Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käy jäätelökioskilla ja miksi?

Vierailija
01.05.2024 |

Hinnat ovat karanneet noissa ihan täysin. Ymmärtäisin, jos sieltä saisi jotain erikoisjäätelöitä, tai hienosti kasattuja annoksia, mutta 4-5€ yhdestä pallosta tavallista jäätelöä vohvelissa on hirveä hinta. 😳

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan juhlistaa jotain tapahtumaa kesällä kertaluontoisesti, saatan ostaa tuollaisen jäätelön, en muuten.

Vierailija
2/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tartte miettiä hintaa. Joskus on ihana tunne, mistä maksan. Satamassa jäätelö kioskista on kiva juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en käy kun ei ole varaa. Mutta jos tulee kaamee jätskinhimo niin siinä on yleensä kauppa vieressä eli sinne sitte, nam!

Vierailija
4/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä käyn, siksi että haluan ostaa sieltä jäätelöä. (En oikein keksi, mitä muuta syytä kenelläkään olisi käydä jäätelökioskilla.)

Vierailija
5/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan kuuluu kesäpäivään muutaman kerran kesässä. En mä kotiinkaaan osta halvinta vaniljaa pahvitiilessä.

Vierailija
6/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja todella moni muu. Tiedän että jäätelö on paljon kalliimpaa kuin kaupassa. Meillä on myös lähes aina kukkia kotona, tällä hetkellä 2 kimppua neilikoita. Aivan järjetöntä rahan tuhlausta.

Asia on kuitenkin niin että jos ihmisellä on jo kaikkea välttämätöntä jota tarvitsee niin rahaa voi käyttää asioihin joita haluaa.

Ne neilikathan ovat aina tarjouksessa juuri tuon kaksi nippua.

Vierailija
7/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan jäätelökioskista tötterön muutaman kerran kesässä. Kaksi isoa palloa, eikä maksa paljon.

Vierailija
8/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jäätelöä sieltä. Tänävuonna en ole käynyt mutta käyn kesemmällä

Vierailija
9/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole persaukisia. Jäätelökioskilla käy ihmiset, jotka haluavat jäätelöä ja joilla on varaa maksaa siitä jäätelöstä. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
10/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja miksi? Se joka haluaa jäätelöä ja ostaa sen jäätelökioskilta.

Vierailija
11/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, joka kevät- ja kesäinen "jäätelökioskien hinnat" -valitus alkaa. 

Vierailija
12/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina olleet tosi kalliita. En ole ikinä ostanut. Lapsena joskus sain.

Vierailija
13/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistit kaupungilla maksaa. Ei niitä kioskeja muualla olekaan. Jos haluaa niitä erikoismakuja joita niissä myydään, pitäisi ensin maksaa matka kaupungille ja sitten vielä kallis jäätelö siihen. Ei kiitos.

Vierailija
14/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tosi kallis" on esimerkiksi Ferrari. Tai kattohuoneisto Manhattanilla. Viiden euron jäätelö ei ole kallis ostos.

Vierailija
15/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suursyömäri jäätelön suhteen. Kioskien jäätelön hinnalla olisin konkurssissa, joten en siellä käy. Sopiva hinta on noin 2,50 euroa litran paketista. Kioskilla taitaa ruokalusikallinen maksaa saman!

16/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan kävin. Ei ollut nakkeja.

Vierailija
17/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmis on hyvää, sitä ei voi tehdä kotona kovin helposti kuten pallojäätelön.

Vierailija
18/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui, nakkeja dipattuna jäätelöön! Sinappijäätelöä! Namiiii!!!

Vierailija
19/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kesässä. Kaupasta ei saa päärynäjäätelöä. Ja muutenkin ärsyttää, kun kaupan valikoimiin tulee "uutuuksia", niin niihin on sörssätty mukaan sitä ja tätä, että ne on "övereitä", ja suurin osa jotain kinuski, suolainen kinuski, keksi tms. sötkötyksiä, ja makumaailma vaan kapenee, kun jokainen valmistaja tuo saman "suosikkimaun" myyntiin.

Vierailija
20/96 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa ole sellaista jäätelövalmistajaa ja kioskia mistä saa kaikkia mahdollisia makuja, suolaisiakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme