Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko Leppilampi ahdistelukohu?

Vierailija
02.05.2024 |

Mistä tässä on kyse ja onko edes totta?

Kommentit (2004)

Vierailija
1441/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen euroviisun esittäjä saa häiritä katsojia?Ap "paljaana".Ällöttää.Onneksi ei ole pakko katsoa.

Vierailija
1442/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä olen ollut tekemisissä Leppilammen kanssa jo jotain parikymmentä vuotta, niin hän on aina ollut kovin sydämellinen ja ystävällinen, vaikka olen tosi mitätön tavallinen ihminen (nainen).

Kiva ja reilu hän on. Enkä ole mikään fani, mutta tässä tilanteessa ajattelin tämän nyt kertoa.

Tässähän sen näkee, ei viitsi ahdistella tavisnaisia, mutta kauniita katsoo oikeudekseen ahdistella. Oikeasti kiva ja reilu mies ei ahdistele ketään.

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän ikinä voisi tehdä tuommoista ja hän on varmasti syytön. Mutta odotan kuitenkin mitä tutkimuksissa p

Todella naiivia tuollainen ajattelu, että jos joku on sinua kohtaan mukava/kunnioittava jne on hän tätä kaikille. Joku voi olla mukava "korkean statuksen" ihmisille mutta törkeä ihmisille, joista ei voi hyötyä ja joita pidetään vähemmän arvostettavuna kuten vaikka tarjoilijoille. Tulee mieleen vanha opettajani joka oli mielin kielin kaupungin kerman lapsille ja kollegoilleen  mutta suorastaan kiusasi köyhän yksonhuoltajan lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jostain syystä tunnettu, varoisin viimeisen päälle ettei kukaan alkaisi syyttää perättömiä. Käytännössä tarkoittaa että pitää etukäteen kirjoittaa  sopimuspaperi josta selviää että kaikki tehty yhteisymmärryksessä, jos mennään tarpeeksi pitkälle. Tai pidän kännykkää auki ja tallennan puheet todisteeksi. Siihen se alkaa mennä jo liikaakin.  

Vierailija
1444/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jostain syystä tunnettu, varoisin viimeisen päälle ettei kukaan alkaisi syyttää perättömiä. Käytännössä tarkoittaa että pitää etukäteen kirjoittaa  sopimuspaperi josta selviää että kaikki tehty yhteisymmärryksessä, jos mennään tarpeeksi pitkälle. Tai pidän kännykkää auki ja tallennan puheet todisteeksi. Siihen se alkaa mennä jo liikaakin.  

Kyllä se riittää kun käyttäytyy siivosti. En voi ikinä kuvitellla, että esim jotain Nicke Lignelliä tai monia muitakaan ns kunnollisia julkkikisia syytettäisiin vastaavasta.

Vierailija
1445/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamera rintaan kuvaamaan kun poistuu kotoa.

Vierailija
1446/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mitä olen ollut tekemisissä Leppilammen kanssa jo jotain parikymmentä vuotta, niin hän on aina ollut kovin sydämellinen ja ystävällinen, vaikka olen tosi mitätön tavallinen ihminen (nainen).

Kiva ja reilu hän on. Enkä ole mikään fani, mutta tässä tilanteessa ajattelin tämän nyt kertoa.

Tässähän sen näkee, ei viitsi ahdistella tavisnaisia, mutta kauniita katsoo oikeudekseen ahdistella. Oikeasti kiva ja reilu mies ei ahdistele ketään.

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän ikinä voisi tehdä tuommoista ja hän on varmasti s

Mä en ole naiivi enkä ajattele naiivisti. Mikko on oikeasti herrasmies ja en suoraan väitä että hän on syytön vaan mitä itse uskon. Enkä ole niin isossa statuksesta, jos niin luulet.

Vierailija
1447/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin isku- ja pariutumisasioita sivusta seuraavana en voi kuin ihmetellä, kuinka kautta aikain heikkoitsetuntoiset naiset ja ylimieliset miehet ottavat suuria riskejä perheen menettämisen uhalla, lähestymällä sopimattomasti vierasta vartaloa.

Ja vaikka kuinka joku syyttäisi siitä humalatilaa, niin riski on silti olemassa. Viina vie ihmiseltä rahan lisäksi paljon muutakin, joten jos on vähänkään älliä, lopettaa turhan riskin oton jo alkuunsa ja keskittyy juhlimaan selvin päin. Ja jos joku sekaantuu selvin päinkin, silloin kannattaa myös miettiä juhlimisen ja seuraelämän jättämistä. On niitä muitakin harrastuksia kuin vieraissa käynti tai niiden vokottelu.

Säröhän näistä tällaisista tapauksista vähintään liittoon tulee, eikä puoliso unohda koskaan. Ihan oikein jäädä kiinni ja ihan oikein, että tulee julkista kohua, oppivathan olemaan. Kaikki naiset eivät olekaan hyväksikäytettävissä, tämä on  hyvä osoitus siitä.

