Miehelle riittää yhdessäoloksi pelkkä seksi?
Meneekö se tosiaan niin? Jotain muuta suostuu tekemään yhdessä naisen mieliksi.
Kommentit (79)
Jos nyt saa olla ihan rehellinen niin haluaisin kumppaniksi naisen joka on samanlainen "kotikissa" kuin itsekin olen. Ei kiinnosta koko aika lähteä kodin ulkopuolelle. Kokkaaminen ja leipominen yhdessä olisi mukavaa, sen jälkeen kivat päiväunet sylikkäin. Saisi hieroa toisen niskaa ja hartioita. Olisi kiva jos nainen tietäisi ompelemisesta kun haluaisin itsekkin oppia paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt saa olla ihan rehellinen niin haluaisin kumppaniksi naisen joka on samanlainen "kotikissa" kuin itsekin olen. Ei kiinnosta koko aika lähteä kodin ulkopuolelle. Kokkaaminen ja leipominen yhdessä olisi mukavaa, sen jälkeen kivat päiväunet sylikkäin. Saisi hieroa toisen niskaa ja hartioita. Olisi kiva jos nainen tietäisi ompelemisesta kun haluaisin itsekkin oppia paremmaksi.
Kuulostat Kilttimieheltä. Jopa se kotikissa-nainen haluaa Jännämiehen, joka leikittelee naisella kuin kissa hiirellä.
Miehet ja naiset sopivat huonosti yhteen, toinen tykkää jääkiekosta, kaljasta, makkarasta, biljardista, hevi-musiikista, väkivalta elokuvista, moottoriurheilusta... ja toinen korkokengistä, siideristä, fetajuustosta, Antti Tuiskusta, romanttisista komedioista juoruilemisesta ja pikkulapsista.
Ennen tarvittiin jälkeläisiä ja seksiä.
Nyt tarvitaan enää seksiä ja sitä ei valtaosa miehistä ilman vakituista parisuhdetta saa. Siksi naiset ja miehet ovat yhdessä ja edelleen naiset ihmettelevät, miksi jokainen mies viimeistään 30 vuotiaana kertoo totuuden ja lopettaa sen väkinäisen kodin leikkimisen ja rupeaa tekemään sitä, mitä hän on oikeasti halunnut aina tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän paljon on nausia vihaavia miehiä. Oisko niitä noin 99,99% kaikista heteromiehistä?
kertooko se enemmän miehistä vai naisista?
ketään tuskin syyttä vihataan.
Olen eri, enkä usko että noin suuri prosentti heteromiehistä vihaisi naisia. Tämän sanon siis omiin kokemuksiini pohjautuen. Kyllä tuo kaikkien naisten vihaaminen kategorisesti kertoo paljon enemmän vihaajasta kuin naisista. Jos joku nainen tai jotkut naiset ovat joskus häntä loukanneet, niin ei se ole kaikkien muiden naisten vika. En minäkään vihaa kaikkia miehiä sen takia, että jotkut miehet ovat kohdelleet minua huonosti. Aikuisuuteen kuuluu se, että ainakin yrittää ottaa vastuun omista negatiivisista tunteistaan, eikä projisoi niitä muihin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset sopivat huonosti yhteen, toinen tykkää jääkiekosta, kaljasta, makkarasta, biljardista, hevi-musiikista, väkivalta elokuvista, moottoriurheilusta... ja toinen korkokengistä, siideristä, fetajuustosta, Antti Tuiskusta, romanttisista komedioista juoruilemisesta ja pikkulapsista.
Nyt tarvitaan enää seksiä ja sitä ei valtaosa miehistä ilman vakituista parisuhdetta saa. Siksi naiset ja miehet ovat yhdessä ja edelleen naiset ihmettelevät, miksi jokainen mies viimeistään 30 vuotiaana kertoo totuuden ja lopettaa sen väkinäisen kodin leikkimisen ja rupeaa tekemään sitä, mitä hän on oikeasti halunnut aina tehdä.
Minä tykkään PS5:sta, scifi-leffoista, katsoa sarjoja sohvalla, käydä rock-keikoilla ja metsässä kävelyllä. Mutta olenkin varmaan sen takia ikisinkku kun en tykkää siideristä ja korkokengistä, koska sellaisen naisen ne miehet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tehdään muutakin. Mökkeillään ja matkustellaankin.
