Tiedätkö, kuinka usein puolisosi masturboi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteessa tuommoista harrasteta.
Ei hyvässä ja seksuaalisesti tyydyttävässä parisuhteessa ainakaan. Sanoisin, että sinkut runkkaavat. Ja ronkelit.
Ei runkkaaminen ja seksi kumppanin kanssa ole mitenkään verrattavissa toisiinsa. Runkata voi koska tahansa, kun kalu ilmoittaa olemassa olostaan ja on sopiva hetki. Ja silloin saa keskittyä vain omaan nautintoon, ei tarvitse miettiä jonkun toisen tarpeita.
Kumppanin kanssa seksi vaatii sen, että molemmilla on fiiliksiä ja yhteinen hyvä hetki. Ja silloin on tärkeää huomioida myös toisen tarpeet.
Mieheni ei kysele, hänellä halut hiipuneet. Joten itse hoitelen itseäni suht usein, eilen illalla 2 ja just äsken yks orkku kun panetus ois kova.
Miestä kiinnostaa enemmän urheilu ja voimat meneekin sitten siinä😔
Nainen 40v, mies 46v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivässä suihkussa kuulemma.
No huh.
Eikös toi ole aika normi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvässä ja seksuaalisesti tyydyttävässä parisuhteessa ainakaan. Sanoisin, että sinkut runkkaavat. Ja ronkelit.
Niin, kyllähän nämä vastaukset näköjään alanuolia saavat, mutta ainakin omalla kohdalla pitää paikkansa. En runkkaa koskaan, koska vaimo suostuu seksiin aina. Käytännössä tarkoittaa kerran päivässä, joskus kaksi. Näin menty yli 20v.
Eri
En tiedä, mutta toivottavasti mahdollisimman usein. Olen kyllä hankkinut hänelle leluja ja ainakin yhdessä käytetty. Taitaa masturbointi olla sellainen asia mistä monilla on vaikea puhua vaikka se on ihan luonnollista, eikä millään tasolla kiellettyä tai hävettävää.
en tiedä kuinka usein, mutta välillä kuuluu vessasta aikamoista liman litinää ja runkkaus ääniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllähän nämä vastaukset näköjään alanuolia saavat, mutta ainakin omalla kohdalla pitää paikkansa. En runkkaa koskaan, koska vaimo suostuu seksiin aina. Käytännössä tarkoittaa kerran päivässä, joskus kaksi. Näin menty yli 20v.
Eri
Hiukan noloa kutsua omaa kättäänsä vaimoksi. Hih...
Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?
Siksi terrorisioin tätä palstaa nyt kun vituttaa noi modet jotka mielivaltaisesti poistavat asiallisia keskusteluketjuja.
Exä ei ollut mitenkään erityisen salaileva masturboinnistaan, ja aika usein kun osuin paikalle, hän pyysi minua auttamaan nuolemalla. Me pantiin kolme neljä kertaa viikossa, hän masturboi varmaan saman verran, ja puolella näistä kerroista pääsin osallistumaan suullani hänen masturbointiin.
Vierailija kirjoitti:
Exä ei ollut mitenkään erityisen salaileva masturboinnistaan, ja aika usein kun osuin paikalle, hän pyysi minua auttamaan nuolemalla. Me pantiin kolme neljä kertaa viikossa, hän masturboi varmaan saman verran, ja puolella näistä kerroista pääsin osallistumaan suullani hänen masturbointiin.
Niin no eihän se sitten ole masturbointia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?
Siksi terrorisioin tätä palstaa nyt kun vituttaa noi modet jotka mielivaltaisesti poistavat asiallisia keskusteluketjuja.
terrorisoi ennemmin mua sun kalulla gloryholessa.
t.n44
mulla on mennyt vati ihan nurin, heti kun ilmat on lämmennyt, mun mies käy hakkaamassa tattiaan kerran viikossa noilla motarien levähdysalueilla!
Usein se kyllä sanoo, jos on hoitanut ite hommat, koska se vaikuttaa sitten kiinnostukseen seksiin, jossa hän on valitettavasti se passiivisempi osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no eihän se sitten ole masturbointia?
No onhan se, siihen asti, kun puoliso liittyy mukaan.
Kun ei ole seksuaalista merkitystä.
En.