Vierailija
1448/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakameratallenteista sen verran, ettei niihin kuka tahansa pääse käsiksi. Käytännössä vartijat voivat niistä seurata ja valvoa, ja rikosten tutkinnassa poliisilla tietenkin myös lupa saada tallenteet käyttöönsä. Mutta edes asianomainen, vaikka myymälävaras, ei noita itse pääse itse omin lupineen katsomaan.

Lapualla kadonneen pojan tapauksen yhteydessä moni ihmetteli sitä, kuinka joku ulkopuolinen oli päässyt katsomaan ja kuvaamaan kameratallenteita. Tuosta ei nyt sen enempää, mutta baarinpitäjän mukaan olivat esiintyneet poliiseina, sittemminhän poliisit eivät ilmeisesti koskaan ehtineet tallenteita paikan päältä saada tai nähdä.

Vierailija
1449/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän

Hyvä, näytä noille kateellisille akoille, jotka ovat vittuuntuneita siitä että tunnet Mikon.

Vierailija
1450/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeutta Mikolle, Rammsteinille ja Marilyn Mansonille! Syytömien syyttäminen on rikos ja poliisin harhaanjohtamista. Ja se myös satuttaa oikeita uhreja.

Vierailija
1451/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikkia naisia kuin oikea herrasmies. En usko että hän

Mikko "ettekstetiiäkukamäoon" Leppilampiko oikea herrasmies? :D 

Vierailija
1452/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei koskaan ollut mitenkään ahdistava ja kunnioittaa kaikk

Kyllä, hän on herrasmies. Miksi valehtelisin?

Vierailija
1453/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotakin on melko varmasti tapahtunut, jos tuotantoyhtiö on yrittänyt sovitella asiaa. Jos mitään todisteita ei olisi, en usko että ryhtyisivät tuollaiseen vaan toteaisivat vain että anna Mikko vain olla, ei ole mitään näyttöä eikä sinua voida syyttää tai tuomita mistään. 

Vierailija
1454/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei kosk

Uskon sinua, tunnen Rammsteinin jäsenet. Oon asunut Saksassa aika pitkään ja ollut tekemisissä heidän kanssaan ja päässyt heidän jatkoillekkin keikkojen jälkeen. Oon ollut heidän puolellaan ja poliisin tutkimus osoittautui todeksi, koska tiesin että he eivät tekisi pahaa naisille. Kuitenkin kohun aikana sain paskaa niskaan, koska pidin ystävieni puolta ja tiesin että Rammsteinin jäbät ovat oikeassa elämässä herrasmiehiä. Olin ollut jopa siellä Vilnassa mistä se mennyt kohu lähti ja oon nähny miten se kohun aloittanut Shelby on ahdistellut Till Lindemannia. Ja kun kerroin tästä, niin kaikki eivät uskoneet. Tiedän miltä tää tuntuu kun syytön ystävä tai tuttu on hirveän myrskyn keskellä. Jaksamista.

Vierailija
1455/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut todella sydämellinen mullekin sekä muille. Ei kosk

Siksi että yrität puolustella sitä. 

Vierailija
1456/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotakin on melko varmasti tapahtunut, jos tuotantoyhtiö on yrittänyt sovitella asiaa. Jos mitään todisteita ei olisi, en usko että ryhtyisivät tuollaiseen vaan toteaisivat vain että anna Mikko vain olla, ei ole mitään näyttöä eikä sinua voida syyttää tai tuomita mistään. 

Ei kannata uskoa kaikkeen mitä Seiska kirjoittaa. Tuskin yhtiössä ollaan niin tyhmiä että lähdetään sovittelemaan asioita lahjoamalla jne. Voi olla että yhtiö on varoittanut että ei kannata perätöntä ilmiantoa laittaa poliisille tai sit ne eivät vaan tehneet mitään.

Vierailija
1457/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut

Naurettaavaa,

kerroin

vaan  totuuden.

Vierailija
1458/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on tehnyt?

Vierailija
1459/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse tunnen Leppilammen ja mua usein pidetään kauniina naisena, mutta hän on aina ollut

Naurettavaa, mä puhun tässä totta, joten älä puhu paskaa.

Vierailija
1460/2004 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata uskoa kaikkeen mitä Seiska kirjoittaa. Tuskin yhtiössä ollaan niin tyhmiä että lähdetään sovittelemaan asioita lahjoamalla jne. Voi olla että yhtiö on varoittanut että ei kannata perätöntä ilmiantoa laittaa poliisille tai sit ne eivät vaan tehneet mitään.

Vaikka Seiskasta olisi lehtenä mitä mieltä hyvänsä, se on ehkä Suomen luotettavin lehti. Panu Hörkkö kertoi kerran haastattelussa, että heidän on oltava 100% varmoja juttujen todenpitävyydestä, sillä tulisi liian kalliiksi käydä jatkuvia oikeuskäsittelyitä. Ja niitähän on käytykin minimaalisen vähän, eli voisi sanoa että Seiska on lähestulkoon aina oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi