Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Vierailija
01.05.2024 |

Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Minua ei tämän yhteiskunnan auttaminen kiinnosta, pelkkää pahaa on yhteiskunta minulle aiheuttanut

Ap"

Tänä asenne olisi turnoff, en seurustelisi.

Samaa mieltä. Ihminen kuulostaa katkeralta, jos ei halua hyvää yhteiskunnalle. Ja jos kokee yhteiskunnan aihettaneen vain pahaa, kuulostaa uhriutujalta.

Vierailija
62/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulot vaan ne menot. Jos toi pieni summa rahaa riittää sulle normaalielämiseen, eli et tuhlaile tai törsää mihinkään turhaan eikä ole luottotiedot menneet, niin voisin seurustella.

Itselleni tuo raha ei riittäsi. Menisi yli puolet jo pelkkään vuokraan.

Minulla menee 900€ vuokraan ja hyvin pärjään

Ap

Jos pärjäät hyvin, miksi spämmäät tänne päivittäin aloituksia, joissa vingut, että rahat on loppu?

En ole mitään spämmännyt

Ap

Olethan. Tehdäänkö sulle siellä suljetulla aina muistintyhjennys vai oletko niin kamoissa ettet muista, mitä olet tehnyt aiemmin päiväl

Koska sinä olet ainut ihminen, jolla on niin pahasti päässä vikaa, että kokee tarpeelliseksi spämmätä samaa paskaa päivästä toiseen. Lisäksi olet antanut sen verran hyvät tunnistetiedot, että sinua ei voi sekoittaa kehenkään muuhun. Ei, vaikka "ovelasti" välillä vaihdatkin tukimäärää 1300:sta 1400:aan ja vuokrasi vaihtelee välillä 850-900€. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tulot vaan ne menot. Jos toi pieni summa rahaa riittää sulle normaalielämiseen, eli et tuhlaile tai törsää mihinkään turhaan eikä ole luottotiedot menneet, niin voisin seurustella.

Ap

Saatanan parasiitti, miksi valehtelet kun sä et maksa edes sitäkään itse, vaan Kela.

Vierailija
64/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Minua ei tämän yhteiskunnan auttaminen kiinnosta, pelkkää pahaa on yhteiskunta minulle aiheuttanut

Ap"

Tänä asenne olisi turnoff, en seurustelisi.

Samaa mieltä. Ihminen kuulostaa katkeralta, jos ei halua hyvää yhteiskunnalle. Ja jos kokee yhteiskunnan aihettaneen vain pahaa, kuulostaa uhriutujalta.

Lisäksi on harvinaisen tyhmä, kun ei sen vertaa tajua, että ilman sitä yhteiskuntaa hänellä ei olisi senttiäkään rahaa. Eikä montaa muutakaan asiaa. 

Vierailija
65/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Onneksi on mies jolla on tavoitteita elämässä. 

Vierailija
66/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pahasti pitää perseillä kasvatuksessa, että lapsesta tulee ap:n kaltainen? 

Vierailija
67/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saatanan parasiitti, miksi valehtelet kun sä et maksa edes sitäkään itse, vaan Kela.

Ihan itse maksan verkkopankissa

Ap

Vierailija
68/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin että en, sitten ehkä, koska vaeltaminen ym ja jos luonne olisi rakastava ja älyä löytyisi.

Sitten luin ettet halua tehdä yhteiskunnan hyväksi mitään, joten vastaus muuttui taas kielteiseksi.

Voisit auttaa suojelemaan metsiä tai osallistua kaveritoimintaan, voisit tehdä vapaaehtoistyötä sekaisin-chatissa tai tukea rikosten uhreja....  

Jos vaan matkustelet ja nostelet rahoja yhteiskuntaa vihaten, niin et ole ihmiseni.

Vierailija
69/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan itse maksan verkkopankissa

Ap

Kela maksaa, koska sinulla ei ole omaa rahaa. 

Vierailija
70/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole viehättävää. Tykkään miehistä jotka voisivat pahan paikan tullen elättää

Vierailija
71/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin. en niiden rahojen kanssa seurustelisi, vaan sinun kanssasi. :)

Vierailija
72/105 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kokoomuslaisena suhtaudun hieman kriittisesti tukien varaan jättäytymiseen...

Vierailija
73/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei oikeasti kysy mitään vaan markkinoi omaa elämäntyyliään.  Tulee kuva lievästä älyllisestä kehitysvammasta ja/ tai autismista. 

Vierailija
74/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 38v on minulle ainakin 10 v liian nuori

2. tuilla elävää en arvosta, jos hän elää tuilla tietoisesti hakematta töitä

Vierailija
75/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Elän itsekin tuilla, olen pitkäaikaistyötön (työkyvytön itse asiassa, mutta eläkkeelle en pääse vaikka kuinka olen hakenut, kela sen aina torppaa, joten roikun työttömänä työnhakijana), se tuilla eläminen ei ole minulle turn off, turn off on tämä lause:

"Minua ei tämän yhteiskunnan auttaminen kiinnosta, pelkkää pahaa on yhteiskunta minulle aiheuttanut

Ap"

Yhteiskunnalta olen minäkin lähinnä vaan saanut pskaa niskaan mutta tämä asenne on niin turn off kuin olla ja voi.

Lisäksi vielä se että aloituksessa ap puhuu tuista palkkana ja että palkankorotuksia ei ole näkyvissä.

Tuet eivät ole palkka.

Ugh olen puhunut

N. 39

Vierailija
76/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.. mutta johtuu iästä. 2 vuoden ikäero on ehdoton max. Ja miehet, jotka yli 35 saavat vain sairaita lapsia, joten ei kiitos.

Vierailija
77/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "palkka" on hyvä vitsi.

Vierailija
78/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Sensijaan jos käy töissä ja palkka ei ole korkea, voisin seurustella koska olen itse hyvätuloinen. Loisien ja laiskojen kanssa en halua olla missään tekemisissä. Meidän suvussa ei ole ainoatakaan emmekä sellaisia hyväksy. 

Mutta Susanna teidän sukuhan hyväksyy namusedät ja sylkee niitä päin ketkä eivät suostu liittymään sukuunne. Et tykkää syntyvyyden vähenemisestä, mutta sorsit samalla naisia jotka kumminkin haluaa vielä lisääntyä ja olla vaimona, koska kyseiset naiset suojelee lapsiaan sun kaltaisilta. 

Vierailija
79/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulle tuloilla ole väliä, itse tienaan huomattavasti paremmin kuin mieheni. Työn vieroksujaa en huolisi.

Vierailija
80/105 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi loista, lokkia, Kelan elättiä ikinä seurustelukumppaniksi. Itselleni on jo lapsena opetettu, että kukin tienatkoon lähtökohtaisesti elantonsa.