Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teille usein Deja Vu tilanteita?

Vierailija
01.05.2024 |

Mulle tuli just todella vahva

Uskotteko eri aikajanoihin? Toisiin elämiin yms?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usein todellakaan, mutta on joskus tullut. Ja ei, en usko mihinkään huuhaahan, se on vain omien aivojen jekkuja.

Vierailija
2/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ilmenee vahvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee silloin kun olen todella väsynyt. Silloin tiedän että pitää levätä. Minulla on vahva mielikuvitus ja uskon että tuo liittyy siihen. Olen nähnyt myös näköharhoja väsyneenä 

Vierailija
4/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen "bon voyage" -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin, Nykänen totesi tarkoittaessaan deja vû -tunnetta.

Vierailija
5/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli nuorempana paljon nuita. Aika jännältä ne tuntui. Nyt tavallaan harmi kun ei enää tuu. Mulla ei muutenkaa aivoissa piuhotus oo menny ihan standartisti. Maanantaikappale niinsanotusti?

Vierailija
6/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nuorena tuli. Silloin tuntui myös Mandela efektiltä. Alkoholia en juonut koskaan paljoa ja se vähäkin jäi. Aikajanoja kyllä tuntuu olevan ja on ollut myös aikajanavaihto 2015.

Vierailija
7/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli useinkin ja tosi vahvoina, nykyään harvakseltaan ja huomattavasti laimeampina. Jotain aivopuoliskojen välistä tiedonkulun häikkää taisi muistaakseni olla, joskus selitettiin myös liittyvän epilepsiaan.

Vierailija
8/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla roudasin yhden 20-vuotiaan tytyn himaan ja vasta aamulla hoksasin, että tuollehan on tullut annettua kyydit jo joskus kolme vuotta sitten t. Ykä -57

Vierailija
9/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee jotensakin niin, että kognitiiviseen prosessiin ottaa osaa toisistaan erillisenä olevat aivojen moduulit, ja pieni synkroniero aiheuttaa subjektiivisen tunteen deja vusta kun asia nousee tietoiseen mieleen.

Vierailija
10/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee, ehkä pari kolme kertaa vuodessa. On aika jännä tunne, tulee hölmö ja unenomainen olo.

Vierailija
11/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään aikajana eikä mikään muukaan. Joskus vaan menee tiedon käsittely aivoissa sekaisin ja tulee tunne että on elänyt tämän aiemminkin. Eli ihan aivojen sekaannus eikä ole vaarallinen, epilepsiassa voi ennen kohtausta toki tulla noita. Nuorena tuli enemmän, nyt ei ole vuosiin tullut 

Vierailija
12/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että nuorena sain niitä aina joskus. Vanhempana en ole niitä saanut.

Vierailija
13/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän johtuu, että nuorena sain niitä aina joskus. Vanhempana en ole niitä saanut.

Nuorena aivot vielä kehittyy nopeammin 25 ikävuoteen, sen jälkeen kehitys on hitaampaa. Varmaan siitä johtuu kun ikää tulee aivojen kehitys on hitaampaa. Itse sain nuorena noita usein, joskus kuukausia sitten tuli pitkästä aikaa, mutten jäänyt miettimään sitä niin kuin nuorena

Vierailija
14/14 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena tuli useinkin ja tosi vahvoina, nykyään harvakseltaan ja huomattavasti laimeampina. Jotain aivopuoliskojen välistä tiedonkulun häikkää taisi muistaakseni olla, joskus selitettiin myös liittyvän epilepsiaan.

Joo, se on tiedonkulun häiriö aivoissa. Mulla on epilepsia, ja saan noita deja vu -tuntemuksia. En tosin enää usein, kun on toimiva lääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän