Tämän hetken ärsyttävimmät mainokset?
Katson ruudusta South parkia ja koko ajan tulee samat mainokset. Ja ärsyttää tuo energiajuoman räppishown mainos, jossa Elastinen jälleen kerran naukuu miten kukaan ei ennen hänen korkeuttaan räpännyt suomeksi. Ku mä olin snadi nii kukaa ei räpänny suomex vittujou.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut myös south parkia ja pää meinaa räjähtää siihen dna pinkit päivät mainokseen. Aivan kauhea. Miten Pekka on suostunut mukaan tollaseen kuraan? Huonoin mainos ever.
Ei se ole Pekka
Jättipallinen vihreäkalsarinen mies.
Taneli Mäkelää on nyt näytetty kauan. Eiköhän mainoksen idea ole jo selvä kaikille.
Fazerin mainos missä ylimielinen yön timo lappaa jäätelöä ostoskoriin.
Vintedin mainos missä kehopositiivine helena myy liian pientä takkia ja mähöttää sängyssä.
Kirkuvat mainokset, kuten "Radio, Suomi, POP!" ja "Eiku POWER!"... aina tekee mieli huutaa päälle.
"Todella Hookoo", on Todella Paskoo!
"ÄITIIII"... ja kaikki ihmettelevät, miksi huutavat lapset ärsyttävät ihmisiä.
"Tähän väliin tulee majoneesia"... no, tähän väliin tulee idioottien kirjoittama mainos.
Se sipsimainos, missä ihmiset alkavat yhtäkkiä nauraa kuorossa. Ainoa oikeasti hauska on se Hugo Weavingin kaksoisolento, jonka nauru muokattiin kuulostamaan tietokonebugilta.
Gigantin alemetsästäjä on hirveä.
Telian lässytysmainos! Äsken tuli yhdellä mainostauolla kahdesti ja seuraavallakin kerran. Siis 3 kertaa lyhyen ajan sisään.
Joka mainokseen on tungettu terroristeja ja n e e k e r e i t ä.
Radiossa tulee kuin pakkosyötöllä:
Hesburgerin pääosassa majoneesi
K-ja S-kaupat mainokset
Todella todella ärsyttäviä mainoksia.
Ne Elisan mainokset joissa on se jenkki "muka-näyttelijä" on kyllä surkeuden huippu. Muutamia vuosia sitten Elisalla oli ihan parhaat mainokset, nyt huonoimmat.
Olen katsonut myös south parkia ja pää meinaa räjähtää siihen dna pinkit päivät mainokseen. Aivan kauhea. Miten Pekka on suostunut mukaan tollaseen kuraan? Huonoin mainos ever.