Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jättää kerran päivässä 2,2€ maksavan pepsipullon (0,5l) ostamatta, säästää vuodessa yli 800 euroa. Hurja summa

Vierailija
01.05.2024 |

Aloin laskea että mitä säästyy jos jää ostamatta päivittäinen virvoitusjuoma pikkupullo.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hul lu ostaa pikkupulloja? Lidlissä 1.5 litraa about euron, siitä voi kaataa omaan täyttöpulloon monta kertaa.

Entäs jos se 1,5 litran pullo menee sitten päivässä puolen litran sijaan

Vierailija
22/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa seuraavaksi, paljonko sokeria tai keinotekoista makeutusaineta on 365 pepsipullossa. Se vasta onkin hurja lukema

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleistäkin, että joku juo limupullon päivässä?

Vierailija
24/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se 1,5 litraa on kerta-annos. Tosi kallista ostaa useita pulloja viikossa.

Vierailija
25/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen ei juo joka päivä pepsiä pallollista. Silloin jotain vikaa on päässä. 

Vierailija
26/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hul lu ostaa pikkupulloja? Lidlissä 1.5 litraa about euron, siitä voi kaataa omaan täyttöpulloon monta kertaa.

Entäs jos se 1,5 litran pullo menee sitten päivässä puolen litran sijaan

Siinä tapauksessa henkilöllä on paha riippuvuus. 

Vierailija
27/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän Teslan ostamatta joka päivä, valtava säästö.

Tää oli hyvä hei, kiitos!

Mä en lämmitä poreammetta koko ajan ja laitoin kakkos- ja kolmoskodit sekä lomasaaren mökit vuokralle. Enkä käytä taksia vaan julkisia yli 300 kilometrin matkoilla.

Eikös yli 150 km lennetä?

Vierailija
28/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopulta aika tarkka mausta. Menee rahat hukkaan jos sodan stream juomat eivät miellytä.

Vierailija
29/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleistäkin, että joku juo limupullon päivässä?

Yllättävän yleistä. Etenkin nuorilla tuntuu kuluvan limpparia ja energiajuomia ihan järjettömiä määriä. 

Vierailija
30/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskepa seuraavaksi, paljonko sokeria tai keinotekoista makeutusaineta on 365 pepsipullossa. Se vasta onkin hurja lukema

Kuka niitä jaksaa laskea. Elämä on muutakin kuin terveystekoja. Kaloriton juoma ei tunnu kovin pahalta vaihtoehdolta. Vaikka juon vettäkin niin usein nesteen saanti on silti vähän liian vähäistä.

Vierailija
31/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää 35 grammaa sokeria päivässä pelkästään limun muodossa. Enemmän minä tuosta olisin huolissani kuin rahasta. 

Vierailija
32/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä jaksaa laskea. Elämä on muutakin kuin terveystekoja. Kaloriton juoma ei tunnu kovin pahalta vaihtoehdolta. Vaikka juon vettäkin niin usein nesteen saanti on silti vähän liian vähäistä.

Pepsi ei ole kaloriton juoma. Päinvastoin. Mutta mikäpä siinä jos kakkostyypin diabetes tms. on tavoitteena.  

Vierailija
33/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu ostaa jotain paskaa Pepsiä.

Pepsi Max on paras ja maukkain. Cocis Zero tosi vetisen makuinen.

Vierailija
34/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihan hyvä miettiä tarpeeksi ajoissa, kuinka paljon sitä sokeria vetelee. Elämä voi olla muutakin kuin terveystekoja ilman, että juo puoli litraa sokerilientä joka päivä. Ihminen ei tarvitse limuja yhtään mihinkään. Nestettä saa ravinnosta ja sen lisäksi riittää 1-2 litraa vettä ellei hikoile kuin porsas. 

Vierailija
35/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu ostaa jotain paskaa Pepsiä.

Pepsi Max on paras ja maukkain. Cocis Zero tosi vetisen makuinen.

Kumma että sokerittomat tuotteet pääasiassa maistuu pahalta. Siksi juonkin vain oikeaa Cokista, sen harvan kerran kun haluan limsaa juoda.

Vierailija
36/55 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noin halpaa. Lidlissä maksaa 3l melkein 4 euroa.

Vierailija
37/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin tupakanpolton ja kaikkien laskelmien mukaan mulle pitäisi jäädä sellainen 300€/kk nyt rahaa sitten enemmän muuhun, mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä en ole sitä huomannut. Sen olen huomannut, että olen lihonut 20kg 😳

Röökimuija!!

Vierailija
38/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän Teslan ostamatta joka päivä, valtava säästö.

Niin, ja jos jättää kaiken ostamisen, se se vasta onkin säästöä!

Vierailija
39/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai maksattaa kaiken kavereillaan, niin sehän se vasta mannaa omalle kukkarolle on!

Vierailija
40/55 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juo päivittäin hampaita kuluttavaa limsaa.