Tämän hetken ärsyttävimmät mainokset?
Katson ruudusta South parkia ja koko ajan tulee samat mainokset. Ja ärsyttää tuo energiajuoman räppishown mainos, jossa Elastinen jälleen kerran naukuu miten kukaan ei ennen hänen korkeuttaan räpännyt suomeksi. Ku mä olin snadi nii kukaa ei räpänny suomex vittujou.
Kommentit (32)
Ihan sama, mä oon mitä oon! Pågenin tämä mainos kamala mun mielestä (oon eri ku aiemmin Pågenin maininnut)
Se mainos jossa kaulaa myöden tatuoitu, lyhyt tukkainen nainen mainostaa jotain sylki roiskuen. Ärsyttävä, ruma ja jotenkin kammottava.
Ärsyttävimmät on Taneli Mäkelän "mites se teidän blaa blaa" ja "tämä ei ole blaa, tämä on blöö". Toiseksi ärsyttävin on se vakuutusyhtiön mainos "se, että tekee jotain auttaa vähän, mutta blaa blaa".
Ihan omassa luokassaa on tietysti sitten Moin liittymämainokset, sitä huutamista ei soisi pahimmalle vihollisellekaan.
Miksi teit uuden aloituksen, kun vanhakin keskustelu on vielä varsin aktiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit uuden aloituksen, kun vanhakin keskustelu on vielä varsin aktiivinen?
Laitatko linkkiä? En huomannut keskustelua, joten siksi tein uuden.
Äitiiiii! Juhlamokasta juhlat kaukana nykyään.
se iso-tyttö-luistelija, jotakin siteitä taitaa mainostaa, ärsyttävän lässyttävä ääni vielä lisäksi. Muutkin sidemainokset, jossakin libresse mainosti miltä valkovuoto näyttää..ei kiitos eritteitä ruudulleni. Samasta syystä en tykkä wc-duckien ja muiden mainoksista.
Mua ärsyttää Treella K-marketissa käydessä Radio Suomen vanhanaikainen rytkytysmusiikki kovalla volyymilla. Välillä on joku ihan ok naisääni ulvoo. Pahimmillaan soi päiviä joku kappale päässä, aivopesuako. Ellei saa sitä toisella sanakuviolla ja äänellä pois. Onko tällainen huudatus ja räminä todella sopivaa kaupassa jossa pitäisi myydä peruselintarvikkeita, elämiseen, että siellä on pakko asioida. Lähellä ei ole muita vaihtoehtoja kauheasti joillekin tuotteille. Vai onko se nuorisotalo ja kalastellaan nuorempaa väkeä? Tai vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakusana: Ärsyttävin mainos. Tollo olet, jos et löydä.
Kesä alkoi joten hirvein on todellakin HK. Ketä voi keksiä noin tyhmän mainoksen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakusana: Ärsyttävin mainos. Tollo olet, jos et löydä.
Toivottavasti ap ei etsi ketjuasi
Äitiiii on aika kauhee, ottaa korviin.
Ei ehkä just nyt pinnalla, mutta Oltermannin pieni tonttu on jotenkin ahdistava :(
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä just nyt pinnalla, mutta Oltermannin pieni tonttu on jotenkin ahdistava :(
Mua ahdistaa konetiskiainemainoksen vihreä pisara. Tulee joku räkätippa mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Haribo ja remppatori
Remppatori on kaamea! En viitsi sanoa miksi, kun en halua osallistua henkilön haukkumiseen. Pahinta on, että tarvitsisin juuri nyt pikku remppaan työvoimaa, ja joudun miettimään pääni puhki mistä muualta löytäisin tekijän kuin Remppatorilta.
Telkku kiinni. Lopullisesti siis.
Koska minä haluan.