Miehelle riittää yhdessäoloksi pelkkä seksi?
Meneekö se tosiaan niin? Jotain muuta suostuu tekemään yhdessä naisen mieliksi.
Kommentit (79)
Jäätävän paljon on nausia vihaavia miehiä. Oisko niitä noin 99,99% kaikista heteromiehistä?
Joo mies haluaa puuhailla kotona omia askareitaan kun vaimo hoitaa kodin ja lapset. Sitten pitäisi vielä seksiäkin saada.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostat miestä oikeasti = hän haluaa sitoutua ja viettää aikaa kanssasi muutenkin kuin seksin merkeissä
Et kiinnosta miestä oikeasti = kelpaat hänelle seksiin silloin tällöin
**
Jos tavisnaisena kiinnostuu vain niistä tavoitelluista miehistä, tapaa vain noita kakkoskategorian seksin perässä olevia miehiä ja päätyy tänne ihmettelemään missä sitoutumiskykyiset miehet ovat.
Vähemmän tavoiteltu mies siis sopii kumppaniksi kenelle tavisnaiselle vaan koska vähemmän tavoiteltu mies on samalla aaltopituudella ja jakaa samanlaisen ajatus- ja arvomaailman kenen tahansa tavisnaisen kanssa? Lisäksi vähemmän tavoitellun miehen elämäntavat, tulevaisuuden suunnitelmat, haaveet ja huumorintajukin sopii mainiosti yksiin kenen tahansa tavisnaisen vastaavien kanssa?
Vähemmän tavoiteltu mies on siis kuin yhden koon pipo joka sopii kaikille?
Olen nainen ja minulle riittäisi yhdessäoloksi pelkkä seksi, mutta miehet haluavat leikkiä parisuhdetta. Helvetin rasittavaa.
Seksi ja läheisyys sekä hengailu <3 Sillä hoituu sitten kotihommat ;)
On. Eräs päivä ilmaisin miehelleni tyytymättömyyttä ja sanoin että ois kiva tehdä yhdessä jotain. Mies tähän Miksi? Siis voitte vaan kuvitella, että mietin hetken, että sanoko se oikeasti MIKSI ??!! Tähän sitten vihaisena sanoin Ilmeisesti miehet ei tarvii naisia kuin sänkyyn . Jotenkin siinä meni joku fiilis kaikkeen ja alko masentamaan. Ei se nyt kauheen kivalta tunnu, että rakastamani ihminen antaa ihan suoraan ymmärtää ettei kaipaa ajanviettoa kanssani.
Mun vaimo ei halua tarjota kuin seksipalveluita ja koptihoitoa. Se mitä itse kaipaan, kumppanuus, ei ole hännen mailmassaa. Introvertti ja super negatiivinen.
Kumminkin elämä olisi onnellisempi jos uskaltaisi avoimuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tehdään muutakin. Mökkeillään ja matkustellaankin.
Jotta saadaan seksiä. Ne kunnon reissut ja mökkeilyt tehdään tietysti kaveriporukalla jossa mukana vierasta.
Vierailija kirjoitti:
On. Eräs päivä ilmaisin miehelleni tyytymättömyyttä ja sanoin että ois kiva tehdä yhdessä jotain. Mies tähän Miksi? Siis voitte vaan kuvitella, että mietin hetken, että sanoko se oikeasti MIKSI ??!! Tähän sitten vihaisena sanoin Ilmeisesti miehet ei tarvii naisia kuin sänkyyn . Jotenkin siinä meni joku fiilis kaikkeen ja alko masentamaan. Ei se nyt kauheen kivalta tunnu, että rakastamani ihminen antaa ihan suoraan ymmärtää ettei kaipaa ajanviettoa kanssani.
No mihin hänen sitä pitäisi kaivata?
Sanon miehenä totuuden eli yli 90% naisen kanssa vietetystä ajasta olisi seksiä, jos mies saisi päättää. Muu on valheita, joilla siis pyritään seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tehdään muutakin. Mökkeillään ja matkustellaankin.
Jotta saadaan seksiä. Ne kunnon reissut ja mökkeilyt tehdään tietysti kaveriporukalla jossa mukana vierasta.
Jollain varmasti niinkin. Mulle vaimo on ystävä ja rakastajatar samassa paketissa. Ikä tuo viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin hänen sitä pitäisi kaivata?
No jos ei halua että suhde kuivuu kasaan niin kyllä vähän pitäisi panostaa. Miehet valehtelee naisille aluksi. On niin kivoja ja joka paikkaan halutaan nainen mukaan. Panostetaan. Huolehditaan. Huomioidaan. Sitten kun suhde on vakaalla pohjalla ja ajatellaan että kyllä se nainen siinä pysyy alkaa se itsestäänselvyytenä pitäminen. Unohdetaan kaikki se mihin nainen rakastui. Sitten ihmetellään miksi naiset ei ole enää tyytyväisiä.
Tuo on kyllä valitettavan totta. Seksi ja ruoka, se on ainoa mitä suomalainen mies vonkuu ja se on ällöttävää, suorastaan kuvottaa. Pillua pillua ja pillua, voi helvetin helvetti. Minä pystyn tekemään vaikka mitä töitä ja tehtäviä ilman, että minulla peenis pyörii koko ajan päässä. Sairasta, helvetin sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Sanon miehenä totuuden eli yli 90% naisen kanssa vietetystä ajasta olisi seksiä, jos mies saisi päättää. Muu on valheita, joilla siis pyritään seksiin.
Eli perhe-elämä yms. on valhetta kaikki.
kaikki miehet ovat sikoja. uskokaa vain kaikki vanhapiiat näin. olette paljon tyytyväisempiä kissalaumanne keskellä, kun kuvittelette kaiken sen, mitä ette ole saavuttaneet, olevan pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne. Mies ei koskaan halua mennä kanssani minnekään, ei tehdä mitään. Seksi kelpaisi ja tehdyt kotityöt. Muuten minulla ei ole nähtävästi mitään merkitystä.
Siihen kuoli omat seksihalut. Ja koko suhde sen mukana näköjään.
Vierailija kirjoitti:
on se kummaa pihtaamista, kun miehet joutuvat jopa valehtelemaan saadakseen seksiä. eikö sitä pillua voi muka ihan rehellisesti pyytämällä antaa tai voisi antaa ihan pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jäätävän paljon on nausia vihaavia miehiä. Oisko niitä noin 99,99% kaikista heteromiehistä?
kertooko se enemmän miehistä vai naisista?
ketään tuskin syyttä vihataan.
Se on jännä kun miehet luettelevat deittiprofiilissa mielenkiinnonkohteitaan ja harrastuksia. Nämä ovat poikkeuksetta sellaisia turhia juttuja joista ei kannata välittää, koska mies ei kaipaa niihin naisesta kaveria. Joillain jopa lukee että kavereita on jo tarpeeksi.
Itse etsin elämänkumppania, jolla on mielenkiintoa tehdä niitä molempien mielenkiinnonkohteisiin liittyviä asioita yhdessä. Seksiin ja kodinhoitopalveluihin ei tarvitse parisuhdetta.
No jos nainen välttämättä haluaa voin roiskaista rinnoille mut sit kyllä pitää nukkua.