Hyvinvointimies Aki Manninen tilasi mömmöjä netistä - tuli yllätyksenä että olikin dopingia. Nyt syyte päällä.
Aki Mannista syytetään rikoksesta
Kommentit (567)
Lapsi otettu somesta pois, mikä on erittäin hyvä teko. Kysymys kuuluu vain, tuliko tämä käskynä lastensuojelusta?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi otettu somesta pois, mikä on erittäin hyvä teko. Kysymys kuuluu vain, tuliko tämä käskynä lastensuojelusta?
Varmasti näin, koska eiväthän nämä 2 'superälykköä' ole koskaan ennenkään oppimiskäyrällään edistyneet tai jättäneet pierupihaustakaan julkityrkyttämättä.
Joutuneet vainoamisen kohteeksi.
Huutonaurua. Kysehän on siitä, että tämä parivaljakko yritti päästä jatkamaan liiketoimiaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, myöntämättä missään vaiheessa mitä todellisuudessa oli tapahtunut. Silloin kansalaisten oikeudentunto herää ja tämä oikaistaan. Siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on kyl siel somessa ainakin Ritan tilillä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010399624.html
Turha mömmösössötys tiivistettynä olennaiseen:
Ikävä kyllä pääsi käymään niin, että näin pääsi käymään. Tämä on tosi ikävää, Manninen kommentoi.
*näin pääsi käymään = räksytti ilman filtteriä itse itselleen potkut, mutta syy + vastuu katsojien ja kanavan.
Posliinikaupassa ei kannata itsekään parempana-ja-pyhempänä-kuin-kaikki-muut heitellä kiviä, jos siinä on elinkeinosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti näin, koska eiväthän nämä 2 'superälykköä' ole koskaan ennenkään oppimiskäyrällään edistyneet tai jättäneet pierupihaustakaan julkityrkyttämättä.
Akin Instassa on lapsen kuvia. Viimeisin on julkaistu 14h sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin Instassa on lapsen kuvia. Viimeisin on julkaistu 14h sitten.
Ei muuten ole kaukana enää se ikä, kun lapsi alkaa tajuamaan ja ottamaan enemmän kantaa, haluaako olla mukana vanhempien somessa vai ei ja toisekseen myös söpöys-aspekti, jolla ratsastettaneen myös vahvasti, alkaa hiipumaan. Vuosi pari vielä ehkä jäljellä max.
Ylipäätään voisi olla joku ikäraja, jota ennen et yksinkertaisesti laita lapsestasi kuvia someen. Sitten lapsi voisi päättää haluaako naamansa olevan netissä.
Niin onko viisasta ikinä laittaa omasta lapsesta videoita ja kuvia nettiin? Ja jos olet vielä julkkis ja sinulla on todella paljon seuraajia niin tuskin. Todella moni julkkis ei myy lapsen kasvoja julkisuudelle, mutta olen miettinyt, että ne ketkä tekee sen niin eikö he näe sen tuomia vaaroja mitä tulee lapsen tulevaisuudelle
Vierailija kirjoitti:
Niin onko viisasta ikinä laittaa omasta lapsesta videoita ja kuvia nettiin? Ja jos olet vielä julkkis ja sinulla on todella paljon seuraajia niin tuskin. Todella moni julkkis ei myy lapsen kasvoja julkisuudelle, mutta olen miettinyt, että ne ketkä tekee sen niin eikö he näe sen tuomia vaaroja mitä tulee lapsen tulevaisuudelle
Toiminnasta paistaa, että ei se lapsen tulevaisuus vain niin kiinnosta kun täytyy keinolla millä hyvänsä edistää/upittaa minäminäminää ja lasta parempaa keinoa ei olekaan. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Selvä ajojahti.
Mömmöjahti. En vain tiennyt kun en tiennyt, koska en tiennyt, eikä minulla siis ollut tietoa, koska olin tietämätön, enkä edes tiennyt etten tiedä - mistään mitään, mutta aina suoraselkä.
Pienen, mutta äänekkään porukan tekosia, että yhteistyökumppanit kaikkoavat.
Huutonaurua. Ei kukaan firma tee pienen porukan perusteella päätöksiä yhteistyön lakkauttamisesta. Porukka voi olla pieni, joka niistä ilmoittelee, mutta yritys arvioi, kuinka moni oikeasti on samaa mieltä ilmoittelijoiden kanssa. Jos arvio on vain tämä pieni porukka, ei yhteistyö ikinä lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä ajojahti.
Mömmöjahti. En vain tiennyt kun en tiennyt, koska en tiennyt, eikä minulla siis ollut tietoa, koska olin tietämätön, enkä edes tiennyt etten tiedä - mistään mitään, mutta aina suoraselkä.
Älä unohda virheen merkkinä pystyssä olevaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä ajojahti.
Älä unohda virheen merkkinä pystyssä olevaa kättä.
Olet täysin oikeassa, anteeksi. Muistakaamme myös käden merkkinä pystyssä olevan virheen.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/ba27b70e-58b6-41b3-b8d4-f47287171b…
Teemu Selänne järkyttää liikenteessä Videolla myös oma tytär
Teemu Selänne julkaisi autoiluvideon.
Ja jälleen julkkistampiomies riskikoheltaa testosteroni(- ja/tai mömmö)huuruissaan vaikka hengen tyttäreltään ja muilta.
Tämän takia kaikkien naisten kannattaisi varoa ja välttää miehiin luottamista/tukeutumista, pahimmillaan käy pa(s)hasti.
Mutta ei oo vissiin Selänne vielä kommentoinut tätä kohua? Ihme.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei oo vissiin Selänne vielä kommentoinut tätä kohua? Ihme.
Onko Manninen kommentoinut tätä Selänteen kohua?
Tää on kyllä hauska keissi, koska en ole ikinä edes harrastanut punttailua ja silti tiesin mitä nuo aineet on ja mihin tarkoitukseen niitä käytetään! Sitten alan ammattilainen ja ikänsä saleja kolunnut ei muka tiennyt :D Että tässä tapauksessa ois ollu ihan fiksua myöntää totuus ja ottaa jotain opikseen, mutta sitähän nämä kaksi ei vaan kykene tekemään vaan parkuvat ajojahtia ja vainoa jne suunnatakseen huomion ohi omien rikkeiden.
Älä nyt hyvä sinisilmä enää kysy yhtään mitään neuvoja steroidipelleiltä.