Tämä. Vaimo on hyvä nimenomaan tuohon että on halvempi ottaa hotellihuone ulkomailla.
Joo ja vaimo varaa matkat ja valitsee matkakohteet. Vaimo myös toimii matkaoppaana jne. Näinhän se menee.
Entiseni muuttui aina oudon passiivisaggressiiviseksi jos teimme jotain mistä minä pidin. En aluksi ymmärtänyt yhtään miksi :( minusta oli niin mukava viettää aikaa yhdessä jossain aktiviteetissa mutta hän ilmeisesti pakottautui vain minun mielikseni mukaan
Vaativat seksiä vaikka ovat taitamattomia🤭
monipuolinen kaveri äiti ja vaimo sellaiseksi ei miehestä ole
Tykkään paneskella. En jää vaivoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kalja ja hevi ok, muut ei kiinnosta. t.keski-ikäinen mies.
Eipä siltä muuta saa, ruokaa ei tee, ajatukset niin korkealentoisia ja epätodellisia että normaali ei ajattele ja puhu tollasia kun ei oikeesti osaa ja halua tehdä mitään. Siinäpä se kiinnostavuus olikin. Etsin kunnollista oikeaa naista.
Ilotytön kanssa kyllä. Mutta onko sinun taitosi ollenkaan samalla tasolla?
Mun mies on aivan ihana. Sori, mutta kyllä meidän välillä on muutakin, kuin seksi ja välillä on ollut aikakausia ettei seksiä ole ollut eikä silloin miehen käyttäytyminen tai rakkaus ole muuttunut.
On ihan oikeasti kunnollisia miehiä olemassa. Älkää tyytykö niihin, joita kiinnostaa vain se seksi, koska jos te olette sellaisen miehen kanssa jota kiinnostaa vain seksi, niin se kohtelee teitä just sillä tavalla, ettei muu teissä heitä kiinnosta, kun se mitä he teiltä saavat.
Alussa tehtiin kaikki yhdessä, nykyään ei juurikaan mitään paitsi pakolliset virka-asiat. Ehkä mielenkiinnonkohteet ei enää kohtaa.
Kyllä minä voisin lähteä naisen kanssa vaikka vaeltamaan. Tai pitkälle pyöräretkelle joku 200 km. Ei seksi ole tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se parisuhteessa on touhu, tehdään asioita toisen mieliksi jotta itsekin välillä saadaan sitä mitä halutaan.
Tässäpä se totuus on kiteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Menee jos mies ei ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Olen törmännyt tuollaisiin miehiin mutta myös miehiin jotka ovat kovasti halunneet viettää aikaa kanssani ihan myös muuten. Ne ovat sitten sellaisia joista on syntynyt oikea parisuhde.
Mutta eivät hekään sitä muuta sietäisi ellei siitä palkinnoksi pääsisi tekemään tarpeitaan sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se parisuhteessa on touhu, tehdään asioita toisen mieliksi jotta itsekin välillä saadaan sitä mitä halutaan.
Parisuhde on 80% toisen miellyttämistä ja kompromissejä ja 20% on sitten jotain omaa. Suunnittelematta ei tehdä mitään parisuhteessa. Tällä tarkoitan sitä, että ei sitä vaan lähdetä viikoksi mallorcalle, niin että aamulla huudetaan ovelta, nähdään viikon päästä heippa. Suhteissa on vähemmän onnellisia hetkiä kuin ilosia hetkiä. Kaksi ihmistä jakaa elämän suunnittelemalla koko aika jotain ja ajattelemalla toista, koska sitä toista pitää myös ajatella, jos päättää jotain. Sanoin kaverille yks päivä, että lähetäään pelaa tennistä. Hän sanoi joo vois kai sitä mennä, mutta pitää soittaa vaimolle onks sillä mitään. Olin hiljaa ja mietin mielessä, että aivan, ei sitä tennistäkään pääse pelaa ilman, että kysyy toiselta onko mitään.
Etsin naisoletetussa etureikäisessä humanoidissa kolmea reikää, joita voin käyttää mieleni mukaan. Se riittää, muuta en vaadi. -Jokke 63 v