Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Vierailija
01.05.2024 |

Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on mielestäni tehdä työtä ja rakastaa. Työ on siis noin puolet elämän tarkoituksesta.

Vierailija
42/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ ei ehkä ole elämän tarkoitus muttei pitäisi olla työttömyyskään. Jos olet tämmöinen "periaatteesta työtön" niin ei, en voisi seurustella vaikka tuet olisivat suuruudeltaan mitä tahansa. Jos syynä on vaikkapa joku vamma, joka estää työnteon tilanne olisi toinen.

Ap:lla on todella paha vamma päässään. Se on todella suuri este, ihan kaikelle hänen elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei kerro sitä oleellista, millainen luonne miehellä on?

Vierailija
44/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä seurustella miehen kanssa, joka luulee, että tuet=palkka. 

Vierailija
45/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olet ainakin 10v liian nuori. N53

Vierailija
46/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että mies olisi vaikka työtön tai eläkkeellä ei olisi este. Mutta apn asenne että tukien hakeminen on työtä ja tuet on hänen oikeutensa osoittaa niin outoa ajatusmallia että apn kanssa ei syntyisi millään suhdetta. 

Minä olen ollut monta pitkää pätkää työttömänä mutta olen koittanut työttömyys aikoina tehdä jotain yhteisen hyvän eteen. Olen esim hoitanut appea jolla syöpähoidot. Näin yhteiskunta säästi kotisairaanhoidon resursseja muille. Olen auttanut sukulaisia ja naapureita. Olen tukenut päivittäin mielenterveyden ongelmista kärsivää ystävää jne jne.

Näin toimii kunniallinen kansalainen. Hakee työtä, tukia saadessa työttömänä osallistuu muuten osana yhteisöä 👍🏻

Minä olin nuorena 6kk työtön, keräsin roskia metsistä ja merestäkin kajakilla. Sitten lähdin

Eikä yhteiskuntaa kiinnosta kohta sinun auttamisesi ollenkaan. Siinäpä sitten uliset yksinäsi. 

Vierailija
47/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos palkka olisi tuo, ei siis tuet. Elämäntavat varmasti olisi aika erilaiset sellaisen kanssa, joka ei aio tulevaisuudessakaan hankkia töitä. 

Työt ei ole elämän tarkoitus, ihan terveellisesti elän, käyn ulkomailla, salilla, pelaan tennistä, käyn patikoimassa, syön terveelliesti, laitan ruokaa yms yms.

Ap

Ja istut kotona kun itse käyn töissä...

Vierailija
48/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tulot vaan ne menot. Jos toi pieni summa rahaa riittää sulle normaalielämiseen, eli et tuhlaile tai törsää mihinkään turhaan eikä ole luottotiedot menneet, niin voisin seurustella.

Itselleni tuo raha ei riittäsi. Menisi yli puolet jo pelkkään vuokraan.

Vierailija
49/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo ei kerro sitä oleellista, millainen luonne miehellä on?

No mieti itse, millainen luonne on "miehellä", joka spämmää joka päivä tänne, miten rahat on loppu ja ja  tuet ei riitä, kun ostaa 80€ salikortin, 100€ bussikortin, joka toinen kuukausi vaatteita jne. 

Vierailija
50/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin jos palkka olisi tuo, ei siis tuet. Elämäntavat varmasti olisi aika erilaiset sellaisen kanssa, joka ei aio tulevaisuudessakaan hankkia töitä. 

Työt ei ole elämän tarkoitus, ihan terveellisesti elän, käyn ulkomailla, salilla, pelaan tennistä, käyn patikoimassa, syön terveelliesti, laitan ruokaa yms yms.

Ap

Harvoin istun kotona, kokoajan on jotain tekemistä, nukun ja teen ruokaa vain kotona muuten liikenteessä.

Ap

Vierailija
51/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulot vaan ne menot. Jos toi pieni summa rahaa riittää sulle normaalielämiseen, eli et tuhlaile tai törsää mihinkään turhaan eikä ole luottotiedot menneet, niin voisin seurustella.

Minulla menee 900€ vuokraan ja hyvin pärjään

Ap

Vierailija
52/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harvoin istun kotona, kokoajan on jotain tekemistä, nukun ja teen ruokaa vain kotona muuten liikenteessä.

Ap

Miksi kukaan haluaisi parisuhdetta ihmisen kanssa, joka adhd:na juoksee paikasta toiseen eikä osaa rauhoittua. 

Vierailija
53/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Minua ei tämän yhteiskunnan auttaminen kiinnosta, pelkkää pahaa on yhteiskunta minulle aiheuttanut

Ap"

Tänä asenne olisi turnoff, en seurustelisi.

Vierailija
54/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos pärjäät hyvin, miksi spämmäät tänne päivittäin aloituksia, joissa vingut, että rahat on loppu?

Vierailija
55/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos pärjäät hyvin, miksi spämmäät tänne päivittäin aloituksia, joissa vingut, että rahat on loppu?

En ole mitään spämmännyt

Ap

Vierailija
56/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mutta en voisi seurustella ruskitrollin kanssa, jonka elämään ei mahdu muuta kuin tukialoitusten tykittäminen av:lle. Eli ei, ap, sinun kanssasi en seurustelisi, vaikka olisit viimeinen ihminen maailmassa. 

Vierailija
57/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole mitään spämmännyt

Ap

Olethan. Tehdäänkö sulle siellä suljetulla aina muistintyhjennys vai oletko niin kamoissa ettet muista, mitä olet tehnyt aiemmin päivällä. 

Vierailija
58/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos elää säästäväisesti ja yrittää hakea töitä.

Vierailija
59/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen jo. 

Vierailija
60/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole mitään spämmännyt

Ap

Olethan. Tehdäänkö sulle siellä suljetulla aina muistintyhjennys vai oletko niin kamoissa ettet muista, mitä olet tehnyt aiemmin päivällä. 

Täällä on satoja tuhansia ihmisiä päivittäin, miksi kuvittelet että kaikki aloitukset on minun tekemiä?

Ap