Jos jättää kerran päivässä 2,2€ maksavan pepsipullon (0,5l) ostamatta, säästää vuodessa yli 800 euroa. Hurja summa
Aloin laskea että mitä säästyy jos jää ostamatta päivittäinen virvoitusjuoma pikkupullo.
Kommentit (55)
24 pack on yleensä tarjouksessa 10€, osta sellaisia
Mä ostan tollasen ehkä kerran vuodessa jollain lomareissulla.
Kuka hullu ostaa jotain paskaa Pepsiä.
Jätän Teslan ostamatta joka päivä, valtava säästö.
Enemmän ihmettelen niitä nuoria, jotka joka päivä ostavat kalliita energiajuomia. Niihin verrattuna limu on halpaa.
Sittenpä minä olen jo säästänyt uuden pikkuauton hinnan.
Paljonkohan olen säästänyt, kun en ole ostanut vanukkaita? Siis 30 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä hei, kiitos!
Mä en lämmitä poreammetta koko ajan ja laitoin kakkos- ja kolmoskodit sekä lomasaaren mökit vuokralle. Enkä käytä taksia vaan julkisia yli 300 kilometrin matkoilla.
Jos jätän ostamatta 1 M€ ferrarin päivässä niin oonko säästänyt vuoden päästä 365 M€ ?
Minulla on pieni aavistus että summa ei näy tilillä.
Paljonko säästää kun lopettaa syömisen ja juomisen kokonaan ja asuu pahvilaatikossa metsässä?
Näitä rikkaiden säästövinkkejä 🤦
Saatan pari kertaa vuodessa ostaa 0,3 tai 0,5 limun jääkaappiin, kun jostain syystä iltaisin tekee mieli jotain makeaa ja hapokasta.
Jos jätän nekin ostamatta, niin säästän ehkä huikeat 1,60e vuodessa.
Sano nyt vielä, että vaihda kahvilakäynnit kotona kahvitteluun ja tukankin voi värjätä ja leikata itse?
Jos limsaa menee paljon niin kannattaa hankkia sodastream ja siihen sopivaa uutetta. Esimerkiksi Pepsiä on saatavilla. Toinen on sitten se että ostaa limsansa isoissa puolentoista litran pulloissa ja kaataa niistä aamulla mukaansa annoksen. Silloin puolen litran hinnaksi jää 86 senttiä.
Jos jättää joka päivä syömättä, vuodessa säästää tuhansia.
Miksi et osta isommassa pullossa jos kerran joka päivä noita juot?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko säästää kun lopettaa syömisen ja juomisen kokonaan ja asuu pahvilaatikossa metsässä?
Niinpä, kun ensin pitäisi olla se raha, mistä säästää.
Vierailija kirjoitti:
Jos limsaa menee paljon niin kannattaa hankkia sodastream ja siihen sopivaa uutetta. Esimerkiksi Pepsiä on saatavilla. Toinen on sitten se että ostaa limsansa isoissa puolentoista litran pulloissa ja kaataa niistä aamulla mukaansa annoksen. Silloin puolen litran hinnaksi jää 86 senttiä.
Nekin tuntuu kalliilta. Tuleeko ne tiivisteet oikeasti halvemmaksi. Voisi harkita. Kuitenkin työlästä kantaa isoja pulloja monta kertaa viikossa kaupasta. Tiedän että mun ei pitäisi juoda näitä mutta silti juon vuodesta toiseen.
Kuka hul lu ostaa pikkupulloja? Lidlissä 1.5 litraa about euron, siitä voi kaataa omaan täyttöpulloon monta kertaa.
Mä lopetin tupakanpolton ja kaikkien laskelmien mukaan mulle pitäisi jäädä sellainen 300€/kk nyt rahaa sitten enemmän muuhun, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä en ole sitä huomannut. Sen olen huomannut, että olen lihonut 20kg 😳
Jeps ja kun laajennat säästöt muualle ja ostat esim vessapaperin avajaistarjouksessa säästät 1500 € vuodessa. Näin tehdään ja on tehty jo köyhien valtiossa usassa jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Se tekee jo kymmeniä miljoonia. Jätänpä jatkossa Teslat ostamatta.
Miksi ostat noita joka päivä?