässä parisuhteessa se toinen alkaa jo niin paljon ärsyttää ettei se toinen enää muuten kiinnosta paitsi seksi jos se edes sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse haen naisesta ruuanlaittajaa, siivoojaa, pyykinpesijää ja seksiä. Siinäpä se, M45
Sitten olet hölmö, koska tyydyt liian vähään. Naisissa on paljon muutakin ja parhaimmillaan luonteet ja persoonat viihtyvät yhtä hyvin yhdessä kuin kehot.
Miehet on sitä mieltä että parisuhde on pelkkää himoa. Rakkauteen saakka kovin moni ei pysty parisuhdetta viemään. Eikä ymmärtämään mitä rakkaus tarkoittaa. Parin vuoden hässimiset ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sitä mieltä että parisuhde on pelkkää himoa. Rakkauteen saakka kovin moni ei pysty parisuhdetta viemään. Eikä ymmärtämään mitä rakkaus tarkoittaa. Parin vuoden hässimiset ja siinä se.
Älä yleistä, jotkut miehet ovat. Minulla on kumppani, jonka kanssa haluan jakaa elämäni niin hyvässä kuin pahassa. Intohimoa ja rakkautta on ja tietysti seksiä jota on paljon.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä, jotkut miehet ovat. Minulla on kumppani, jonka kanssa haluan jakaa elämäni niin hyvässä kuin pahassa. Intohimoa ja rakkautta on ja tietysti seksiä jota on paljon.
M44
Kommenttisi toi paljon iloa tähän aurinkoiseen kevätpäivään!
Kannattaa hommata persoonallisuus niin voi kelvata muuksikin kuin reiäksi. Viini ja matkustelu !=persoona
No mihinkä muuhun sitä naista muka tarvitaan? No ehkä ruuan laittoon ja siivoamiseen, mutta osaa mies tehdä ne tarvittaessa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Eräs päivä ilmaisin miehelleni tyytymättömyyttä ja sanoin että ois kiva tehdä yhdessä jotain. Mies tähän Miksi? Siis voitte vaan kuvitella, että mietin hetken, että sanoko se oikeasti MIKSI ??!! Tähän sitten vihaisena sanoin Ilmeisesti miehet ei tarvii naisia kuin sänkyyn . Jotenkin siinä meni joku fiilis kaikkeen ja alko masentamaan. Ei se nyt kauheen kivalta tunnu, että rakastamani ihminen antaa ihan suoraan ymmärtää ettei kaipaa ajanviettoa kanssani.
Täällä sama tilanne. Mies ei koskaan halua mennä kanssani minnekään, ei tehdä mitään. Seksi kelpaisi ja tehdyt kotityöt. Muuten minulla ei ole nähtävästi mitään merkitystä.
Siihen kuoli omat seksihalut. Ja koko suhde sen mukana näköjään.
Kai olet jo pistämässä eroa vireille?
Vierailija kirjoitti:
Miten on mennyt tähän mennessä? Rahalla toki saa, mutta miten noin maksuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset sopivat huonosti yhteen, toinen tykkää jääkiekosta, kaljasta, makkarasta, biljardista, hevi-musiikista, väkivalta elokuvista, moottoriurheilusta... ja toinen korkokengistä, siideristä, fetajuustosta, Antti Tuiskusta, romanttisista komedioista juoruilemisesta ja pikkulapsista.
Ennen tarvittiin jälkeläisiä ja seksiä.
Nyt tarvitaan enää seksiä ja sitä ei valtaosa miehistä ilman vakituista parisuhdetta saa. Siksi naiset ja miehet ovat yhdessä ja edelleen naiset ihmettelevät, miksi jokainen mies viimeistään 30 vuotiaana kertoo totuuden ja lopettaa sen väkinäisen kodin leikkimisen ja rupeaa tekemään sitä, mitä hän on oikeasti halunnut aina tehdä.
Minä tykkään PS5:sta, scifi-leffoista, katsoa sarjoja sohvalla, käydä rock-keikoilla ja metsässä kävelyllä. Mutta olenkin varmaan sen takia ikisinkku kun en tykkää siideristä ja korkokengistä,
Juu, olet niin erilainen (parempi) kuin muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään PS5:sta, scifi-leffoista, katsoa sarjoja sohvalla, käydä rock-keikoilla ja metsässä kävelyllä. Mutta olenkin varmaan sen takia ikisinkku kun en tykkää siideristä ja korkokengistä
Juu, olet niin erilainen (parempi) kuin muut naiset.
Ihan tavallisia harrastuksiahan tuo on, mutta ei sovi siihen naisen malliin jonka miehet yleisesti haluavat.
Miehiä kiinnostaa, jos miehiä kiinnostaa. Jos sinussa ei ole muuta kiinnostavaa, kuin se seksi, niin sitten miehiä ei muu kiinnosta. Mullakin on ollut naisia, siis tapailunaisia, joilla ei ole kyllä muuta annettavaa ja se seksikin on ns. paremman puutteessa. Sitten on naisia kenen kanssa haluaa olla, viettää aikaa, urheilla yhdessä, reissata pitkin Eurooppaa, syödä ravintoloissa, jutella, nauraa ja seksi tulee ikään kuin till, eli sen päälle.
Jos mies vonkaa sänkyyn jo ekalla tapaamisella, niin piparin perässä se pelkästään on. Ihan näin vinkkinä sulle miehen vinkkelistä. Jos kiinnostaa muukin, niin vonkaaminen jää. Toki tilanteet voi edetä mihin vain, mutta kyllä näiden ero on havaittavissa.