Jos jättää kerran päivässä 2,2€ maksavan pepsipullon (0,5l) ostamatta, säästää vuodessa yli 800 euroa. Hurja summa
Aloin laskea että mitä säästyy jos jää ostamatta päivittäinen virvoitusjuoma pikkupullo.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Jätän Teslan ostamatta joka päivä, valtava säästö.
Minäpä jätän ostamata kaksi Teslaa päivittäin. Tuplasäästö.
Ennen join lonkero sixpackin päivässä. Lopetin ja säästin yli 6000€ vuodessa sekä laihduin yli 20kg.
Vierailija kirjoitti:
Näitä rikkaiden säästövinkkejä 🤦
Saatan pari kertaa vuodessa ostaa 0,3 tai 0,5 limun jääkaappiin, kun jostain syystä iltaisin tekee mieli jotain makeaa ja hapokasta.
Jos jätän nekin ostamatta, niin säästän ehkä huikeat 1,60e vuodessa.
Sano nyt vielä, että vaihda kahvilakäynnit kotona kahvitteluun ja tukankin voi värjätä ja leikata itse?
Minä oletan, että aloittaja on ostanut usein, ellei joka päivä tuollaisen limun ja nyt vasta tajusi, että siinähän menee rahaa.
Itse en osta kun en välitä limuista. Niissä on joko haitallista sokeria tai myrkyllistä makeutusta. Outoa ajatella, että jotkut juo noita joka ikinen päivä. Epäterveellistä, kallista ja täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin tupakanpolton ja kaikkien laskelmien mukaan mulle pitäisi jäädä sellainen 300€/kk nyt rahaa sitten enemmän muuhun, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä en ole sitä huomannut. Sen olen huomannut, että olen lihonut 20kg 😳
Aski (10,70e) per päivä tekee 3800e vuodessa. Iso summa, mutta eipä sen ostamatta jättäminen oikeastaan missään näy.
Minä en osta yhtään luksusjahteja. Hirveä säästö päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin tupakanpolton ja kaikkien laskelmien mukaan mulle pitäisi jäädä sellainen 300€/kk nyt rahaa sitten enemmän muuhun, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä en ole sitä huomannut. Sen olen huomannut, että olen lihonut 20kg 😳
Miksi syöt kun sika? Ihme kitinää. En ite lihonnu yhtään lopetuksen jälkeen, päinvastoin laihduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos limsaa menee paljon niin kannattaa hankkia sodastream ja siihen sopivaa uutetta. Esimerkiksi Pepsiä on saatavilla. Toinen on sitten se että ostaa limsansa isoissa puolentoista litran pulloissa ja kaataa niistä aamulla mukaansa annoksen. Silloin puolen litran hinnaksi jää 86 senttiä.
Nekin tuntuu kalliilta. Tuleeko ne tiivisteet oikeasti halvemmaksi. Voisi harkita. Kuitenkin työlästä kantaa isoja pulloja monta kertaa viikossa kaupasta. Tiedän että mun ei pitäisi juoda näitä mutta silti juon vuodesta toiseen.
Vähemmän työlästä on ostaa kerralla 6 pullon pakkaus.
Me säästetään kahveissa hurjasti, kun tehdään latte kotona eikä mennä hakemaan sitä jostain kahvilasta. Kahvilassa latte voi maksaa 6€, mutta kotona siihen ei mene edes euroa.
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä minä olen jo säästänyt uuden pikkuauton hinnan.
Paljonkohan olen säästänyt, kun en ole ostanut vanukkaita? Siis 30 vuoteen.
Ahaa, Sinä olet siis syönyt ne lasten vanukkaat!
Jos juo noin paljon Pepsiä niin kannattaa ostaa 4 x 2 litran Pepsi Max -pakkauksia. Ainakin omassa Prismassani pantiton hinta on 0,8 euroa per litra, jolloin 0,5 litran juominen joka päivä maksaisi 146 euroa vuodessa..
AP ostaa tosi kalliita Pepsipulloja jos hän maksaa samasta määrästä 800 euroa.
Kuka tollo ostaa ja juo joka päivä limsaa?
Jos jättää joka kesä huvijahdin ostamatta säästää 10 vuodessa 50 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen niitä nuoria, jotka joka päivä ostavat kalliita energiajuomia. Niihin verrattuna limu on halpaa.
Itse huomasin että rahaa palaa hirveästi huoltoasemilta ostettaviin energiajuomiin, töihin mennessä aina napannut sen ja kahvin mukaan. Nyt tilasin Tuontitukusta Batterya laatikolliseen hintaan 29e. Ja jättänyt huoltoasemakahvit ostamatta. Iso säästö!
"Jos et osta mitään, voit säästää kymppitonneja vuodessa."
Nää on näitä rikkaiden kermaperseiden talousneuvoja köyhille.
Enemmän säästät kun jätät perseen pyyhkimättä.