Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytäisin uudelleen sinkkuuden ilon?

Vierailija
01.05.2024 |

Olin pitkään tyytyväinen elämääni sinkkuna, jopa onnellinen. En ollut treffisovelluksissa enkä deittaillut muutenkaan. Sitten kävi niin, että tapasin oikeassa elämässä ihan sattumalta miehen, johon ihastuin palavasti. Se oli yksipuolista ja sydänsurut tietysti sen mukaiset. Sen koommin en ole enää osannut nauttia sinkkuudesta, vaan olen hyvin yksinäinen ja masentunut. En näe mitään hyvää tässä kurjassa elämässäni, enkä usko että kukaan mies voisi minusta enää kiinnostuakaan. Enkä halua enää kokea sydänsurujakaan, niitä on ollut tähän elämään jo aivan riittävästi.

Auttakaa minua muistamaan, miksi on parempi ilman miehiä?

N44

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviä miehiä on. Otat aikaa itselle ja lähdet taas ulos, kun siltä tuntuu. Tiedä vaikka istuttais kahvilla vierekkäisissä pöydissä.👥🌞💃🕺

Vierailija
2/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on pieniä hetkiä joissa huomion saa muualle siitä miehestä ja pieniin positiivisiin juttuihin kiinnittää huomionsa. Ja se hyvä lisääntyy tavallaan. Aivokemialla kestää tasoittua. Ehkä on yrttejä ja aivoaaltomusiikkia, kohinaa. Tunnekehon eheytys, itsestä välittäminen. Ettei ota sitä tylyyttä toiselta enää vastaan, jonka koki, tunteet menevät omia ratojaan. Antaa mennä toisen tavallaan pois vaikka on mielessä. On muuta tulossa, jossa on mielenkiintoisia kohtia. Myöhemmin miettii mitä siinä tyypissä näki, ellei ole tosiaan jotenkin hyvä. Solar Plexus chakra kaipaa myös hoitoa, aurinkoa. Irrotusta. Sydän chakra tasapainoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kokeilisi nettideittailua? 

Vierailija
4/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perustimmi ja täysijärkinen nainen, kyllä mukavaa seuraa löytyy. Jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin sitten vaan salille.

Vierailija
5/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kokeilisi nettideittailua? 

Olen joskus sen verran kokeillut, että tiedän ettei se ole minun juttu.

ap

Vierailija
6/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat sydänsurut

N46

Vierailija
7/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet perustimmi ja täysijärkinen nainen, kyllä mukavaa seuraa löytyy. Jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin sitten vaan salille.

Taidat olla mies. En halua haluta miestä elämääni, koska ei ole lainkaan sanottu että sopivaa enää tulee vastaan jonka kanssa tunteet olisivat molemminpuolisia. Ja jos haluaisinkin niin miehessä ei riitä pelkkä "mukavuus". Olen ok näköinen ja kokoinen, mutta kaikista vähiten haluaisin pinnallisuuden päälle rakentuvan suhteen.

ap

Vierailija
8/8 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Sinkkuuden parhaat puolet?