Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?
Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Sensijaan jos käy töissä ja palkka ei ole korkea, voisin seurustella koska olen itse hyvätuloinen. Loisien ja laiskojen kanssa en halua olla missään tekemisissä. Meidän suvussa ei ole ainoatakaan emmekä sellaisia hyväksy.
Mistä päättelet että olen loinen tai laiska? Elämässä on muutakin tekemistä kuin työ.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kerjäläinen ja loinen, joka elää muoden armeliaisuudesta. Miksi kukaan haluisi olla kanssasi?
Raha tai työ ei ole elämän tarkoitus
Ap
Elämän tarkoitus ei ole myöskään loisia toisten kustannuksella.
Ihan omilla rahoilla johon olen oikeitettu elän
Ap
Elät muiden armeliaisuuden varassa. Onneksi tukien maksua kiristettään 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kerjäläinen ja loinen, joka elää muoden armeliaisuudesta. Miksi kukaan haluisi olla kanssasi?
Ap
Elämän tarkoitus ei ole myöskään loisia toisten kustannuksella.
Ihan omilla rahoilla johon olen oikeitettu elän
Ap
Elät muiden armeliaisuuden varassa. Onneksi tukien maksua kiristettään 👍
Ei ole minulla kiristetty, juuri toimeentulotuki yli satasella kuussa
Ap
Voisin jos palkka olisi tuo, ei siis tuet. Elämäntavat varmasti olisi aika erilaiset sellaisen kanssa, joka ei aio tulevaisuudessakaan hankkia töitä.
Hallituksen lakien jälkeen taidat luulla että saat ihan itse (ilman ammatiiliitoa) sovittua palkkasi paremmaksi kuin miehelläsi. Veikkaan että kävelet kadulla.
Tuollainen mies ei voisi ikinä olla kaksoisliekkini.
T. Sanaya Roman
Vierailija kirjoitti:
Voisin jos palkka olisi tuo, ei siis tuet. Elämäntavat varmasti olisi aika erilaiset sellaisen kanssa, joka ei aio tulevaisuudessakaan hankkia töitä.
Työt ei ole elämän tarkoitus, ihan terveellisesti elän, käyn ulkomailla, salilla, pelaan tennistä, käyn patikoimassa, syön terveelliesti, laitan ruokaa yms yms.
Ap
Ensisijainen valintani ei ole tuilla eläjä. Lisäksi olet liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Mulkero miljonääri ei kelvannut. Jos oot kiva ja hyvä, tuloilla ei ole väliä.
Todella en. Ei edes äitinikään. Meillä ei tuollaisia saamattomia vetelyksiä katsella
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos kerran asia näin on, niin voitkin sitten lopettaa jatkuvan tuista kitisemisen ja rahan puutteen valittamisen ja tyytyä osaasi ilman rahaa.
Voisin, rakastun ihmiseen, en palkkaan tai omaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työt ei ole elämän tarkoitus, ihan terveellisesti elän, käyn ulkomailla, salilla, pelaan tennistä, käyn patikoimassa, syön terveelliesti, laitan ruokaa yms yms.
Ap
Ei niin, mutta ei myöskään muiden piikkiin eläminen. Liikaa eroavaisuutta arvoissa.
Se että mies olisi vaikka työtön tai eläkkeellä ei olisi este. Mutta apn asenne että tukien hakeminen on työtä ja tuet on hänen oikeutensa osoittaa niin outoa ajatusmallia että apn kanssa ei syntyisi millään suhdetta.
Minä olen ollut monta pitkää pätkää työttömänä mutta olen koittanut työttömyys aikoina tehdä jotain yhteisen hyvän eteen. Olen esim hoitanut appea jolla syöpähoidot. Näin yhteiskunta säästi kotisairaanhoidon resursseja muille. Olen auttanut sukulaisia ja naapureita. Olen tukenut päivittäin mielenterveyden ongelmista kärsivää ystävää jne jne.
En voisi. Mun palkka tehdystä työstä on 3500-4400 / kk riippuen vuorolisistä ja ylitöistä, käyttöön menee joten elämämme ovat varmaan melko erilaiset ja olisin käytännössä maksamassa puolestasi kaikki aktiviteetit. Toivoisin että kykenisit tarjoamaan myös sinä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Se että mies olisi vaikka työtön tai eläkkeellä ei olisi este. Mutta apn asenne että tukien hakeminen on työtä ja tuet on hänen oikeutensa osoittaa niin outoa ajatusmallia että apn kanssa ei syntyisi millään suhdetta.
Minä olen ollut monta pitkää pätkää työttömänä mutta olen koittanut työttömyys aikoina tehdä jotain yhteisen hyvän eteen. Olen esim hoitanut appea jolla syöpähoidot. Näin yhteiskunta säästi kotisairaanhoidon resursseja muille. Olen auttanut sukulaisia ja naapureita. Olen tukenut päivittäin mielenterveyden ongelmista kärsivää ystävää jne jne.
Näin toimii kunniallinen kansalainen. Hakee työtä, tukia saadessa työttömänä osallistuu muuten osana yhteisöä 👍🏻
Minä olin nuorena 6kk työtön, keräsin roskia metsistä ja merestäkin kajakilla. Sitten lähdinkin hoitoalalle ja täällä töitä riittää monenlaisia niin paljon kuin jaksaa tehdä.
Kuka haluaa alkaa äidiksi ja elättäjäksi lapsen tasolle henkisesti jääneelle elämäntapavalittajalle? Niinpä.
Työ ei ehkä ole elämän tarkoitus muttei pitäisi olla työttömyyskään. Jos olet tämmöinen "periaatteesta työtön" niin ei, en voisi seurustella vaikka tuet olisivat suuruudeltaan mitä tahansa. Jos syynä on vaikkapa joku vamma, joka estää työnteon tilanne olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii kunniallinen kansalainen. Hakee työtä, tukia saadessa työttömänä osallistuu muuten osana yhteisöä 👍🏻
Minä olin nuorena 6kk työtön, keräsin roskia metsistä ja merestäkin kajakilla. Sitten lähdinkin hoitoalalle ja täällä töitä riittää monen
Minua ei tämän yhteiskunnan auttaminen kiinnosta, pelkkää pahaa on yhteiskunta minulle aiheuttanut
Ap
Enemmän häiritsee se, ettet tiedä että tuet eivät ole palkkaa. Tulot on eri asia kuin palkka.