Kiinnostaa vain yhden miehen naiset.
Kevytkenkäiset ei kiinnosta ja paljon kokemuksia omaavat. Monta kumppania ei ole mikään mairitteleva saavutus meidän kunnon miesten silmissä.
Kommentit (26)
Se on hyvä. Mä en huoli miestä joka on ollut monien naisten kanssa.
Ei ole enää valmistettu vuosiin tuollaisia, sen voisi lisätä sinne ketjuun "hyvät tuotteet joiden tekeminen lopetettiin".
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en olisi kelpuuttanut täysin kokematonta ja mitään osaamatonta neitsyttä kumppaninseni. Mieluummin nainen, joka tietää mitä tekee ja jolla on osaamista kokemuksen kautta. Seksistä menee maku, jos toinen ei tiedä mitä tekee.
Juuri näin on paras. On tullut kyllä ihmeteltyä omanikäisiä(+40) naisia joiden kanssa on tuntunut siltä kuin eivät olisi mieheen koskaan koskenutkaan. Tai ovat tehneet sen pimeässä peiton alla. Tuollainen räpiköinti tappaa kyllä omat halut äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en olisi kelpuuttanut täysin kokematonta ja mitään osaamatonta neitsyttä kumppaninseni. Mieluummin nainen, joka tietää mitä tekee ja jolla on osaamista kokemuksen kautta. Seksistä menee maku, jos toinen ei tiedä mitä tekee.
Eikä mene. Seksi on laji, missä uuden kumppanin kanssa et kuitenkaan tiedä mitä tehdä, sillä jokaisella yksilöllä on omat toiveensa. Seksin harjoittelu on hauskaa puuhaa. Nykyisin, kun yhden partnerin kanssa saatetaan viettää vain yksi yö, ei ole kuitenkaan ihme, että ei viitsitä yhdessä tutustua seksin saloihin. Pääasia, että partneri on taitava ja itsellä on kivaa sen yhden yön verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä mene. Seksi on laji, missä uuden kumppanin kanssa et kuitenkaan tiedä mitä tehdä, sillä jokaisella yksilöllä on omat toiveensa. Seksin harjoittelu on hauskaa puuhaa. Nykyisin, kun yhden partnerin kanssa saatetaan viettää vain yksi yö, ei ole kuitenkaan ihme, että ei viitsitä yhdessä tutustua seksin saloihin. Pääasia, että partneri on taitava ja itsellä on kivaa sen yhden yön verran.
Toki uuden kumppanin kanssa saa opetella että mistä hän pitää, mutta ei kokeneen kumppanin kanssa sentään seksin alkeita tarvitse alkaa harjoittelemaan, toisin kuin neitsyen kanssa ja sen jättäisin mieluusti väliin. Kokenut kumppani tietää myös paremmin mitä haluaa kuin neitsyt.
Itse en harrasta yhden yön juttuja. Olen ollut vakiintuneessa suhteessa jo 17 vuotta ja minulle riittää hyvin vaimoni. Mutta tuolloin nuorempana kun etsin kumppania, etsin aina sellaisen jolla on itselläänkin kokemusta sänky puuhista. Silloin harrastin seksisuhteita ja toki jokunen yhden illan juttukin mahtui väliin, kunnes löysin sen jonka kanssa sitoutua.
Ja pyh!