Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia lääkärit kirjaavat potilaan ulkonäköön ja olemukseen liittyviä kommentteja Oma Kantaan?

Vierailija
01.05.2024 |

Kommentoidaan jopa töykeään sävyyn miltä asiakas näyttää (ikäistään vanhempi/nuorempi), onko laittautunut, millaiset vaatteet ja ruumiinrakenne.

Mikä tässä on ideana? Ei ainakaan tule yhtään luottamusta lääkäreihin ja aiheuttaa monelle vaan lääkäriin menokammon.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
42/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun psykologi oli kirjannut että näytin homssuiselta. Olin täysin puhdas täysin puhtaissa vaatteissa. Halvat oli toki mutta sen jälkeen en oo omakantaa lukenu enkä lue. Enkä mene lääkäriin, kuolen kotiini!

Tämä. Aiemmin oli uutisissa, että mieslääkärit saattavat kirjoittaa meikkaamattomasta naisesta, että hän on homssuinen jne. No eihän ole ja tuo on suuri ja vaarallinen virhearvio lääkäriltä.

En käytä meikkiä. Kiitos, tuo lohdutti. Hyvää iltaa Sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikkokin voi kirjoittaa kantaan, lähihoitaja voi kirjoittaa kantaan.

Vierailija
44/44 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla luki kerran "ikäistään nuoremman oloinen". Olen vain ujo. Tekeekö se sitten jotenkin ikäistään nuoremmaksi? :D Monta kertaa on myös lukenut "asiallisen oloinen tyttö". Ja kerran luki että "28-vuotias tyttö".

Mun teksteissä luki "nuori nainen" ja "poikaystävä" vaikka oltiin kumpikin 35-vuoden kieppeillä, minä vähän ylikin.